de 2 buggy's nog nakijken in de gang en op en onder de kapstok dan is de gang ook af kunnen we mooi in de woonkamer met het speelgoed en papierwerk verder, hopelijk is dit deze week af (behalve het papierwerk want dat heb ik ingepland voor januari na de vakantie) volgende week de kamer van de 2 oudsten opruimen terwijl ze mee mogen helpen (lees mogen=moeten) moet kunnen met 7,5j en 10j, ze hebben er zelf een zootje van gemaakt dan is hopelijk alles afgerond tegen februari zodat de elektriciteit kan gedaan worden, geverfd, behangen en meubels gekocht verven (1x muren en 2x plafond) in 2 kamers en behangen in 1 kamer zouden jullie een ingebouwde kast ook opnieuw schuren en verven als de kamer opnieuw wordt gedaan of gewoon zo laten als het nog netjes is?
Als je de rest opnieuw hebt geverfd valt meestal op dat datgene waarvan je dacht dat het nog netjes was toch wel een likje verf kan gebruiken.
Hier de boel beetje versiert wat overbodig was weg gegooid . Manlief netjes gedaan kan nog wel wat bij maar dat komt vanzelf. Morgen was vouwen en wassen meteen kijken wat niet goed meer is. Verder wat aan rommelen . Weekend 3 tassen flessen in leveren + 3 kratten bier mooi spaar potje .
pff even een mindere dag, met oudste naar osteopaat geweest en niks gezegd waarom en hij wist veel te voelen in heup , buik en hoofd nu op een dieet dat ze geen zuivel mag pff gaat zwaar worden
nee haar imuumsysteem is van slag door heeeel veel antibotica nu moet ze proantibiotica slikken en dan zuivel voor min 3 min laten staan en ook sappen ( maar dat drinkt ze niet) ze is erg moe, witjes, geen weerstand etc dus we gaan het proberen zwaar zal het worden maar na de kerst starten we
nou ze ontbijt met vla dus dat wordt al zwaar en ze is dol op kaas pff eerst maar in verdiepen en dan gaan we er voor en ook nog de medicijnen naar binen krijgen
hier bezig in de woonkamer daar zijn we bijna rond met het grote deel en dan moet ik het speelgoed nog doen als dat af is de slaapkamer waar de 2 oudsten slapen en onze slaapkamer
Hier vanochtend een nesteldrang aanval gehad.. Een hele lijst gemaakt met wat ik nog gedaan wil hebben en daarna aan de slag gegaan!
hier mooi zak centje van de flessen , morgen drie bier kratten nog in leveren spaar ik op in mijn portemonnee . Net bod verwijdert persoon reageert niet en nu net iemand een bod gedaan we hebben meteen gereageerd , afwachten weer .
Statiegeld apart houden spaart idd leuk Marnat! Mijn man zag de zolder en liet eindelijk een positief geluid horen! Hij zag nu ook dat het opgeruimd begint te raken. Het gaat niet snel (hoeft ook niet), maar er wordt wel echt goed opgeruimd.
hier alleen bezig met de verkoop, loopt weer redelijk oudste is erg ziek van de medicijnen die ze nu 2 weken 2x daags moet nemen zo zielig lijstje wordt steeds kleiner met gedeeltes wat opgeruimd moeten worden, heerlijk gevoel vanavond echt kraam reserveren voor april. flessengeld hou ik ook apart, gaat in spaarpot wat je moet openen met blikopener. spaart lekker per jaar zelfde als de zegels van een winkel als ik kaart inlever doe ik het geld ook in die spaarpot
zo beide meiden op bed, nu even rust en wat in het huishouden doen veel aan het opruimen, weg ermee moet ook nog van veel dingen fotos maken en te koop zetten
Wasmachine draait weer. Manlief gaat morgen strijken Nu bezig met kamer oudste pff wat n zooi al een vuilniszak vol zooi weg. Heerlijk gevoel. Vandaag of morgen ook even dozen halen voor t oud papier
Kranten weg vandaag en als het goed is word er geld over gemaakt kan er een envelop weg en morgen komt iemand wat halen voor meer dan ik verwacht had. Als het goed is dan he . Het gaat niet vlug maar het gaat soms wel.