zo vanmorgen al naar de stort gereden, 30 kilo gestort weg ermee ook weer dozen gehaald en al weer nodige vol. nog maar meer halen zo de vriezer uitmesten en weer netjes maken vanavond eens nieuwe spullen op facebook zetten
Vandaag wat nieuwe dingen voor de kids gekocht, na school passessie gehouden en te kleine dingen eruit. Een hoop zomerkleren van zoonlief. Foto's moet ik nog maken en dan online ermee.
Hier ook weer wat opgeruimd tijdens boodschappen opschrijven hihi. Mijn bergschoenen weg gedaan zitten niet goed meer nu die van manlief nog kijken hoe die vallen. We willen daar niet op bezuinigen , we moeten goeie schoen mee als we naar Oostenrijk gaan gaan daar erg veel lopen . Zo ruimt het lekker op gaat niet vlug maar weg is weg.
Boodschappenlijst ben ik ook mee bezig. Gelijk al ingeven online wat ik van die winkel wil en de rest opschrijven voor dinsdag als de oudste weer naar school gaat. (vrije dag maandag, ga dan niet speciaal naar de supermarkt.) Verder de was gedaan, laatste beetje van vorige keer weggelegd en de keukenkastjes (buitenkant) schoongemaakt. Zo meteen de boeken van de kinderen uitzoeken en weer sorteren. Dan waarschijnlijk mijn boeken ook.
nou eerste zakken stort staan alweer klaar, vanmiddag als we kids naar me ouders brengen ook het oud papier meenemen, wordt daar morgen opgehaald en is alweer erg veel net koelkast uitgemest en schoongemaakt wasmachine draait en net alle was weggestreken , gelijk de kleine spulen er uit gehaald vandaag gaat manlief verder in de caravan en ik in huis
Hoihoi, Wat is iedereen toch goed bezig met opruimen en weggooien!! Heerlijk he al die ruimte, en als alles weer netjes en geordend is Geeft ook veel rust in het koppie☺️ Hier ook veel bezig met opruimen, uitzoeken en weggooien Van de week nog frituurpan weg gegooid en een tafeltje en wat prullaria En kleding kast uitgemest en handdoeken theedoeken enz weggegooid die niet meer mooi waren Gaan binnenkort verhuizen dus scheelt weer als je het dan niet meer hoeft uit te zoeken, en je hoeft dan ook minder mee te slepen naar het nieuwe huis😉😋 Binnenkort nog bureau weg doen, en troep uit de schuur Koelkast gaat ook de deur uit(komt nieuwe) Ruimt weer allemaal op, heerlijk😊
Wat heerlijk; de zolderkamer gaat nu echt lekker opschieten! Als ons zoontje daar dan is geïnstalleerd kan alles op zolder weer zijn plekje krijgen. Nu is de overloop daar echt een rommel! En dan op jacht voor een kamertje voor ons dochtertje. Ik heb een totaal andere smaak dan mijn man en vind het niet leuk om mijn stem door te drukken, dus daar is nog wel wat te doen. En dan de babyspullen.... gaat het echt weg of... echt zó ontzettend lastig! Net weer wat verslagen van het kinderdagverblijf weggewerkt. Ik knip alleen de stukjes uit van mijn dochtertje en plak die in. Moet je af en toe even voor gaan zitten. En dan nu verder met ons fotoalbum. Het jaarboek is bijna af!!! Veel werk, maar zo waardevol!
hier meot ik nog gaan zitten voor fotoboeken, oudste nog vanaf 2011 en jongste vanaf geboorte is 2012 zo oud papier zit in de auto wat neergezet wordt bij me ouders vanmorgen glas al met de meiden weggebracht manlief is klussen in de caravan dus ook nodige afval ervan
zo weer nodige opgeruimd en weer zakken gevuld voor stort ook weer nodige dozen voor papier, maandag wordt het opgehaald weg ermee volgende week me kleding uitzoeken en van man, kan ook veel weg tevens nog 4 dozen met kleding van oudste voor jongste , kan dat mee naar rommelmarkt 26 juni
Hier gister het nest van de duiven weg gehaald de kleine en papa mama waren er niet meer , gauw deel schoon gemaakt . Nest was zo vies en nog wat dingen hup zo de container in gemikt . Als het wat slecht weer is dat je niet buiten kunt zitten de vloer goed schrobben beide balkons . Deze dagen zomer koffer uit pakken heerlijk weer komt er aan. Ik ben op zoek naar mijn stem die is al paar dagen weg wie ow wie heeft hem gezien.
