kamer oudste en jongste zijn klaar veel weg morgen is mijn kledingkast aan de beurt en hopelijk ook de rest van onze slaapkamer hier loopt de handel ook niet hard, steeds iets
Kledingkast van mezelf uitgemest vuilniszak voor de bak. Wat dingen voor de verkoop en doos zomerspelen Handel ligt stil na kerst weer mee bezig
Wij hebben op zolder een hele hoop miniatuur flesjes alcohol staan. We hebben er flesjes tussen zitten die behoorlijk duur zijn. Iemand enig idee of hier een markt voor is?
Hier kerstavond volk gehad, dus hele huis moeten opruimen. Gelijk een deel weg gedaan. Vandaag ook nog verder gegaan met opruimen, weer 2 dingen online gezet. Nu maar hopen dat er weer wat reactie op komt... Vlinder: geen idee of daar een markt voor is. Je kan het altijd proberen online te zetten?
Hier wachten op geld van uit België iemand wil ons fototoestel kopen , voor de hoofd prijs . Verder rustig hier wat opruimen en verkoop betreft .
hier bezig met opruimen moet nog veel op de foto zetten kraam voor april is geboekt, nu maar verzamelen maar ook weer niet teveel hihi
zo net weer wat fotos gemaakt van spullen en er al op gezet. afwachtne nu kan 10 dozen mee nemen naar de rommelmarkt en zit nu op 15 dozen. dus in de tussentijd nog wat dingen verkopen en anders gaan de overige dozen gewoon mee en dan aanvullen maar hopelijk met 6 dozen of minder mee terug
P1982, je bedoelt dat je 10 dozen kan uitstallen? Wel fijn om aan te kunnen vullen. Hier gaat het opruimen in iets minder tempo, maar het verkopen gaat ineens weer fijn. Nu is mijn was aan een opruimbeurt toe
Krijg ong 20 dozen in de auto Maar ong 9 op de kraam Hopelijk verkoop ik in de tussentijd spullen weg ermee Vanavond verder met de handel
Kinderen hebben weer veel gekregen dus toch maar weer eens tussen het speelgoed neuzen wat weg kan. Megablocks gaan eruit. Ze hebben er niet zoveel van en spelen er amper mee. Zelfde met een soort blokken die eens bij een vrachtwagen zat die de oudste ooit eens gekregen heeft. Ze passen nergens anders bij en zijn er maar een paar. Heb er ook nog van megablocks, iets kleiner en die passen wel op duplo dus die gaan er nog niet uit. Verder ook eens de bakken met auto's, vrachtwagens, bussen nakijken. Daar kan ook wel een deel van weg. De Nederlandstalige boekjes zijn al uitgezocht, nu de engelse nog.
hier bezig met de handel pff zie het even niet meer zitten zoveel gewoon oudste dochter heeft vandaag haar kamer opgeruimd, erg netjes
P1982, je dochter werd vast geïnspireerd door jou! Leuk om je kraam aan te kunnen vullen hoor! Ik heb weer een mail verstuurd of er in mei weer een rommelmarkt wordt georganiseerd (was toen gratis). Op Bevrijdingsdag ook een gratis kinderkleedjesmarkt in het park, dus daar zou ik ook nog wel wat spullen kwijt kunnen raken. Ik zag dat ik op dozen jacht moet, want ik ben er doorheen en heb de zolderkamer echt nog niet leeg. Vanmorgen op pad geweest voor een bed voor ons dochtertje. Nu zo op Marktplaats eens kijken of er wat te koop wordt aangeboden.
Niet veel zin vandaag maar toch even jassen nakijken. Handschoenen en wanten ook. Ik heb er al zoveel voor de kinderen en nu met kerst van schoonmoeder weer wanten en handschoenen gekregen en dan niet 1 paar maar 3 paar per kind. Kinderen hadden ook een onesie gekregen en man slippers. Gaat altijd wel iets fout. Vorig jaar had mijn man slippers die te klein waren maar waren de kleren voor de kinderen goed. Dit jaar had mijn man slippers die passen maar de onesies voor de kinderen net te klein. Ach duimen voor volgend jaar
Vandaag kpn spullen terug gestuurd , we hebben nu alleen netflix en kodi kastje. Telefoon zetten we op mp zien wel wat we er nog voor beuren. Geld van België nog niet binnen duurt wel lang. Af en toe wat opruimen na de feest dagen samen goed opruimen we zijn dan samen thuis.
ja het opruimen heeft ze van mij en ze komt ook regelmatig met spullen mama mag weg weekend gaan we weer veel grote dingen te koop zetten . en nog 3 dozen op de foto wat ook weg kan. rommelmarkt zit ik dan op 16 dozen en wat grote dingen maar hoop ervoor veel kwijt te zijn nog
Zojuist de la met voorraad opgeruimd en schoongemaakt. Fijn! Nu verder met alle kleding van de kinderen. In het voorjaar weer een kledingbeurs (ben mede organisator), dus dan hoop ik weer wat kwijt te raken.
Net het kastje waar de frituurpan, aardappelen en tasjes liggen/staan helemaal schoongemaakt. Gisteren was gedaan, net allemaal weggelegd. Deze ochtend zijn ze glas en papier/plastic komen ophalen. Straks maar even verder met nog was papier en karton uit te zoeken. Had nu al zoveel en onhandig formaat dozen voor de mannen om naar de wagen te brengen dat ik het maar bij 2 dozen gelaten heb. Normaal doen ze wel het 1 en ander in de containers van de buren maar met de feestdagen zaten die ook goed vol. Volgende keer zullen we niet zoveel hebben dus dan kan er makkelijk bij wat nu is overgebleven.
zo weer wat opgehaald vandaag nog 2 mensen deze week die wat moeten ophalen verder net 1 groot ding gefotograveerd en erop gezet denk wel snel kwijt morgenvroeg al het papier en glas aan de weg zetten scheelt weer veel ruimte in de schuur morgen de booschappen halen, dan even snel naar de stad en dan beneden schoonmaken (opruimen) als ik tijd heb al bezig met de grote stukken fotograveren en verkopen weg ermee
Karton en papier is ook weer klaar. Tussendoor nu even het papierwerk uitzoeken wat weer weg kan aangezien het jaar weer om is. Rommellade heb ik ook een paar dingen uitgehaald die weg kunnen maar moet die ook eens grondig aanpakken (heb er alleen nooit zin in). Jongste slaapt en oudste gaat over een half uurtje ook naar bed. Dan nog wat groenten doen voor in de vriezer en lijstje maken voor boodschappen morgen. Ook lijst aanvullen voor de boodschappen die we online bestellen.
hier net hardgelopen pff vanavond niet echt veel doen meer morgen weer en dan hopelijk behoorlijke inhaalslag doen. blij ook als de kerstboom zaterdag weg gaat. alle spullen weer uit en opgeruimd huis