Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier word vanavond wat gehaald .
    Af en toe gooi ik wat weg , nog lang niet alles.

Fijn sneeuwpop dat het gehaald is scheelt weer .
    Weer wat eten op de plak moet je maar denken.

2. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    en opgehaald of niet?

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Oja was al weer vergeten hihi.
    Ja hij is geweest klein prijsje maar dat geeft niks.
    Hij blij en ik ben het kwijt.
    Nu nog een paar reacties af wachten .

Trouwens morgen gaan er weer een boel vuilniszakken vol weg in de grijze container , heerlijk.
    En vandaag een nieuwe wc gekregen eindelijk, dus oude troep kan daar ook van weg, + kan marnat man de boel verven , mis gaat ie dan ook de kleine hal verven . Heb nog nooit zo fijn op een pot gezeten:D:D

4. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Nee, ben ik heel slecht in! Poetsen vind ik niet erg, maar dingen weg gooien neee! Mijn mams is nog tien keer zo erg vergeleken met mij maar gelukkig heb ik een man die daar geen last van heeft en soms en grote clean out doet hhihih

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik ben/was ook niet van het weg doen...maar door teveel rommel in mijn huis heb ik nu rommel in mijn hoofd.....en dat belemmerd me om voor mezelf en de kinderen te zorgen zoals het hoort.

Vooral met een zorg gevoelig kindje is dat heel belangrijk...rust orde en regelmaat....en dat ontbreekt het hier nogal....

Ik denk zelf dat ik mogelijk iets van ADD ofzo heb...want ik begin overal aan maar maak compleet niets af.....zelfs als ik beslis dat ik naar het toilet ga...dan komt er vaak wel wat tussen (zie ik was liggen, die naar boven moet) en kom ik er na een uur achter dat ik toch wel heeeeel nodig moet................. handig...

Maar het word dus beter! Ben hier beneden al een heel eind....maar er zijn ook dingen van manlief bij en die is compleet niet van de weg doen...wil alles maar bewaren. Hoezo rommel, kan ik nog gebruiken hoor! (bak vol met snoeren en stekkers enz enz enz)....staat al jaaaaaaren (zo mee overgehuist van oude huis op de zolder naar de zolder) zonder dat hij ernaar om kijkt dus. Maar mag het niet weg doen!! Zucht....

Mijn vader is nog erger...die heeft bijna een vol huis..(letterlijk want boven kan je nog van badkamer naar slaapkamers lopen..maar op slaapkamers staat het aardig vol....) en zolder wil ik het niet over hebben!! daar hangt hij zijn was...........voor zover hij erbij kan......

Echt erg, zijn schuur staat ook al zo vol. En zijn tuin ook! Met meubels die verregenen....maar weg doen nee hoor...liggen de katten in als het warm is :S (hij heeft er 3 en 2 grote honden, mijn broer heeft daar een vlaamse reus ook nog eens gestalt en 6 ratachtige dingen.......dus druk en vol huis!)

Ik vind het wel een motivatie om hier te lezen hoor!! Zet me aan tot dingen die ik anders voor me uit schuif......

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Antares@ Knuffie valt niet mee allemaal . denk om je zelf , hooft leeg en een opgeruimd huis is heerlijk .
    Geloof me dan heb je ook meer zin om wat te doen .

Hier de wc troep op geruimd wat er onnodig stond .
    Al weer wat verkocht , nu nog reacties af wachten.
    Vanmiddag de baby kleren en toe behoren mee nemen aan mijn zusje geven slik . red het wel komt goed.

soms gooi ik zo nog eens wat weg , als ik wat tegen kom.

7. Milujem

Milujem Niet meer actief

Ik gooide altijd snel dingen weg, hoopt in de vuilniszak ermee en wegbrengen of in de bak doen. Nu zet ik het op marktpositie, mocht ik er nog wat voor kunnen krijgen en zo niet, dan zet k het op de plaatselijke weggeefhoek op Facebook! Ideaal, en je maakt er een ander nog blij mee ook.

8. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    yes weer 2 dingen verkocht op m.p
    en helaas na verkoop e-mail dan weer een overbieding
    hoe doen jullie dat met overbieden na een verkoop?

9. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    zeer herkenbaar, voor mijn gevoel is mijn huis een pakhuis .............. en dat laat ik de garage maar even achterwege.

10. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    o meid wat moeilijk maar wees trots op jezelf dat je dit hebt kunnen doen.

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Als er overboden is laten we staan , tot dat de gene geweest is die eerder geboden heeft.

Zusje is er blij mee ze ging het uitzoeken , wat niet hoefde kreeg ik weer. met dingen voor de kids . Als ze verschoond moeten worden bij mij .

Ging goed zonder een traan , ik ben ook trots!

12. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    zo weer 3 dingen verkocht op m.p en alle 3 ook al opgehaald, ben blij dat die grote buggy de deur uit is. nu nog veel kleding proberen te zien verkopen er staan 8 dozen kinderkleding in de kamer pffffffffff

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zo 8 dozen! hahaha ik had er 10....nu nog maar 4.....die kom ik niet kwijt denk ik, zijn de restjes........zomer spullen enz....

14. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    hoe ben jij de dozen kwijt geraakt dan? te koop op m.p? in pakketen of los?
    er staat ook nog een vuilniszak met babyuitzetspul en een doos kinderkleding bovenen 3 bigshoppers met schoenen laarzen snowboots en een big shopper met winterjassen en 2 vuiniszakken vol met jassen etc etc

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    kleine prijzen....mp,vrienden en hier op zp(voornamelijk hier)

Lees 50 cent per kleding stuk..en dan nog totaal pakket korting...dus bijv 30 stuks kleding voor 15 euro of minder... ;)

ach, was toch meeste 'non' merk...dus tsjah...

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    welke maten heb je en voor jongen of meisje? mijn ervaring..grote maten gaan beter als kleine maten..meiden kleding kleine maten kom je gewoon niet kwijt,teveel aanbod....

17. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ik heb hier voor een jongen te liggen 50 t/m 86
    kleine maatjes lopen inderdaad niet goed
    het meeste hoef ik er ook niet voor hoor 0,50 of 025 is mij wel goed of een pakket en de doos gelijk in 1x weg

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi, wat heb je vanaf 74?? ;)

Je mag foto's sturen als je wilt..als je hebt natuurlijk!! Ik ben wel geintereseerd....

Miranda191980@hotmail.com

Prijs komen we wel overeen...

19. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    op dit moment nog geen foto`s hoop daar vd week aan toe te komen
    had je belangstelling?

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ja hoor! altijd..als het er goed uit ziet en beetje mijn smaak...

Deel Deze Pagina