Nee idd nou hoef ik niet weg maar paste mijn eten er wel op aan . Wachtte tot ik kon koken bv . manlief was ook nog niet thuis kan geen vuur aan laten als ik naar beneden moet om te helpen tillen. We geven de volgende nog even tijd , en anders kan die volgende hem krijgen raak hem wel kwijt.
Vandaag is de koelkast opgehaald en vanavond zijn we druk bezig geweest met een bureau eruit halen.. Helaas is mijn man ziek, dus we zijn niet zover gekomen als we gewild hadden! Hij ligt nu lekker onder de wol en ik merk dat mijn lichaam ook niet echt meer wil, dus morgen weer een dag!
PH1: Fijn he als er weer wat weg is , verder beterschap voor je man . En jij moet ook passen meis , niemand heeft er wat aan als jij ook ziek of het even niet meer aan kan kan. Morgen is er idd weer een dag en anders wel meerdere dagen .
Dat moet ik zeker! Ik probeer het allemaal wat los te laten, maar merk dat ik ook onrustig wordt van rommel en onrust in mijn hoofd
Ik ken dat onrustige in je hoofd en niet weten hoe op te lossen. In onze kinderwens periode was het hier nooit schoon en opgeruimd zo als het zou moeten en daarom is dit topic toen ook ontstaan .
P1982: krijg het gewoon niet over mijn hart Ga ook wel een doos maken hoor. Je kindjes nog last van de sint? Ik heb de cd kast uitgemest. Was al de derde kerst mijn cd kwijt waar mariah carry (all i want for christmas) opstond. Hele kast leeggemaakt en hoesjes gevuld met juiste cd. Manlief heeft de gewoonte om cd gewoon ergens te leggen of in het eerste beste doosje. Nu dus eens gesorteerd. En ra ra, wie is happy? Manlief! Uiteindelijk mijn cd ook wel gevonden maar niet in de kast. Wist wel dat ze moest uitkomen. Ikke ook blij paar dingen gaan ook weg. Beetje extra ruimte gecreëerd.
ow erg he dat mensen niet op komen dagen, hier ook regelmatig al gehad en dan stuur je bericht en dan ene naar de andere smoes (vooral via facebook) zo kerstboom staat en alle spullen gelijk uitgezocht, vuiniszak voor de stort en 2,5 verhuisdoos wat verkocht kan worden. straks even fotos maken en overal op plaatsen weg ermee nu ook mooi ruimte bij stellingskasten dus die kunnen deze week savonds en weekend mooi uitgezocht worden. Volgende week dan naar de stort rijden
ph beterschap en rustig aan ja oudste is erg onrustig en buikpijn zo zielig. merk wel hoe opgeruimder het huis hoe rustiger ik ben dus ik zorg dat beneden en slaapkamers opgeruimd zijn
zo alle kerstspullen op de foto gezet en te koop. Afwachten nu maar nu verder in huis spullen opruimen en beginnen met stellingskast op de zolder. ook veel wat manlief moet uitzoeken ben zo klaar met alles bewaren weg ermee
Haha bewaren... ik was er gek op! Mijn oude leren schooltas.... ik heb hem na veel keren weer verzet te hebben nu toch echt in de kliko liggen! En het leuke is nog wel dat ik me nu zo sterk voel! Ben zo trots op mezelf! Snap niet waarom ik dat ding 15 jaar lang heb bewaard....
eerst was ik ook van het bewaren maar nu ga ik er flink doorheen en veel spullen gaan weg mensen willen het wel voor erg weinig hebben maar dat doe ik niet, verkoop gaat nog steeds redelijk weg met de spullen vanavond kraam reserveren voor april
Zo flink door de kerst spullen heen gegaan veel weg gegooid maak geen kerst stukjes meer. De kerstballen aan buurvrouw gegeven ik doe er niks meer mee. Net iemand geweest een paar extra centen mee naar de kerstmarkt . Morgen hopelijk nu wel iemand die de banken ophaalt .
hier ook weer een hoop zooi weggegooid vandaag nog 1/4 van de kelder moet en nog een paar dozen die in de kamer staan daarna komt het speelgoed aan de beurt
De schuur moet hier ook nog aldoor . vanaf volgende week is manlief ook weer thuis dan kunnen we samen flink door de schuur en het huis heen .
hier gaat manlief in de kerstvakantie bezig met de schuur. zal ook veel stan wat weg kan eerste spullen voor wat minder verkocht maar denk weg is weg. gisteren uit jas gescheurd, vanavond even met oudste de stad in, kan manlief bezig op zolder met jongste hihi
zo nieuwe jas gekocht, oude al in de zak wat weg kan zo eerst hardlopen en dan misschien nog wat opruimen veel dingen verkocht, morgenmiddag komen veel wat ophalen. dan toch thuis met de kids
Hier hebben ze gister de banken gehaald het is erg kaal in huis . Een buurvrouw dacht dat we gingen verhuizen manlief nee hoor , we krijgen een nieuwe bank. Nu moeten we wel een poos op de stoelen zitten maar anders had je op laatst de banken nog weg moeten doen.
marnat wanneer krijg je de nieuwe bank? wel lekker dat dat de oude weg zijn zo wat grote dingen verkocht. heerlijk vanmiddag verder op zolder en nieuwe spullen te koop zetten
men wat een zooi op zolder, weet gewoon niet waar ik meot beginnen en bijna alles is van manlief dus hij moet zelf maar even kijken vanavond en het weekend sommige ja wil je spullen reserveren tot meer dan een week later ivm geld nou dacht het niet wil er ook van af en al vaak meegemaakt dat het niet opgehaald word begin er niet meer aan binnen 3 dagen ophalen
hier komt schoonvader vanavond een heel deel halen voor het goede doel waar hij vrijwilliger is. wat een rommel kan een mens bij elkaar hebben. nog 4 dozen uit de kelder doen, enkele die in de hal staan, de woonkamer (vooral speelgoed en papierwerk om te sorteren en in mappen te steken) en de 2 slaapkamers nog. Daarna nog verschillende spullen een nieuwe plaats geven as de nieuwe meubels er zijn en dan is het hier eindelijk klaar ik kijk er al naar uit maar nu eerst zorgen dat ik rust na mijn bezoekje aan de tandarts. ik had vorige weken steeds zo een pijn in mijn kaak dat ik nauwelijks iets kon eten behalve pudding, sandwiches, puree en soep. voor een echo geweest maar daar was niets op te zien, na de echo was de pijn in mijn kaak weggetrokken naar een tand en die heb ik er uit laten halen nu weer pijn aan mijn kaak maar dat betert hopelijk als de wonde geneest vandaag dus een dagje rust en in het weekend misschien ook nog zeker vanaf maandag verder met opruimen