@nijntje nee sneeuw is niet blijven liggen. Weet niet wat het vandaag gaat doen, maar kwam wel ineens heel wat mist opzetten. Wateroverlast hebben wij geen last van. Wij wonen ook wat hoger en heuvelachtig dus veel stroomt hier ook gewoon voorbij. Hoorde wel dat het park en kerkhof een grote modderpoel zijn en toch wat overlast in stad. Vandaag verder met de dvd's en deze namiddag naar mijn man zijn tante. Ze had kleding voor de jongens en moest even met ze langskomen om te zien of het past. Ik bof met zo'n tante, ze ging een onesie voor beide jongens halen omdat die van mijn schoonmoeder te klein waren en ze komt thuis met een berg kleding.
Elisje: idd fijn zo'n tante! Ik heb zo'n mama. Wilde kost wat kost een nieuwe winterjas voor meisje voor volgende winter in de solden kopen. Zoonlief moest longsleeves bij, ook 5 gekregen, ook wel allemaal in solden. Zijn ze hier ook weer gesteld
vanavond fotos maken van spullen en online zetten en rest ook weer omhoog zetten, kijken hoe het loopt vanmiddag lekker geshopt met de meiden. oudste heeft een flinke groeispurt gehad dus wat nodig en in opruiming goed geslaagd
zo alles is online gezet. kijken hoe het loopt moet weer een doos bij komen past nergens meer in dus even kijken of iker nog 1 heb zo net al het oud papier uitgezocht, weer een doos vol.
Hier staan de foto's al op computer, straks maar online zetten. Vandaag de administratie gedaan. Weer hoop papier weg kunnen doen. Daarna nog in mijn hobbykamer aan de slag gegaan.
hier nodige vragen voor bepaalde spullen hopelijk verkoop ik het snel, nu alweer op 16 verhuisdozen vol en wat losse spullen er zelfs bij
Wat hier ook goed werkt om van je spullen af te komen; reageren op mensen op fb die iets zoeken. Ik ben een beetje op een dood punt aangekomen met opruimen. Merk dat het verzamelen in dozen me gaat tegenstaan. Ik wil het kwijt. Ben dus hard op zoek naar een rommelmarkt waar ik kan gaan staan.
ja hou al in de gaten of mensen wat zoeken merk dat mensen het voor weinig willen hebben ,zet al wat hoger maar in om toch beetje de prijs te komen ja hier 2 april rommelmarkt en met koningsdag, ervoor geen tijd ergens te staan. nu maar zo verkopen. hoop nog op 2 a 3 dozen te verkopen voor die tijd
zo de handel loopt lekker 1 groot ding verkocht, bijna het geld terug om een ander achterzitje voor de jongste te kopen van de week maar bestellen vanmorgen de cv ketel kapot, extra onkosten pff
Ik doe dat ook, reageren op dingen als mensen iets zoeken. Zelden geluk maar ach, we proberen Hier is het geld gestort, pakje klaarmaken nu. Met dat geld hebben we een tweedehands zitje voor manlief in de wagen gekocht. Geld om geld.
Ja soms kopen we er ook wat van t geld van wat we verkocht hebben. Scheelt toch weer Gisteren niet echt met de handel bezig geweest en vanavond en morgenavond zal t ook niet van komen ivm afspraken
ik kom binnenkort weer meekletsen maar heb het even druk met vanalles regelen en natuurlijk ook opruimen
hier ook regelavond, overal achteraan nu druk bezig om plan op te stellen voor eisen nieuw huis verder veel regelen oudste, pff
marnat afwachten dus hier morgen 3 mensen die wat op komen halen weekend weer verder met de handel. bijna weer 1 doos leeg (dan nog 15 te gaan) en wat grote dingen morgen eerst de kamers van de meiden uitmesten. doos voor papier erbij en weg ermee verder wassen draaien en strijken
Hier komt zondag ochtend iemand iets halen best bedrag kunnen we vangen hopelijk komt de persoon. De andere twee nog niks gehoord . P1982: Jij ook succes morgen hopelijk komen ze .
Hier morgen weer de kleren van de kinderen uitzoeken. Oudste heeft weer een hele hoop nieuwe kleren gekregen dus heel wat dingen die vervangen kunnen worden. Wat nog goed is wordt opgeborgen voor de jongste. Bij de jongste zijn er weer enkele dingen die definitief wegkunnen en nu weer aanvullen van de stapel van de oudste. Jongste had laatst ook nieuwe dingen gekregen dus had nu tegen mijn moeder gezegd om niks nieuw voor hem op te sturen. Beter even wachten tot hij echt in de volgende maat zit en dan kijken wat er nodig is. Zou zonde zijn als ze nu nieuwe dingen koopt die hij amper zal dragen omdat hij net op het randje van te klein zit ofzo. Er zaten voor mij ook wat dingen bij die mijn moeder had gekocht dus ga ook weer wat oude kleren van mij wegdoen. Ik weet echt nog wel wat te doen, maar de energie is er even niet.
Even reageren in dit topic. Wij zijn net verhuisd naar ons nieuwe huis en hebben hiervoor 3 maanden bij mn ouders gewoond. Toen we ons appertement uitgingen heb ik al flink opgeruimd, spullen weg, kleding weg alles uitgezocht en waarvan ik dacht hmm of mwah of gebruik ik dat ging weg. Nu met het dozen uitpakken hier staan er ook al 2 dozen voor de kringloop, een zak wat gewoon weg kan en nog wat dingen die ik moet uitzoeken. Ik heb het liefst do min mogelijk in huis, niet al die troepjes en dingetjes en frummeltjes. Dus om even mooi bij de titel van het topic te blijven, ja ik gooi makkelijk weg! Gooi alles niet zomaar weg, kijk wel goed wat er nog gebruikt kan worden en wie ik daar nog blij mee kan maken. Mijn zwager gaat binnenkort voor het eerst op zichzelf en wij hebben nog meubels en spullen uit het appartement die we hier niet meer gebruiken, die kan hij dus mooi overnemen en hebben wij weer een bedragje voor de babyuitzet oid
zo 1 is geweest. nog 2 te gaan en met 4 nog in onderhandeling nu eerst boven alles opruimen, onze kamer en kamer jongste is klaar nu oudste nog wat een troep pff vanavond manlief naar de voetbal dus ik verder met de handel
zo wat een zooi boven, 1 vuilniszak voor de stort en 1 doos met oud papier en tas met plastic gelijk alles maar gestoft, gezogen en gedweild is dat ook weer schoon. morgen bedden verschonen van allemaal vanavond maar wassen draaien, 3 manden vol en nog wat op de grond.