Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

hier net aan het opruimen maar meer huishouden bij houden

vanavond papier allemaal verzamelen en aan de weg zetten, is best wel veel

bedden zo verschonnen

jongste erg ziek, even kijken wie morgen op kan passen heb zelf een erg belangrijke afspraak en manlief ook. Oma maar even vragen

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier nu rust het is weekend misschien alleen beetje opruimen .
    Verder alleen veel huishouden gedaan vane week omdat we goed ziek zijn geweest .
    En dus erg achter liepen, de douche tegels en vloer zagen er niet uit nu weer keurig schoon .
    De wc en tegels waren ook vies twee emmers sop waren nodig , is niks voor ons .
    Maar als je goed ziek bent heb je geen puf flink te soppen.
    Verder soms wat weg gegooid en af af toe kastje schoon als ie leeg was + meteen kijken of we er wat mee doen.
    mp staat stil.

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier gisteren weer wat opgeruimd
    vandaag naar de beurs en verder met opruimen

4. p1982

p1982 Niet meer actief

zo weer wat spullen verkocht en als het goed is wordt het vanavond opgehaald

heerlijk gevoel weg ermee, staat nog genoeg

zo wassen zijn gedraaid

jongste zo ziek, zo zielig

5. p1982

p1982 Niet meer actief

hoe gaat het met iedereen??

opruimen ligt beetje stil weekend weer

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier ligt het deze week ook even stil
    heb namelijk testen gehad deze week en ik mag beginnen met de opleiding
    volgende week heeft man ook vakantie en gaan we verder

7. p1982

p1982 Niet meer actief

zo weer wat grote dingen verkocht

bijna weer 1 doos leeg

nog 15 te gaan maar staan binnenkort op rommelmarkt maar zal nog wel meer bijkomen wat verkocht kan worden
    vanavond en morgen maar weer eens grote dingen erop zettne

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier af en toe wat weg gooien en natuurlijk gaat er wel eens wat stuk.
    Mp nog steeds erg stil , verder niet veel aan het opruimen.

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier ligt het opruimen ook even stil.

Wel afgelopen dinsdag mail voor een truitje, natuurlijk pas woensdag gezien omdat het in mijn spam zat... Gisteren al geld op de rekening, straks op de post doen. Heb er meer voor gehad dan ik in gedachte had, altijd leuk natuurlijk :)

10. p1982

p1982 Niet meer actief

hier ligt het opruimen stil

zelf niet fit , erg benauwd en flink hoesten

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier ook snipverkouden. Denk de microobjes van de kinderen...

Zonet naar het containerpark geweest. Alle zachte plastiek, isomo en frituurolie weg. Koffer stak vol.

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    En nog het te kleine fietsje van zoonlief naar mijn papa gebracht. Gaat het in orde zetten om dan te koop te kunnen zetten.

Ben precies goed bezig vandaag! :)

13. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hier is de grote berging helemaal gedaan vorige week. Kon man eindelijk dat boksding laten ophangen. En ja dat ging niet helemaal goed. Moest in de cement geboord worden want ging net niet in een steen dus al 1 bout die eruit gekomen is.
    Zou dan buiten opgehangen worden, ik al blij dat ik de berging terug had maar nu kwam die man met een ander idee op de proppen dus blijft toch in de berging. Geen idee wanneer hij terugkomt.

Verder maar wat kleine beetjes opgeruimd. Heb nu ook een ladder zodat ik wat spullen op het zoldertje kan zetten. Is er alleen nog niet van gekomen.

Nog heel wat dingen die wegkunnen maar voorlopig geen plaats in de container. Elke keer een klein beetje meegeven en het geraakt wel weg.

Nu nog eens uitzoeken om wat grote dingen op te laten halen.

Vanavond 'vieren' we mijn man zijn verjaardag, niet veel speciaals hoor. We bestellen chinees en daarna gaat hij online gamen met vrienden. Denk dat ik weer eens aan de slag ga met de kleren van de oudste. Die heeft nieuwe broeken en truitjes gekregen en hij heeft er toch wel wat in de kast die te kort zijn. Die maar opbergen tot de jongste ze past.

14. p1982

p1982 Niet meer actief

hier dinsdag met de kasten van de kids bezig en volgend weekend alle dozen na wat mee moet met de rommelmarkt begin april

hopellijk nog wat grote dingen verkopen weg ermee

net wel wat pyamas van jongste weggegooid, waren te klein of kapot

15. p1982

p1982 Niet meer actief

nu bezig wat grote dingen weer te koop zetten

16. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Hier oude potten verf weggebracht. Was flink wat; dus nu veel ruimte vrij in de kast. Heel fijn!

Nog 1 pittige week werken en dan vakantie. Met een beetje geluk kunnen we dan een grote slag slaan op de zolderkamer. Komt een nieuw plafond met spotjes en we gaan een wand met schrootjes aftimmeren en dan behangen. Als dat is gebeurd is het enkel nog schilderen. Heerlijk! Dan schuift alles weer fijn door en kan alles naar een vaste plek.

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    net nieuwe rekken besteld en bakken voor in de berging, dan kan alles netjes weggezet worden
    nu is in de kast de middenwand er volledig uit gevallen, dan maar netjes 2 rekken ipv een half uiteengevallen kast en enkele plankjes tegen de muur
    dan is dat ook weer netjes
    vanaf morgen er ook maar weer invliegen, door de vakantie en 2 zieken is het er niet van gekomen

18. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Na tig keer telkens de verkeerde maat onderlakens te hebben gepakt, was ik het zat. Eindelijk die plank herschikt en alle 1 persoons lakens eruit gehaald. Die gaan naar opa. (Oudste heeft een 2persoonsbed en de jongste, ach die slaapt nog een aantal jaar in een peuterbedje)
    Meer lukte ff niet, want helaas nog steed last van die buikgriep.

Mijn kantoor is afgelopen weekend verhuist. Spullen verdeeld over 3 personen. 1 de oude huisbaas, mijn vorige opdrachtgever waarvan ik het kantoor huurde en ik. En heerlijk opgeruimd. Eindelijk geen oude troep meer van een ander, die ik moest bewaren. (Ook nog wat studenten blij gemaakt met divers servies enz)
    Nu een mooi schoon kantoor, met allemaal nw ordners. Gelijke bureaus (steigerhout, dus perfect op maat voor die ruimte)
    Nu enkel nog nw Bureaustoelen en het liefst nog 2 iMacs.
    Maar daar moet ik eerst voor sparen. Of iedereen moet nu ineens zijn rekeningen aan mijn betalen.

19. p1982

p1982 Niet meer actief

zo wat dingen weer verkocht

dozen raken wat minder vol. deze week eens kijken of ik spullen bij elkaar in kan doen en gelijk erop zetten wat er in

en verder uitzoeken wat mee moet naar rommelmarkt

verder kasten meiden uitzoeken en lijstje maken wat nog meer opruimen etc

20. p1982

p1982 Niet meer actief

pff wat een zooi in de badkamer

net de kastjes uitgemest veel gaat weg, Gebruiken we toch niet
    Heerlijk gevoel dit

zo komen de mensen spullen ophalen, ligt al in de hal

Deel Deze Pagina