Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

men wat een zooi in de opbouwkast

hebben gewoon 6 dekbedovertrekken voor ons, heb er 2 weggedaan. verder heel veel reserve handdoeken hup ook weg
    pyamas zo eens uitzoeken maar zullen ook wel veel weg gaan

heerlijk gevoel dit

ondertussen loopt de verkoop ook lekker door

2. p1982

p1982 Niet meer actief

zo opbouwkast is klaar, manlief vanavond nog wat dingen nakijken en dan hup eventueel weg ermee

nu de knuffels van de oudste aan het uitzoeken, kijken welke weg mogen.

3. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Plannen van vandaag gaan ook niet door! Terug van de verloskundige en moet nog een stapje rustiger aan doen..

4. p1982

p1982 Niet meer actief

ph1 dat is balen dat je rustiger aan moet doen

kan je man/vriend vanavond de bakken met kleding niet klaar zetten zodat je op de bank het kan uitzoeken?

wist niet dat we zoveel spullen hadden in huis pff

5. p1982

p1982 Niet meer actief

zo verkoop loopt lekker, deze week 9 mensen die wat op komen halen en 1 nog betalen wat per post verstuurd kan worden

manlief schrok wat er allemaal weg kon, 3 dingen wilde hij bewaren, dingen in zak voor stort en dingen voor de verkoop. Hij zei gelijk zaterdag stort rijden dan is het weg en hoek weer netjes voor de volgende ronde

verkoop is weer 1 krat minder, heerlijk dit

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Gaat goed p1982!! :)

7. p1982

p1982 Niet meer actief

ja het loopt lekker, vannacht ook weer veel reacties dus net allemaal terug gereageerd en diverse dingen al verkocht en op andere is het afwachten

manlief zegt hoe hou je het nog bij wie wat etc maar heb mapjes op pc per persooon en in telefoon staat wanneer wie wat ophaalt hihi

vandaag met beide meiden naar de kno arts , vanmiddag oudste weer naar handbal training en vanavond gesprek school oudste dus zal weinig opruimen worden. morgen weer een dag

8. p1982

p1982 Niet meer actief

zo beide meiden moeten nieuwe buisjes, volgende week woensdag aan de beurt. papa of opa gaat mee

opruimen nog niet gelukt vandaag, zo even tasjes pakken en kleding handbal klaar leggne

9. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Oudste weer naar school vandaag. Moest nog naar lidl, daar hadden ze dingen die op hun brio treinbaan passen. Gelukkig was er nog genoeg, was gisteren ingegaan maar omdat de oudste thuis was ben ik er gisteren niet meer geraakt.

Dan nog even snel andere supermarkt in hier en naar huis.

Tante van mijn man is gisteren weer gevallen en nachtje ziekenhuis omdat ze nogal op de pijnstilling reageerde. Dus haar katten weer eten gaan geven. Pensioen halen heb ik maar overgeslagen vandaag, ze gaat toch nergens heen met een ontwrichte schouder.

Even al wat voorbereiding voor het avondeten en gewoon de dagelijkse dingen in het huishouden/opruimen.

Zo meteen even boodschappenlijst bekijken en aanvullen voor de online boodschappen zodat ik dat kan bestellen als de oudste weer uit school is.

10. p1982

p1982 Niet meer actief

gisteren gesprek gehad met de juf over de oudste, haar was ook opgevallen het gehoor Hopelijk gaat het beter met de buisjes
    verder wat aandachtspunten dus mee aan de slag

vandaag wordt er veel opgehaald, heerlijk weg ermee

straks ook weer diverse dingen erop zetten en verder met opruimen

11. p1982

p1982 Niet meer actief

hoihoi

hoe gaat het opruimen bij iedereen?

gisteren rustige dag gehad, wel veel dingen opgehaald

zo bezig met beddengoed van de kids uitzoeken kijken wat ze hebben en hoeveel

12. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    Hier niet zo goed! Ik doe s'nachts geen oog dicht, dus ben de hele dag door moe moe en nog eens moe!

13. p1982

p1982 Niet meer actief

ph hoe komt dat? en overdag wat rusten?

14. PH1

PH1 Bekend lid

16 nov 2014
    924
    77
    28
    Vrouw
    De baby trapt me wakker en veel pijn in mijn rug en benen.. Ben vanochtend ook nog even extra gaan liggen en toch weer 2.5 uur bijgeslapen, maar nu nog steeds moe!

15. p1982

p1982 Niet meer actief

pff zwaar is dat he hopelijk overdag wat meer rust nemen

hier komt weinig uit handen maar nu echt bezig gaan.

16. p1982

p1982 Niet meer actief

zo 2 dekbedovertreks van de kids er uit gehaald en te koop gezet, hebben nog 8 over dus even met manlief overleggen welke nog meer weg

17. p1982

p1982 Niet meer actief

weekend gaaan we naar de dekbedovertrekken van de meiden kijken

nu bezig met nakijken ondergoed en sokken van jongste
    ondergoed gaat naar het kdv, hebben teweinig en te kleine sokken er ook maar in doen

kom zelfs nieuwe sokken tegen met kaartje er nog aan maar alweer te klein dus maar te koop zetten

18. p1982

p1982 Niet meer actief

zo kamer jongste is helemaal uitgezocht.
    1 plastic tas voor het kdv met sokken, onderbroekjes en hempjes

verder veel dingen voor de verkoop

al het beddengoed van de meiden ligt klaar dus vanavond samen kijken wat er weg kan

hebben er samen nu nog 8 en helft moet weg

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    P1982, je opruimwoede werkt aanstekelijk; heb nu zelfs mijn man zover dat hij ook meedenkt met wat er weg kan.:)

20. p1982

p1982 Niet meer actief

haha vanmorgen naar de stort geweest en was 50 kilo wat er wegging

dekbedden kids uitgezocht weer 3 weg.

van de week met de kamer van oudste bezig overdag

en gaat er al veel weg wortel?

Deel Deze Pagina