Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hier ook weer redelijk wat dat weg kan, raak het alleen niet onmiddelijk kwijt. Container zit alweer bijna vol en ze komen pas volgende woensdag legen.
    Dan maar in de kleine berging zetten en beetje bij beetje de container in.

Moet ook alles nog nakijken in de kleine berging en wat beter schikken want heb er ook dingen gewoon ingegooid. Grote dingen toch maar eens bekijken en laten ophalen. Ook best sorteren zodat we zo min mogelijk kwijt zijn. (bijvoorbeeld meubilair en electro kan je laten ophalen maar als je een bed en kast en dan iets van electro meegeeft betaal je meer omdat het niet allemaal hetzelfde is, dus toch zoveel mogelijk dezelfde ophaalwagen aanhouden)

2. p1982

p1982 Niet meer actief

hier moeten we ipv 2 weken nu 4 weken met de grijze container doen. Als ik aan het opruimen ga zet ik de zakken maar even op zolder en kijk bij het aan de weg zetten wel of er plek over is

zo middagje oogarts ook weer gehad. jongste ook aan de bril morgen maar eens op jacht gaan

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    De eerste persoon is geweest , op naar morgen en hopen dat ook die komt dat bedrag is hoger .
    Manlief kwam boven en ik heb meteen geld ingepikt hihi , ik bewaar alle extra s word het te gek brengen we het wel weg.

4. p1982

p1982 Niet meer actief

marnat wat fijn dat ze geweest zijn, is ook altijd maar afwachten

hier spaarblik wat je moet openen met blikopener gaat ongeveer de helft van de opbrengst in Mogen we pas openen met de vakantie en is het zakgeld zeg maar
    en dan nog een potje/geldlade en daar halen we bijv geld uit als we wat groots gaan kopen en is het echt te veel dan breng ik het naar de bank

5. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hier het normale huishouden gedaan (straks nog even de was ophangen). Nu even zitten met een kop koffie en dan weer kleine beetjes opruimen en boodschappenlijstje maken.

Zag dat er nieuwe wasco's nodig zijn en ook nog even de gewone kleurpotloden aanvullen. Verf is er nog genoeg. Dat soort dingen dan maar uitzoeken vandaag.

6. p1982

p1982 Niet meer actief

Brief geld naar bank brengen jan 6x gratis dan betalen vind ik zonde . Dan betaal ik me boodschappen wel ermee hoef ik niet naar de bank en boek ik t over naar spaar.

Hier wassen draaien en straks op brillenjacht voor de jongste

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    P1982: Een dicht dolfijnen blik hebben wij ook , maar nu we samen in de ww zitten is dat een groot risico om daar in te doen , ben bang dat dat even niet gaat .
    Als er te veel over is doen we het eerst wel naar de spaar rekening en dan zien we daar uit wel weer verder.
    Hopelijk 1 van ons gauw weer aan het werk en kunnen we echt weer geld sparen en in het blik doen.
    Bv vakantie of dagje weg of wat weet ik het doen.

De brillen jacht gelukt meis .

8. p1982

p1982 Niet meer actief

pff in onze stad alle brillenzaken afgeweest, totaal 8 stuks maar niet geslaagd
    toen naar het dorp waar ik ook werk en wat een keuze , konden geen keuze maken. wat brillen meegekregen om weekend na te denken en dan maandag terug en bestellen
    wil 2 brilllen gaan bestellen

hopelijk vinden jullie beide snel weer werk

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier stond de zolder nog altijd een keer op de planning om op te ruimen. Kwam er nooit van.
    Nu wordt de zolder compleet verbouwd dus moeten we wel. We hebben het gelijk goed aangepakt en alle oude rommel weg gedaan. Heerlijk alles weer goed opgeruimd en geordend en in bakken gedaan.
    Volgens mij is het huis nu 10 cm boven de grond uitgekomen van al dat gewicht wat er nu minder staat haha.

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Juffie : Fijn he als er wat of goed op geruimd is.
    Wat ga je met de zolder doen als ik mag vragen .
    Succes in elk geval

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier belt de persoon netjes vanwege het weer , hij moet een aardig stukje rijden .
    Nu komt ie woensdag ochtend .

12. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Gisteravond de kleine berging in orde gekregen. Vandaag tussendoor al het andere maar het een en ander verhuizen anders krijgt mijn man weer een slecht humeur.

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik kijk regelmatig in dit topic en ik vind het knap dat jullie zoveel kunnen opruimen. Hier lukt dan nooit.

Als je dezelfde bank hebt als ik, dan is het vanaf april niet meer 6x gratis per jaar, maar direct vanaf de eerste storting 1,50 euro.

14. p1982

p1982 Niet meer actief

abn amro hebben we, heb er nog niks van gehoord

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Persoon die woensdag zal komen nu geweest en we hebben er een leuk bedrag aan over gehouden.
    Nu woensdag komt weer iemand wat halen, zo komt de schuur mooi leeg .
    Medicijn kastje opgeruimd scheelt weer ruimte .
    Als we ons morgen goed voelen gaan we samen even door het huis heen en het weer netjes maken.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Huh? Betalen voor een storting? Dat is hier in B voorlopig nog niet. Alleen voor munten betaal je vast bedrag of per gewicht, dat weet ik nu niet juist. Maar munten leveren we bij kennis in die een tankstation heeft.

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Fijn marnat als ze vroeger komen dan gepland :)

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Idd en het mooie is natuurlijk dat we er ook een leuk centje aan over houden. Dit hoeven de ouders niet te weten wat de bedragen zijn.
    We hebben tegen mijn s ouders wel vlug gezegd dat we wel wat op mp staan hebben om wat extra s te verdienen er aan .
    Ach en ik ben de troep ook erg zat samen met manlief daarom er nu ook tijd voor om het na de zin te maken.
    Moeten we alleen niet zieke worden heb het goed te pakken lees ander topic.

Als ik te veel in de portemonnee krijg dan storten we het naar de spaar rekening.

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja had het gelezen, maar nog niet gereageerd. Beterschap!

Hier heeft mijn moeder de smaak van online verkoop ook te pakken :) Kun je dit online zetten, en dat? :)

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Klinkt als of je moeder niets meer over houd in huis hihi.

Deel Deze Pagina