Morgen weer een deel opruimen , vandaag nieuwe twinroller gekocht de oude gordijnen weg in een zak ow heerlijk mag weer weg gooien dat is een hobby van mij hihi.
Vandaag de grote kamer proberen aan te pakken pff weet niet waar te beginnen. Kwam twee stoelkussen tegen doe ik niks mee [ geen stoelen meer voor] Poesen kussens en tassen wat een troep . Wel twee goudgoed zakken klaar staan om weg te brengen . Ook nog een doos met dolfijnen dingen . Kan allemaal weg .
Ik heb gisteren weer 3 zakken met kleding weggedaan. Dat kan mooi de kledingcontainer in! Nu ben ik druk bezig met de kleine kamer om alle papieren enz uit te zoeken en spul wat naar zolder kan. En er ligt nog al wat zeg.. Het logeerbed is ook al gelukkig weg
Sneeuwpop@ Die zakken staan voor kleding en schoenen gordijnen doe ik er ook in . Mp loopt niet hard nog . Geen reacties terug
Het ene moment duurt het heel lang voordat ze reageren, en het andere moment loopt het storm. Je weet nooit hoe het gaat..
Mam @ Klopt maar als ze een bod doen reageren we s avonds meteen , maar nu regeren ze niet terug ook erg fijn not!
Weer een zak troep weg .Heb overzicht wat er is . ,nu rustig verder kijken wat weg kan wat op mp kan .Voel al steeds beter Rustiger voor al.
Zwaar irritant soms daarom alles er weer op nieuw op. Net een vriendin blij gemaakt met sport tas , haar zoon kon nog wel 1 gebruiken. Alles weg voor kleine prijs.
Zo fijn he zou er iemand komen voor de vitrine kast , Zit je dan te wachten tot je eens weegt . nee niemand komt . Het is dat er iemand van de woning bouw komt anders was ik weg! Verkopers houden je aan het lijntje nou de kopers nog veel meer is mijn ervaring ,
Irritant Marnat! Dat is nou weer minder aan MP. Hopelijk verkoop je het nog aan iemand anders! Gaan jullie verhuizen ofzo ? Omdat je zo aan het opruimen bent
Nee we hebben vorig jaar de keuken opgeknapt en nu de woonkamer . Zijn veel dingen wat niet meer past in ons nieuw interieur.. En door kinderwens enz veel huis verwaarloost troep troep gelaten zeg maar en nu tijd om hooft leeg te maken . De twee kamers staan ook nog vol grofvuil nog bellen. En geloof me het voelt zo heerlijk nu we het op order krijgen.
Ik was vroeger een echte verzamelaar. Maar sinds we op 01/01/2013 de sleutel krijgen van een kleiner huis dan waar we nu wonen word dat sorteren. Dingen waarbij ik (te lang) twijfel vliegen weg! Anders blijf ik bezig