He he eindelijk mijn vitrine kast weg !! Nu de rest nog . Morgen de boel weer om hoog op mp mis nog wat er bij op zetten. Kleren uitzoeken nog voor de goudgoed zak . Aankomende week de extra kamers leeg en klaar maken voor de computers. Want die passen echt niet meer in onze mooie woonkamer.
schiet op marnat! Ik heb pech...dacht mijn schommelstoel van fisherprice kwijt te zijn...maar helaas ze had een goedkopere gevonden bah...nu ligt hij hier in de weg.. Kinder kleding ook bijna alles weg! wel klein prijsje...ben nu nog aan het onderhandelen..want die mevrouw heeft dames kleding in mijn maat liggen..miscshien ruilen.....ben ik ook weer blij...want pas mijn kast opgeruimt en tis beschamend hoe weinig kleding ik nog heb!! voel me gewoon ff heel zielig hahahaha Wat opruimen al niet doet...vind het fijn.....thx meiden! jullie hier doen me veel goed
Antares@ Schiet op idd maar nog niet snel genoeg . en idd kleine prijzen , maar denk maar zo hoe komt jan splinter door de winter . Wat jammer dat ze al wat anders had fijn dan he dat er zelf mee blijft zitten. Weet je wat ook erg leuk is leuke biedingen en je reageert meteen terug , uiteindelijk hoor je niets meer . Zo fijn not! weet niet of je in te koop mijn topic al eens beken hebt ! maar de dolfijnen net zo paar keer is er op geboden niet komen of geen reactie terug grr moe word je er van. Fijn dat de kleren haast weg zijn . Heb mis ook wel wat kleren voor je , moet ik eerst puf hebben om op te ruimen trouwen Weet wel dat ik een paar lange mouw shirts heb in 1 maat die mij niet passen . al ben ik zonder er wat voor te hebben gedaan een kilo kwijt . Opruimen voelt heerlijk en maakt je vrolijk en minder stress doet ook erg veel hoor.
nou heb maat 48 die begint nu wat strak te zitten dus denk dat het 50 word...als je die zou hebben en er niets mee doet...wil er gewoon voor betalen hoor.
Ik pas er ook niet meer in zit nu op maat 40 van broeken. Er hangen hier twee haast nieuwe spijker broeken in maat 36 in mijn kast . Al bijna 3 jaar ongeveer , als je iemand weet hoor ik het graag .
Morgen kleren uitzoeken en na lopen wat nog opgeruimd moet worden.voor het nieuwe jaar binnen valt. Kamer wil ik wel gezellig hebben al komt er niemand .
hier ook weer flink aan t opruimen..moeten weer veel fotos gemaakt worden wat verkocht kan worden.keer naar stort rijden geeft heerlijk gevoel zo
Pi@ Heerlijk he Wij hebben wat nieuws gekocht , borden en tosti ijzer gril . De oude Kan dan weg en de kamer waar de computers gaan staan willen voor maart klaar hebben. veel al weg gedaan maar is net of er geen eind aan komt,
Ohhh vandaag begonnen aan de zolder! Lang bezig geweest. Ik gooi heel ( veel te ) makkelijk dingen weg! Vriend lief is meer van het bewaren. Meneertje bewaar maar
Ih heeeeerlijk!!!! Alleen soullen van onze zoon, herinneringen in de vorm van cakantiesouvebirs etc vind ik lastig en doen ik niet weg. Maar papieren, kleding, schoenen etc hop pa byebye! Uiteraard gaat dit eerst in de famulie- en vriendenkring rond en anders naar het goede doel Ik zien het echt als therapie leeg in het hoofd! Man lief gooit moeilijker dingen erg. Die ziet overal geschiedenis en waarde in. Hij gooit alles op Marktplaats. Aankomende week, gaat in ze zoon een middag bij oma slapen en spelen, en wij gaan het aankomende kantoor van mijn man aanpakken, ik kan niet wachten
me zus draagt 36 en me zusje 38 ik zou zo opruimen deze vak. en nu manlief thuis is maar helaas werd ik voor de kerst al ziek en nu pas knap ik wat op, o wat baal ik hier van. iemand nog leuke spullen over om mee te nemen naar de rommelmarkt? omg friesland.
Sneeuwpop @ kom maar koffie halen staat hier wel wat je mag mee nemen . Wil niet op mp . Mijn pakje is de maat van je zusjes en de spijkerbroeken ook .
zo beneden is alles uitgemest.straks begin maken met fotos maken.gaat manlief doen en k kamer oudste doen.
Ik heb van de week ook de kasten even helemaal opgeruimd, en gisteren hebben we de berging boven gedaan (flat).. Ik kan normaal niet zo makkelijk weggooien maar als ik het bij vorige keren uitzoeken heb bewaard en tot nu nog niet heb gebruikt.. Dan zal ik het ook wel niet missen
Wij gooien heel veel weg, soms wel zonde maar ja. Soms moet ons huis gewoon gedotterd worden zeg maar
Knap van jullie zeg. Ik gooi dingen altijd heel moeilijk weg helaas. En daardoor heb ik bijna ruimtegebrek pff. Ik doe iets alleen weg als ik weet dat iemand anders in mijn omgeving het nodig heeft.