Marnat: Veel mensen die last hebben van hun keel of stem kwijt zijn. Merk het hier in de omgeving ook... Duivennesten zijn een vuiligheid he. Wij hadden ze vroeger hier onder het dak, lieten dat elke keer zitten. Maar na 3 jaar hadden we mini spinnetjes in zoonlief zijn ledikantje... Dus vanaf toen alle nesten eruit gehaald en dak dicht gemaakt. Vandaag op uitstapje geweest, kreeg ik ineens telefoon. Iemand die vanavond nog iets wilde komen halen. En hij is het al komen ophalen. Kids lagen net in bed: mama, krijgen wij nu een centje van die meneer voor in onze spaarpot? ga ik het geld wegleggen, staat meisje ineens langs me: kom mijn centje voor mijn spaarpot halen Kleine geldwormpjes
Ja de kleine duif blijft hier nog wel wat rond hangen , maar het nest is weg die is zo vies. Het kleintje red zich nu wel het vliegt ook al , manlief zij dat het wel ophoud . Kon nog twee week duren zolang blijft ie in de buurt. Die duiven zijn goed vruchtbaar ze waren op mijn andere balkon alweer een nestje aan het bouwen voor weer twee eitjes . Ik heb ook al twee weg gedaan , zielig hoor maar ik wil graag weer op balkon met mooi weer . Manlief gaat er wat op verzinnen hoe we ze weg houden . Nijn : De kleine meid is slim is niet gaan slapen en heeft jouw in de gaten gehouden wat je met het geld doet .
Marnat: een beginnend nest hebben we ooit uit het speelhuisje van de kinderen moeten halen. Anders konden ze er weken niet in en niet op de schommel. Idd zielig maar ja... Ze krijgen. Normaal een centje als ik speelgoed verkoop. Maar vorige week kwam ze zelf speelgoed aangeven om te verkopen. Daarmee denk ik Ach, zo lang we hen leren sparen is het goed Hebben ondertussen ook al genoeg verkocht om de kinderen hun verjaardagen te kopen. Nu kunnen we al voor de feestdagen beginnen sparen.
hier begint de verkoop ook weer te lopen diverse afspraken staan, straks even pakken weg ermee. verder flink aan het opruimen. weekend weer naar de stort is het ook weer weg dozen papier vandaag aan de weg gezet kids bijna het geld bij elkaar voor de walkie talkie en ze hebben nieuw doel al bedacht waar voor sparen
zo net 2 dozen met schoenen uitgezocht, 1 doos van gemaakt, veel in zak voor stort, paar voor verkoop en andere kunnen we nog aan. begint beetje ruimte te krijgen achter het schot en lege bakken over te houden hihi nu nog 5 bakken met kleding van oudste nakijken wat jongste misschien aan kan. anders mee naar rommelmarkt
Lekker bezig!! En dat met het mooie weer 😉 Wat zouden jullie met het volgende doen: Bij de geboorte van de oudste hebben we belachelijk veel handdoeken gekregen van oa schoonmoeder en tantes van m'n man (waar we niks mee hebben). Het zijn gewoon Hema handdoeken waar dan een borduurrandje op is gemaakt. Naam en geboortedatum staan erop. Erg lief en er is moeite in gestoken... Alleen komen we om in de handdoeken! We gebruiken ze helemaal niet en liggen maar in dozen op zolder. Eigenlijk wil ik ze wegdoen, maar merk dat ik twijfel. Miss toch handig voor later?? En het is natuurlijk voor onze dochter gemaakt, kan ik dat zomaar weggooien Pff vind het lastig en is even een opruimingsobstakel
ja lastig is dat. hoeveel zijn het er? ben er momenteel heel makkelijk in jammer als het niet gebruikt wordt dan eventueel verkoop/stort of manlief gebruiken voor klussen ga niet alles meer bewaren
Het zijn er een stuk of 4. Daarnaast nog een aantal met Nijntje of eendjes... Heb al bedacht dat we een wel gebruiken voor de baby en eentje wil ik cadeau doen aan een zwangere vriendin... Maar dan dus nog 4 met naam en/of geboortedatum...
of als poetslap gebruiken men wat een zooi weer nodige dingen in zak voor stort straks weer wat opgehaald weg ermee ook weer wat in de caravan, is dat ook weer weg