Hier af en toe wat weg gooien , voor de kat een nieuwe katten bak gekocht , hij is gelukkig wel op de nieuwe gegaan. De ouwe bak in de schuur gezet weg er mee. Weer deel dingen op nieuw op mp gezet weer afwachten .
hier beginnen we er morgen namiddag aan als de kids weer op school zijn. manlief wilt morgen eerst een beetje langer slapen na zijn werkend weekend. heb er zin in en ben benieuwd wat we allemaal tegenkomen en hoeveel er weg gaat
merk dat de handel nu wat stil ligt. misschien mensen toch minder geld ivm sinterklaas hopelijk trekt het snel aan al de nodige vuilniszakken verzameld voor de stort weekend van 12 dec gaan we verder op de zolder. stellingskasten nakijken etc.
schrik hoeveel we gewoon weg doen, dus wat we in huis hebben staan pff facebook doet weer moeilijk kan geen nieuwe berichten plaatsen dus maar weer een nieuwe account aangemaakt op me naam en deels meisjesachternaam
Hier gaat de handel juist heel goed! Veel wat ik in de verkoop het gezet dit weekend is weg of bijna weg. Maar idd... wat een spullen kan een mens verzamelen hè....
ja begint nu een beetje te lopen spullen die los lagen beetje bij beetje in de dozen. maar er komt nog veel meer. ja echt niet normaal wat we verzamelen ben nog niet klaar met opruimen vrijdag weer naar de stort staat weer genoeg en weg is weg. het geeft me een heerlijk gevoel
nu bezig met de puzzels van de meiden uitzoeken en kijken of ze compleet zijn. ook een lekkere klus steeds iets en sommige mogen ook weg, gelijk foto maken en te koop zetten straks nieuwe vuilniszakken halen, ben er al weer door heen
Ik heb vandaag ineens reactie op iets gekregen dat bijna 2 jaar online staat. En ook de prijs die ik er minimaal voor wilde. Nu even de betaling afwachten. Dan nog een mail gehad voor een groot stuk van mijn zus, waarvan kindjes de opbrengst in hun spaarpot krijgen. Zo mag het elke dag gaan! In het weekend nog ondergoed van meisje uitgezocht, veel nieuwe onderbroekjes 98/104 teveel... Mijn mama voelde ineens de drang om er te kopen toen ik meldde dat ze naar eengrotere maat ging maar had er zelf al gekocht... Dus die moeten nog online. En winterjas van zoonlief van vorig jaar dit weekend gewassen. Moet ook nog online
zo dat is wel lekker, aanhoude wint hier weer wat dingen uitgezocht en veel weer verkoop of stort. hier alle te kleine ondergoed van jongste naar kdv gebracht anders ging het ook maar naar de stort,
zo handel begint weer een beetje te lopen. weer 1 doos leeg. maar er komt genoeg zooi nog bij van de week weer naar de stort rijden weg ermee
Twee jaar online... dan ben je wel een volhouder! Hier staan dozen klaar voor de rommelmarkt. Ik breng ze komend weekend naar mijn ouders; die hebben opslagruimte voor ons En 3 doosjes voor de kringloopwinkel. Ook dit weekend maar wegbrengen. Ik word gewoon kribbig van alle zooi. Maar ik moet er gewoon doorheen. De opruimknop is om dus vooral doorgaan zolang die nog in deze stand staat
wortel hoeveel dozen heb je voor de rommelmarkt en lekker dat ze even naar je ouders kunnen, ben je ze ook uit het zicht gelijk inderdaad maar naar de kringloop brengen weg is weg ja gewoon doorgaan met opruimen zo denk ik ook weg ermee
gisteren aan manlief gevraagd wat met 2 wandplanken doen mochten weg dus net foto gemaakt en te koop gezet. afwachten nu al het oud papier aan de weg gezet.
P1982 er staan nu 3 dozen voor de rommelmarkt. En 3 voor de kringloopwinkel. Jij gaat ook maar lekker door!
nog geen reacties op de wandplanken hopelijk snel ja ga maar door, maar er staat nog genoeg en ben er gewoon klaar mee, weg met alles. En de centjes is lekker mee genomen ow netjes toch de dozen voor de rommelmarkt hier staan al 12 verhuisdozen vol met spullen wat verkocht moet worden morgen weer naar de stort rijden weg ermee
de garage is klaar morgen de kelder opruimen en dan hier boven nog als dat gedaan is kan het leukste beginnen, kleuren en meubels kiezen
goed bezig zuurtje hier moet nog teveel gebeuren, pff als ik er al aan denkn maar steeds iets en ondertussen maar verkopen
Alles op een laag pitje momenteel. Kinderen hebben energie te veel en ik heb energie te weinig. Beetje bij beetje dan maar en ondertussen ook voorbereiden voor kerst. Onze voorraad aanvullen, tante van mijn man moet ik ook voor lopen. Afspraak hier en afspraak daar en natuurlijk ook telkens de oudste naar school brengen en weer halen. En deze week altijd al problemen gehad met de bus die laat was. Gelukkig elke keer als we weer naar huis gingen maar deze ochtend ging het mis bij het brengen. Sta je daar aan te schuiven om boek in te vullen waarom hij laat is. Gelukkig had zijn juf hem gezien en mocht hij al de klas in. Anders had hij ook mee in de rij mogen aanschuiven.
hier de kids ook veel energie pff, blij als het voorbij is zo man is naar de stort weg ermee, nu weer wat ruimte om de zooi neer te zetten. straks even weer lege dozen halen, vanavond tijdschriften uitzoeken
straks nog een uurtje in de kelder opruimen en hopelijk is het beneden dan klaar. nu eerst eten en wachten tot schoonvader om 14u komt, hij neemt alles mee voor het containerpark (hier moet je betalen en bij hun zou het nog gratis zijn) een 7 tal vuilzakken, 5 zakken vol kleding en kledij/ oude lappen voor een goed doel (ze krijgen nog geld per kg) 2 dozen voor de kringloop, heel wat dozen oud papier en karton, een oude deur, nog resten verf, oude elektro wat weg mag, zakken plastic om we te gooien, metaal wat weg kan morgen boven verder want de kinderen zijn thuis en die willen we niet alleen laten terwijl we beneden bezig zijn, maar ik hoop dat het daar straks klaar is rommel: weg ermee opgeruimd staat netjes en een opgeruimd huis is een rust in je hoofd