Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

zo kids liggen op bed, kleding voor morgen ligt klaar voor ze .
    straks eten allemaal klaar maken

morgenavond alle spullen wat naar de stort moet in de auto al doen, kan ik dinsdag op tijd naar de stort
    dinsdag afscheidskado voro de jongste maken voor psz en dan

donderdag avond nog poffertjes maken en dan is dat ook klaar
    hier ligt ook het nodige klaar voor school en bso als ze het niet willen hebben gaat het mee naar de stort

2. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Toch nog een beetje gesorteerd wat weg kan en verder de gewone dagdagelijkse dingen gedaan. Straks als de oudste ook op bed ligt nog wat kleding uitzoeken.

Denk dat het plan wordt om hier iets te bestellen want man heeft nog niet gevraagd wat we eten. Voor de kinderen had ik puree, boontjes en kip gepland maar dingen maar terug in de koelkast gedaan en ze een groot bord havermoutpap gegeven. Ze zijn de hele dag door vanalles aan het eten geweest en zouden dan amper van hun avondeten gegeten hebben en dat vind ik zo'n zonde om weg te gooien dan.

Kijken hoe alles vlot verder en waarschijnlijk vroeg (voor mijn doen dan) bedje in.

3. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik ben gisteren verder gegaan aan de zolder waar ik vrijdagochtend al aan begonnen was.
    Ik ben bijna 3 jr geleden verhuisd en kom er nu pas eindelijk aan toe om op te ruimen. Ik moet zeggen, had ik het maar eerder gedaan. Maar dat ging niet, was zwanger toen ik verhuisde en nu gaat mijn jongste sindskort naar de psz en heb ik mijn handen vrij.
    Ik had allemaal verschillende maten dozen. Vorige week had ik dozen gekocht bij de action. Oude kapotte dozen en kleine doosjes uitgezocht.
    Gesorteerd in kringloop, verkoop, papier,plastic, voor de paperversnipperaar en overige afval. Hier moet je betalen voor de stort. Een kant van de zolder is nu opgeruimd, de dozen die ik al had uitgezocht maar nog in de logeerkamer stonden ook op zolder gezet.
    Ben super trots op mezelf.
    Verder zaterdag en zondag de was gewassen, gedroogd en gevouwen. Gister na het uitzoeken, verder met de was, tussendoor eten maken. Gisteravond de strijk gedaan. Het leek wel of ik energie voor 10 had.

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nu het eten voorbereiden voor vanavond en dan verder met de opruim
    succes iedereen deze week

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier nu even de handschoenen en muts doos uitzoeken mijn handschoenen zijn stuk.

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    de kelder is ook klaar.
    de woonkamer nog en een 2 tal dozen die in de gang staan.
    slaapkamer doe ik als de kids hun kamer krijgen zodat hun spullen in hun eigen kast kunnen
    en dan onze kasten netjes leggen en we zijn klaar

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Vond gelukkig paar handschoenen , zelfs nog reserve erg fijn scheelt weer nieuwe kopen .
    Paar dingen in de rode zak voor goudgoed .
    Manlief gaat morgen verder met opruimen en kamer mooi versieren met lampjes .

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    leuk versieren, hier is er nog geen plaats voor, misschien volgende week net voor kerst
    hoop zoveel mogelijk nog af te krijgen voor kerst

9. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Pffff vandaag niet veel gedaan. Gelukkig was de sneeuw zo ongeveer weg dus niet te veel gedoe met boodschappen doen.

Jongste was erin geslaagd de badkamerdeur te openen en was dus drijfnat. Had het niet direct gehoord omdat ik huiswerk aan het doen was met de oudste. Ach ja de badkamer is dan al gedweild zullen we maar zeggen.

Straks nog even een doos zoeken voor papier en plastic. Kan ik morgen alles sorteren en 's avonds buiten zetten. Ook het glas maar bij elkaar zoeken, stond zo'n beetje overal weggewerkt toen ik de deur van de berging geblokkeerd had.

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    lag er sneeuw bij jullie

11. p1982

p1982 Niet meer actief

zo alle spullen wat naar de stort moet zit in de auto. weer ruimte op zolder. kan weer verder opruimen hihi

helaas kavel wat we op het oog hebben is al een optie op dus afwachten of de mensen afzeggen en anders volgende fase

net weer 2 pakketten in orde gemaakt wat verkocht en betaald is

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    wil je gaan bouwen

13. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik kan helaas niet verder op dit moment met opruimen, de jongste is ziekjes. Hoesten, verhoging, aan mama hangen. En onze zolder is met een vlizotrap dus dan zou ik hem zonder toezicht beneden moeten laten. Dat vind ik geen prettig idee. Misschien dat ik het laatste beetje in de logeerkamee afmaak. Dan ia die kamer klaar.
    Kijken of het lukt om spullen op MP te zetten.

14. p1982

p1982 Niet meer actief

Ja we willen een ander huis gaan bouwen

Daarom nu zo aan t opruimen

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    leuk een huis bouwen (bij een ander dan)
    hier zoveel ellende meegekregen toen mijn ouders een huis bouwden dat ik ervoor bedankt

16. p1982

p1982 Niet meer actief

Manlief zit in de bouw dus scheelt wel

Straks met een overvolle auto naar de stort kijken hoeveel kilo t is

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat scheelt dan idd wel

hopelijk vinden jullie vlug een leuk plekje voor een eigen huisje

kg kunnen aardig oplopen met een volle auto

18. p1982

p1982 Niet meer actief

ja manlief weet ook precies wat hij wilt, nu nog een kavel en medebouwer vinden die dat ook wilt

ja wachten wel af hoeveel kilo het is , het moet toch weg

straks afscheidstraktatie maken voor de jongste voor afscheid psz

19. p1982

p1982 Niet meer actief

volgens mij klopte de weegschaal bij de stort niet was maar 40 kilo kwijt nou prima

nu wat administratie afhandelen, dingen bestellen etc

vanmiddag voor controle voor me pols naar het ziekenhuis afwachten

20. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Meiden, wat gaan jullie goed!!!
    Het opruimen blijft bij mij ook een mooi voornemen voor 2016:p

Deel Deze Pagina