Pi@ Succes meis hoop voor je dat je weer veel verkoopt. Hier vandaag weer een goudgoed zak weg gebracht. Mochten we in april nog wat spullen hebben gaan we mis wel ergens in de buurt op een koninginnen dag rommelmarkt staan.
Ik bewaarde altijd ALLES, maar sinds vorig jaar toch maar eens begonnen met weg gooien... Nu ben ik er echt wat makkelijker in geworden.
@ marnat, hoe is het met je verbouwing en inrichting van van het huis gegaan? on-topic, ik gooi makkelijk weg. Ik heb een stelregel, als ik het al een jaar niet heb gebruikt heb ik het dus ook niet nodig, hup weg ermee
Masami@ Prima hoor dankje er mooi geworden al zeg ik het zelf. Nu nog de wc kleine hal [ gebeurt binnen nu en maart willen we de kleine kamers ook zo ver klaar hebben ] Slaapkamer moet nog maar even wachten . Marnat en man gaan dit jaar eerst op vakantie en niemand houd ons tegen. Er zijn nog meubels over die we niet meer gebruiken mp wil niet echt meer de laatste tijd.
We zijn de wc en hal bij voor deur aan het verven . Nieuwe spullen voor de wc al gekocht . de rest kan in de asbak . De wc borstel + houder is nog niet zou oud maar goed , niemand wil zo iets over nemen . Morgen verder met kleren uit zoeken. Goed opruimen is hier er even niet bij maar af en toe zie ik wat en gaat dan in de vuilniszak.
p1982@ En er al toe gekomen de kamer op te ruimen? Hier al weer een halve zak vol kleren voor goud goed . We zijn zwaarder geworden , ja dan gaan er kleren niet meer passen. En een halve zak troep staat er ook al weer. Ben er nog niet aan toe gekomen om weer wat op mp te zetten de grote dingen staan nog altijd in een kamer . Morgen puf heb na mijn werk maar even weer een deel uitzoeken.
nee is ziekenboeg.pff plek rommelmarkt wel gereserveerd dus begonnen dozen te verzamelen en dan uitzoeken en prijzen maar.
Beterschap daar , hier alleen wat verkouden geweest . geen griep wandelen we gelukkig zo door. Hier mis zo even wat ruimen , we zijn nog aan het verven manlief heeft spierpijn dus even rust maandag weer verder. Zo meteen help ik even mee met huishoeden en dan kom ik vast nog wat kleren of wat tegen wat weg kan , niet meer past.
Mijn dag kon gister niet meer stuk. Op mijn werk iemand geholpen met troep ruimen ze bleef maar lachen na het er weer mooie uitzag . S avond s waren mijn ouders hier , die ook weer blij die hebben mijn oude borden en kopjes mee genomen voor de camping . Vandaag zien we wel verder , heerlijk opgeruimd huis maar mensen blij maken is ook erg fijn.
Wat goed dit topic! Hier iemand die erg veel moeite heeft met opruimen. En daarmee bedoel ik afscheid nemen van spullen. Het moeilijke vindt ik dat het allemaal dingen zijn die je bewaard voor: 'wat nu als'. En dat is op het moment echt te veel aan het worden. Ik moet dus nodig aan de slag. Maar op de een of andere manier ben ik steeds maar dingen aan het verplaatsen. Daarmee ziet het er opgeruimd uit, maar blijft de hoeveelheid hetzelfde. Hebben jullie hier tips voor?
hamtaro@ Tips tja de dingen die je te veel verplaatst in de vuilnis zak of een ander er blij mee maken . Of op mp zetten . Om een begin te maken als je iets ziet wat moet ik er mee , niet nadenken weg doen. Elke dag een beetje , doe ik vandaag ook . Volgende week hier weer oud papier alle papier wat overbodig is gaat weg.
Hier ook weer flink bezig. Heb een hele mooie grote buffetkast die weg gaat, als je eens wist wat daar allemaal uit kwam, vraag je je af hoe dat het er allemaal in heeft gepast haha....Wat een zooi zeg. Er staat nu veel op zolder. Wil op de markt gaan staan binnenkort, maar moet eerst zien of ik manlief zo ver krijg, want de vorige keer irriteerde hij zich rot met inrijden hahaha.....Maar het voelt wel heel lekker opruimen. Door die kast krijgen wij weer heel veel ruimte in de kamer, lekker!!
Troelala21@ Vertel vertel wat zat er in Vraag me vaak ook wel af hoor wat er wel niet in past , m aar ben nu wel wat beter daar in , vind ik. Komt mis ook dat we nog in huis bezig zijn .
Hihi ik dacht dat ik de enige was met nesteldrang! Er is bij mij inmiddels al heel wat zooi weg WAT EEN VERADEMING!!
Wij hebben een hulp in de huishouding en die had gisteren even goed dr best gedaan, nu zag het er zo netjes uit dat ik vandaag maar door ben gegaan. Ben op fbi lid geworden van de weg geef hoek van mijn regio dus daar veel op gezet. Ml wil graag zijn kleding kast opruimen dus ik ga zo alles vast uit de kast halen voor m, dan gebeurt het ook echt In september ook veel kleding ingeleverd bij een tweedehands kleding winkel die het dan weer verkoopt en dan 50/50 dus nu even goed bekijken of er weer kleding heen kan. Heerlijk bezig zo alles
Voor de opruimers onderons een vraagje; ik ben op ziek naar een net maar ook stoer jasje/colbertje donker grijs mt 40/42. Ben er gwoon bereid voor te betalen, denk probeer het eesrst ff bij de opruim dames Xxxx
Je kan beter vragen wat zat er niet in haha.....Glazen, mokken, speelgoed van de kids, boeken van mij, boeken van de kids, me man zijn dartspullen, voetbalspullen, hobbyspullen, tekenspullen, kaarten, allemaal klein rotzooi, foto's, spellen, schoolwerkstukken van de kids, papier, mappen, prul spul, enz enz. Je snapt dus hoe groot de kast was, en hoe groot de troop was wat er uit kwam hahah..... Wij gaan ook bezig. We zouden eerst voor een 4e kindje, maar de artsen hebben het me lichamelijk afgeraden. Dus nu probeer ik me ergens anders op te focussen. Ik wil de hele kamer kaal maken (muren dan he haha) verven of behangen, alle meubels gaan eruit, nieuwe erin, de indeling anders maken. En dan na boven de slaapkamers, de traphal enz. Alles aan dit huis moet veranderd worden, heb er nu alle tijd voor nu de kids allemaal na school zijn, en ik niks meer om handen heb....Heb er zin in, maar zie er ook wel weer tegenop omdat het zoveel is wat er moet gebeuren!