zo beneden is klaar, manlief alleen zo nog even stofzuigen ben maar boven begonnen verder wassen draaien. morgen alles opvouwen
Vandaag weer heel aantal dingen verkocht. Ook weer dingen uit de kast gehaald van meisje. Dat moet nog op foto. Kan het sparen voor de verjaardagen en feestdagen van volgend jaar weer beginnen
hier het bod van fototoestel weer weggehaald geen geld binnen gekregen en geen reactie van koper na we een mail gestuurd hadden . 50 euro er voor beuren was te mooi voor woorden.
allemaal een gelukkig en gezond 2016. Dat we maar veel mogen opruimen en verkopen hier deels de administratie in ordners gedaa morgen even dozen halen, papier wordt maandag weer opgehaald, weg ermee morgen alle kerstspullen opruimen
Zo al 2 dozen gefotografeerd. Straks online zetten. Nu manlief even helpen met kerstboom inklappen. Kan dat ook maar zolder. Weg ermee
Lekker de box is verkocht! Scheelt veel ruimte. Deed wel een beetje pijn, maar de herinnering zit nu in mijn hart (en niet meer in mijn huis ) Kerstspullen ook weer opgeborgen. Heerlijk! Voor het komende jaar wens ik jullie vooral veel succes met het opruimen!
heerlijk he een groot ding weg hier ook alle kerstspullen opgeruimd alles staat op de foto, nu nog online zetten. Eerste dingen zijn al verkocht dus dat is wel lekker gaan helft van de verkoop in potje doen voor zakgeld vakantie andere helft voor opknappen in huis
zo veel spullen al online gezet en het begint te lopen heb nu 16 dozen vol, maar denk dat ik deze week al spullen bij elkaar in kan doen en weer 1 doos leeg.
Hier is de kerstboom ook opgeruimd. Ballen en lampjes terug in de kast, boom en mand gelijk terug op zolder. Straks nog even manlief zijn zh bed verhuizen naar de andere kant, kan de salon weer op zijn plaats gezet worden. Plan is om komende week foto's te maken en verder online te zetten. Naast de eindejaarsinkopen en verjaardagsinkopen, gaan we dit jaar ook sparen van de verkochte dingen voor nieuwe boekentassen. Zoonlief gaat naar het eerste leerjaar, dus moet sowieso een nieuwe. Heeft nog altijd zijn eerste. Dochterlief daarentegen heeft al serieuze gaatjes onderaan haar boekentas. Dus dat wordt sowieso een nieuwe voor volgend schooljaar... Nog maar eens het bewijs dat zoonlief veel zuiniger op zijn spullen is dan dochterlief. Schoenen slijt dochterlief ook veel sneller dan zoonlief, die slijt ze amper en dat voor een hevige jongen te zijn! Zo, nu nog even zitten en dan nog stofzuigen en dweilen. Maar moet van manlief wachten tot de veldcross binnen is
ja heb het opruimen te pakken, alleen nu wat verkocht en kan het niet vinden dus straks in 16 verhuisdozen zoeken pff de jongste is eind van de maand jarig en dan naar de basisschool dus vraag veel spullen wat ze nodig heeft voor de verjaardag manlief gaat de auto's wassen ik thuis even bezig
net een spaarpot gekocht wat je met blikopener moet openen, zakgeld voor vakantie wordt het gaat helft van de verkoop in maar ook statiegeld, zegelgeld en klein geld wat ik tegenkom in huis
p1982: Goed idee, schoolspullen vragen. Kan ik eventueel ook doen voor zoonlief. Die is eind juni jarig en september naar het eerste leerjaar. Zal ik je man mijn auto ook even brengen? Kan ook een wasje gebruiken Dat van het niet vinden, herkenbaar... Heb ik meestal als er spullen samen gestoken zijn in dozen. Ik probeer het nu op te lossen met briefjes op de dozen te plakken.
haha manlief brengt ze naar de wasstraat en alleen buitenkant, binnenkant komt wel ja zou niet weten wat ik anders moet vragen voor ze, oudste begin okt jarig dus dan vraag ik het ook voor zeg maar nieuwe schooljaar nou zo maar kijken en dan gelijk dozen bij elkaar in doen en briefjes eraan doen. kijken hoeveel dozen er weg gaan , dus leeg zijn nodige al weer verkocht. veel ophalen maar ook versturen heerlijk gevoel zo
zo gevonden wat ik zocht en van 1doos spullen bij andere ingedaan nog maar 15 verhuisdozen vol met spullen wat verkocht moet worden binnenkort als er meer verkocht is weer kijken voor samenvoegen van dozen
zo handel looopt lekker, vanavond weer 3 mensen wat ophalen en morgen weer 3 en woensdag 1 en nog wachten op 2 betalingen en dat via de post nu even de knutsellade van de meiden uitmesten en hopelijk vanavond de speelgoedkast
Hier weer twee bericht gestuurd dat ze wat kunnen halen 1 geen antwoord de ander nog af wachten . Wel biedingen maar halen is nog steeds niet het gevsl word je niet goed van.
straks eerst weer dozen halen voor papier. nodige ligt er al weer verder nu met de 8 vakken kast van de meiden bezig. speelgoed weer sorteren en gelijk kijken wat er weg kan alle zooi wat er uitkomt maar in aparte tas doen omdat we nu 4 weken ipv 2 weken met de grijze container moeten doen en ipv 300 kilo gratis storten mag nog maar 200 kilo dus afval maar even in vuilniszak op zolder zetten
Hier gisteren ook nog een volle zak speelgoed uit de kamer van de jongens gehaald. Vandaag nog even ermee verder. Zal geen volle zak meer worden maar toch nog wel wat knuffels die wegkunnen. Laatst schoenen voor de oudste en een handtas besteld, die zouden vandaag komen. Dan kan mijn oude tas gelijk de container in, moet ik vanavond buitenzetten.