Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

Had 2 dozen gehaald voor t oud papier maar al vol em heb nog meer dus zo even nieuwe erbij halen

Nog 2 vd 8 bakken uitzoeken. Halve vuilniszak voor verkoop en halve vuilniszak voor container

Heerlijk gevoel dit. Steeds iets.

2. p1982

p1982 Niet meer actief

Vanavond 2 mensen die spullen op komen halen en zo 2 enveloppen op de post

Vanavond verder met de handel

3. p1982

p1982 Niet meer actief

zo 8 vakken kast kids uitgemest en ook de voorraad kast. resultaat 3 grote dozen vol met oud papier , 3 vuilniszakken voor de stort en een hele stapel wat manlief moet nakijken of het verkocht kan worden

ruimt lekker op zo. gelijk alle voorraad netjes gezet en daar dan maar lijstje maken wat eten zodat het ook opkomt.

4. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hier ook weer bezig, kasten staan aardig overhoop. Lijkt wel of ik ermee bezig blijf. Komt ervan als ik man vraag om iets te pakken omdat ik echt niet bij het fornuis weg kon. En feestdagen hebben er ook niet mee geholpen.

Vriezer heb ik nagekeken dat de dingen die er het langste inliggen echt wel bovenop liggen nu. Doe ik regelmatig zodat dat ook eerst opgaat. Redelijk door het vlees gegaan de afgelopen weken maar komen nu weer leuke aanbiedingen dus toch even kijken wat wel/niet.

5. p1982

p1982 Niet meer actief

manlief schrok wat er allemaal opgeruimd was en wegging

straks nog even kijken wat ik apart had gelegd

van de week weer verder , geeft heerlijk gevoel

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Moet hier ook nodig aan de berging beginnen. En dan wat vroeger het kolenhok was ook zodat de dingen die opgehaald moeten worden daar allemaal inpassen.

Man wil per se een bokszak ophangen in de berging. Dreigt ermee om mijn spullen weg te gooien en moet dus in orde zijn tegen de dag dat hij betaald wordt. Zal wel zoals met die camera voor ps4 en just dance zijn, een dure bevlieging van een paar dagen, maar ik moet wel springen...

7. p1982

p1982 Niet meer actief

zo alles wat ik apart had gelegd mag weg, zo fotos maken en te koop zetten weg ermee
    wel weer een doos vol erbij hihi

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lekker bezig meiden
    Hier manlief de schuur deel opgeruimd en erg veel op mp gezet , al veel biedingen geweest.

9. p1982

p1982 Niet meer actief

oke en ook al wat dingen verkocht marnat?

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    nog niet zal nu vast wel wat gaan verkopen.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier Bumba kleedje en mutsje gewassen. Waren beide te klein. Muts terug aan collega gegeven, kleedje staat sinds een week online. Normaal hebben we een koper, even de storting afwachten. En natuurlijk wil meisje het nu aan ;)

12. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik duim voor een goede verkoop Marnat :)

Weer wat kleine rommeltjes uit de rommellade weggedaan vandaag en alle batterijen nu maar eens per grootte en herlaadbaar of niet in doosjes gedaan.

Schoenen en tas zijn vandaag gekomen ipv gisteren. Blij met mijn nieuwe tas, alles bij elkaar geknoopt een formaat handtas maar als ik alles losmaak is het een kleine boodschappentas.

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Elisje: Dankje we gaan zien wat het op levert .

14. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Weinig opruimen hier vandaag al zou ik wel moeten. Regent al de hele dag hier. Kwam wel handig uit want dan kan de oudste gelijk naar binnen op school en hoef ik niet te wachten tot de bel gaat.
    Was dus wat vroeger in lidl dan normaal en dan nog even naar de andere supermarkt. Daar was onze Ijslandse straatgenoot net aan het afrekenen dus die bood me een lift aan :) Ik was dus veel vroeger thuis dan normaal. Tot nu bezig geweest met groenten te blancheren voor in de vriezer. Had weer flink ingeslagen, aanbiedingen die ik niet kon laten liggen. Vooral nu we weer moeten afwachten met de uitkering.

Ben bijna klaar met door alle speelgoed/boekjes en rommeltjes van de kinderen te gaan. Toch redelijk wat dat weg kon. Nog een paar dingetjes voor nursery en een paar dingen inpakken en wegzetten voor zoontje van nichtje.

15. p1982

p1982 Niet meer actief

gisteren en vandaag gewerkt dus niks opgeruimd
    morgen werkt manlief vanuit huis dus ook niet echt bezig

morgen denk ik de bakspullen eens uitzoeken.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Opruimen zit er ook niet echt in op de dagen dat ik werk.

Elisje: wat een leuke meevaller vanmorgen! :)

Hier bericht dat bumba kleedje betaald zou zijn. En zaterdag komt er iemand langs. Zou leuk zijn als het weer wat begint te lopen! Kunnen we fijn sparen

17. p1982

p1982 Niet meer actief

normaal doe ik na het werk savonds nog wel wat in huis maar deze week niet, genoeg andere dingen te doen en erg moe

weekend maar verder met de handel, worden nog 3 dingen opgehaald

vanavond met manlief en me ouders uit eten. Voor het oppassen wat ze doen. Kinderen helemaal blij dat het oppas meisje komt

18. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Vandaag ook niet te veel doen. Dvd's nakijken want er kunnen er wel een paar weg. Ben gewoon niet warm te krijgen vandaag. Zou me niet verbazen als de lichte regen later nog omslaat in sneeuw.

19. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    En daar is de sneeuw al.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Elisje: oh fijn, sneeuw! Is hij blijven liggen? Zag op het nieuws dat er ook veel wateroverlast was in de UK.

p1982: leuk zo'n avondje uit!

Hier gisterenmiddag boven de lakens van de kinderen hun bedden gedaan. Wilde beginnen poetsen, dus commodes maar leeggemaakt. Lag een deel op wat te klein was, dus overal foto's van gemaakt, in dozen gedaan, weer een doos helemaal vol. Andere dingen verdeeld over de dozen, nu zit alles weer erin.
    Vanmorgen zijn ze iets komen halen, hebben nog een tweede ding meegenomen dat zelfs nog niet online stond. Weer wat centjes erbij in de pot! :) Nu nog even de storting afwachten en dan kan er weer een pakje de deur uit.
    Wil in het weekend die foto's nog online zetten en dan hopen dat daar snel reacties op komen. Weg is weg en potje vult zich dan mooi.

Deel Deze Pagina