Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zo weer een zak vol troep weg . Opberg dozen gehaald , willen er nog meer hebben . En 1 deze dagen de boel even weer op mp zetten. iemand wou de dolfijnen allemaal hebben maar nog niets weer gehoord .

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Vandaag eindelijk weer eens begonnen met het na kijken van onze kleren . zat toch aardig wat bij wat mij niet meer paste .
    Nu eerst 1 zak vol voor goudgoed , kommen vast nog wel meer bij .
    Sokken la moet ook nog enz .

Gister even een eindje gefietst en bij mamamini en goudgoed gekeken . Voor mij bij goudgoed een leuke rode blouse gekocht .
    Voor manlief was er dit keer niks bij geen spijkerbroek of iets .

3. p1982

p1982 Niet meer actief

hier vandaag ook opgeruimd.kledingkast jongste

binnenkort op rommelmarrkt staan.

4. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Ben ook weer bezig gegaan. Nadat mijn ex uit mijn huis is vertrokken die 2 week alles over de kop getrokken en opgeruimd. Daar zijn toen 4 containers met rotzooi mee weggegaan.

Vandaag weer een start gemaakt, net al ps3 spellen op marktplaats gezet en besloten de babykamer en overige spullen ook te verkopen. Aangezien ik wil verhuizen naar het andere kant van het land begin ik alvast alles uit te zoeken en weg te smijten. Waar ik eerder veel moeite mee had gaat nu zo linea recta de container in, heerlijk dat opgeruimde gevoel!!

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Rnate@ Flink aan het ruimen dus wanneer ga je naar de andere kant van het land? of of duurt dat nog even ?
    Als je dat dan van plan bent is het idd niet gek om nu al wat op te ruimen . De baby kamer spullen kun je ook hier op zp proberen .
    Zijn zat meiden hier die niet veel te besteden hebben en daarom een goede babykamer zoeken hier wat betaalbaar is.
    Geef het alleen als idee hoor .

Pi@ Wanneer ga je ? hier staat ook nog wel wat om mee te nemen :D

6. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    De planning is er, moet me nog inschrijven officieel. Wil eigenlijk het liefst wel dit jaar en anders volgend jaar hier weg zijn dus idd wel handig vast op te ruimen :D.
    Ik weet dat ik hier ook kan adverteren, zat er ook al aan te denken. Heb het voor nu eerst op mp gezet, heb er namelijk nog geen foto's van;).

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Rnate@ Dat klinkt erg spannend wou best wel met je mee . lijkt ons wel wat .
    Maar ja zou er wel wat meer geld moeten binnen komen om die stap te nemen .

Veel succes met opruimen en idd niet te veel na denken gewoon idd in de vuilnisbak of een ander blij maken.

Binnenkort onze spullen ook maar even weer op mp zetten .
    En grofvuil bellen schuur hier leeg was ook wel wat. Dan kan de gereedschap kar na beneden , weer meer ruimte dan om de computers daar te plaatsen [ ,kamer ] zou ook eerst meer opberg bakken moeten hebben . pff voelt of er geen eind aan komt het opruimen.

8. p1982

p1982 Niet meer actief

6 april pas dus nog even .maar hebben al erg veel pff

9. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Marnat, leven in de randstad is idd duurder dan hier in groningen. Het ergste vind ik nog wel de huurprijzen, "mijn vriend" betaald nog meer huur voor zijn 2kamer flatje dan mijn ruime gezinswoning met 4 slaapkamers, zolder en tuin. Maargoed dat is dan een offer die ik moet brengen, voel me daar veel meer thuis dan hier in groningen.

Het storten van vuil is daar gratis toch voor een beperkt aantal x ? Ik baal want hier is dat niet zo (hzand). Heb nog behoorlijk wat zooi wat eigenlijk wel in een bigbag kan, maar aangezien ik in het bewind zit kan dat er momenteel niet vanaf anders was ik al heel snel van mn zooi af :D

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier is het idd nog gratis 2 keer in het jaar mag je het bij de deur laten halen , wel 15 punten niet meer .
    Kan trouwens nu wel verandert zijn maar dat weet ik nog niet.
    Weer een nieuw jaar he .
    Kost dat veel geld dan bij jullie ? kun je dan met bepaalde spullen een ander niet helpen/
    Of op mp hopen er aardig wat geld voor te krijgen.

11. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    We hebben van die huiscontainers die je eens per week aan de wegzet, die is alleen zo vol en is rond de 7 euro per leging. Ik heb meer wat groter zooi wat ik weg moet doen. Zo'n big bag is 45 euro en kan een hoop in helaas lukt dat nu financieel gewoon niet.

Heb net op mp wat ps3 spellen gezet en toebehoren, aangezien mijn ex de ps3 heeft meegenomen. Ook heb ik de babykamer (eerst zonder kledingkast) en maxi cosi, nieuwe kinderwagen, badset en nieuwe hemel en bijpassende lamp erop gezet, vraagprijs 350 euro. Vind ik redelijk goedkoop aangezien alles zo goed als ongebruikt is en sommige zelfs nieuw.

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Rnate @ Wat duur zeg om de troep kwijt te raken , voor de grijze bak betalen wij niet . de prijs voor die spullen moet knnen als het er goed uit ziet .

13. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    ja echt niet normaal!! "gelukkig" krijg ik kwijtschelding voor het vuil momenteel. Maar niet iedereen krijgt dat waardoor er hier in de buurt ook veel gedumpt word, best jammer.

De spullen zien er zo goed als nieuw uit, ze heeft bijna niet in dr bed geslapen, valt op 2 handen te tellen en de commode gebruikte ik ook amper, kleedde dr altijd aan bij mij op bed. Maxi cosi is ook bijna niet gebruikt dus wat dat betreft een koopje. Heb zelf hard gewerkt al het geld bij elkaar te krijgen om alles nieuw te kunnen kopen, zou het dus wel moeten opbrengen.

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Ik ga duimen dat je je vraagprijs er voor krijgt !

15. p1982

p1982 Niet meer actief

hier van 1000kg gratis storten nasr 300 kg per jaar
    betalen ook per keer afval.aanbieden.naast t vastrecht

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ben wel benieuwt of het hier ook verandert nieuw jaar dus wie weet.
    Maar nu geen zin om daar na te kijken moet morgen werken .
    Morgen na werk weer verder met kasten opruimen .
    En mis de keuken ook nog.

17. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind het heel moeilijk dingen weg te gooien. Ik heb ook superveel douchegels, bodylotions enzo staan en vraag me af wanneer ik dat op zal hebben gemaakt. Het is ook zo leuk om te kopen en te krijgen, maar ondertussen stijgt mijn voorraad haha.

18. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik gooi zeer makkelijk dingen weg, zeker als ik ervan uit ga dat niemand er wat mee kan.
    Ik heb alleen een man die niet echt naar de stort wil rijden eens in de zoveel tijd haha.

Voor de rest als ik het nog kan verkopen dan probeer ik het gewoon, je weet maar nooit.

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Als je zo veel douchegels, bodylotions hebt en er niks mee doet zou je het mis leuk kunnen verpakken en iemand cadeau doen .

Ik heb veel parfum en die geef ik af en toe weg , laatst 1 aan s moeder gegeven .

20. p1982

p1982 Niet meer actief

hier dozen verzamelen en dan beginnen met sorteren van dingen.voor de rommelmarkt

Deel Deze Pagina