Misschien even heel hard maar stel prioriteiten. Als het niet uit kan dan niet klaar. Je komt nu al niet rond. Trek er een zijl over heen en laat het liggen tot het wel kan. Wat kan jou het schelen wat de buurt denkt. Ik zou het belangrijker vinden dat min. Kinderen een snee brood en een stuk fruit kunnen eten zonder moeite
ik zou toch proberen om meer te gaan verkopen en niet gratis weg te brengen iedere euro is er toch weer 1 kun je de rommel niet ergens anders neerleggen
Toch nog even een stapel kleren van mij uitgezocht en weer wat meer om weg te doen. Ben daar echt moeilijk in maar zijn toch oude kleren en veel te groot nu. En niet echt meer in een staat dat ze ergens aangenomen worden. Dus hup weg ermee. Kwam ook nog een paar schoenen tegen, hakken zien er niet meer uit (maar ze zaten zo lekker). Ook weg ermee. Moet echt wel anders hebben we nergens meer plaats voor. Als alles nu in orde is voor de jongste dan ga ik toch weer eens door de bewaarde kleren en echt enkel het mooiste of met speciale herinnering bijhouden. Ons gezin is compleet dus ik hoef echt niet zoveel bij te houden. Daarna zelfde met het speelgoed.
deze week staat de kamer van de oudste op de planning en me eigen kledingkast, Denk weer veel weg. Wel een lekker gevoel vandaag veel fotos maken en te koop zetten handel is nu een beetje stl dus er mee aan de slag.
Verkoop is idd stil , als we er aan toe komen maar weer wat opzetten , Kranten staan al beneden morgen bij de weg zetten . Beetje spul weg gemikt verder er nog niet meer aan toe gekomen.
grr facebook van verkoop is geblokt omdat iemand het niet kon hebben dus zo nieuwe account aanmaken en alles er weer opzetten, lid worden van de groepen vanavond maar verder ermee. alles moet er zo snel mogelijk weer op om het te verkopen
Mijn kinderspeelgoed.... vergeeld, afgebroken of het plastic is helemaal plakkerig geworden.... Daar kan dus veel; heel veel van weg. Nog één keer vasthouden en dan zonder pardon in de kliko. Zo zorgvuldig mee gespeeld, zoveel jaren bewaard en toch is de eindbestemming de vuilnisbelt...
Ik ben heeeel slecht met weggooien, altijd denk ik 'oh dat kan ik nog oppimpen' of 'oh dat kan ik daar en daar nog voor gebruiken' 'dat is leuk voor de kinderen later' uhhuh Uiteindelijk beland het in een doos, op zolder en weet ik niet eens meer dat ik het heb We zijn nu bezig met de zolder opknappen dus ben wel van plan om alle kisten langs te gaan voor het weer terug naar boven gaat en echt heel selectief weg te gaan gooien, accessoires van toen ik nog thuis woonde bijvoorbeeld, of uhm.. servies die ik 7 jaar geleden heb gekregen als 'erfenis' nooit gebruikt. 2,5 jaar geleden zijn we getrouwd en zijn al onze trouwspullen ook in een doos beland, heb laatst fotolijsten in onze kamer gehangen met die spullen <-- dus ik heb wel echt momenten dat ik ook echt iets er mee doe haha ik hoop dat ik toch wat makkelijker weg kan gooien straks Ik probeer ook wel eens wat te verkopen omdat het gewoon nog super goed is maar men wil er vaak niet eens meer een euro voor geven, en als je het dan op gratis af te halen zet krijg je ineens tientallen reacties
zo 5 grote boxen vandaag uitgezocht, 1 met spullen voor de verkoop, 1 kan de jongste aan dus wassen draaien en 3 bewaren vanavond vriezer ontdooien en dan kunnen de lege boxen/kratten etc er voor staan zodat ik verder achter t schot kan nu ook weer wat grote dingen op facebook/marktplaats gezet voor te koop kijken hoe het loopt. Ben zo klaar met alle zooi dus flink aan het opruimen. Helemaal als het al tijden niet gebruikt wordt
vriezer gaan we vanavond doen nodige spullen weer verkocht. nog 1,5 doos wat op de foto moet en er op gezet moet worden maar steeds iets beide meiden buisjes gekregen, jongste is alweer aan het spelen maar oudste is goed ziek en spugen. Nu wel lekker thuis
Hier gaat het super! Ik heb het opruimen helemaal te pakken! Van bijvoorbeeld 3 flinke dozen oud speelgoed van mij heb ik nu nog maar 1 schoenendoosje over dat ik bewaar (zijn barbies). Ik ben zo trots op mezelf! Ik maak een doos voor de kringloop en vul ondertussen ook dozen voor de rommelmarkt (en uiteraard vuilniszakken voor de kliko) Die dozen voor de rommelmarkt hoop ik zolang bij mijn ouders op te kunnen slaan.
Wortel goed bezig. Gaat er al veel weg? Wanneer wil je op de rommelmarkt gaan staan? Hier is t de bedoeling begin april weer te staan en dan met koningsdag met oudste En in tussentijd verkopen maar. Vooral de grote spullen Veel speelgoed vd meiden wat weggaat dus mooi tijd verkopen
Kids hebben 8 bakken beneden en al 2 uitgezocht. Oudste heeft kindje mee uit school genomen pff kan weinig hoop snel dat r 15 uur is. Kan ik daarna in huis verder
zo meisjes is opgehaald, nu beetje in huis bezig. al weer wat dingen verkocht. Heerlijk gevoel weekend gaan we verder met opruimen heb me ouders ook aangestoken zijn vandaag ook bezig met opruimen en hebben al een stapel wat ik moet uitzoeken is van mij of de kids
Zo Speelgoedkast beneden van de kids is uitgezocht alleen nog 10 puzzels controleren of ze compleet zijn anders weg ermee Gisterenavond niks aan de handel gedaan was te moe dus vanavond ermee verder. Dinsdag kunnen we weer reserveren voor de rommelmarkt van 2 april dus dat even doen
P1982, het zal een rommelmarkt in het voorjaar worden. Maandag krijgen wij een nieuwe auto (eindelijke en station!!!) dus tegen de rommelmarkt tijd kan die mooi vol worden gezet. Het opruimen gaat bij jou lekker, maar hier ook echt! Als je iets al 6 jaar niet hebt aangeraakt, dan geloof ik niet dat ik het ooit nog aanraak. Dus sommige dingen voor de verkoop; andere voor de kringloop. Merk ook dat ik aardig wat dozen heb staan die niet helemaal vol zitten. Ben dus ook veel bij elkaar in aa het doen. Goed op de doos schrijven wat erin zit, dan kan dat prima.
ja het opruimen gaat hier lekker heb ook op de dozen staan wat er in zit. bijvoorbeeld speelgoed, puzzels, boeken etc we hebben met de vorige auto 15 verhuisdozen mee kunnen nemen zit nu op 12 verhuisdozen maar hoop in tussentijd nog wel te verkopen en niet veel erbij te krijgen hihi
vandaag niet echt opgeruimd, verkoop ligt ook wat stil dus daar nu maar mee bezig gisteren hardloopschoenen gekocht en net de kleding . dinsdagavond ga ik beginnen met lopen. doel is 10 april de 5 kilometer