Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Antares@ Dankje voor de tip .
    Heb de dozen kleine formaat iets groter gehaald bij xenos scheelt nog al in prijs.
    We moeten nog meer hebben , manlief met enverlopen en foto papier al allemaal nodig de platen , ik ook al aardig wat. voor de kaartjes en spullen . pff wat een uitzoekerij oma had nog al wat, de grote doos nu leeg . kan vast weer wat anders in.
    Zo als je vast begrijpt ben ik daar eerst zoet mee. de foto s komen vandaag niet meer aan de beurt.
    Er zullen ook wel foto s weg gegooid worden heb geen kids dus daar hoef ik niks voor te bewaren.

Er komt weer schot in .

2. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    de dames zijn weer lekker bezig geweest dus. Heb hier en daar nog wat dingetjes weggegooid. Wil met de zolder bezig maar daar staan babyspullen die ik wil verkopen. Zodra dat weg is kan ik echt beginnen anders word het alleen maar weer verplaatst van de ene naar de andere kant. Helaas vlot de verkoop niet echt helaas..

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik ben ook weer voor de zoveelste keer bezig met opruimen! Nu me nieuwe taartspulletjes allemaal te koop staan. Hou op met deze hobby dus alles gaat weg.....Een enorme grote kast te koop gezet. En dan maar eens de kasten weer in duiken hihi.....Je moet toch wat als je je verveeld....

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Goed bezig meiden!! vervelen ? ik niet hoor troep zat om uit zoeken hier op tafel pff. Maar even stop geen bakken genoeg straks mis nog halen als we er aan toe komen.

5. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik ook troep zat, heb alleen kinderen die er weer vanalles uit klauwen haha, en ik weet niet meer waar ik er mee heen moet. Heb me zolder al aardig volgebouwd hihi....

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Weet je wel wat er op zolder ligt?
    Anders er toch een door heen en de boel sorteren net al wij nu met de bakken doen. Straks doen we er sticker op en weet je wat waar in zit.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zo kaartjes dozen zijn klaar , nu de volgende lading troep onder anderen foto s en een doos van toen ik klein was.
    En al weer haast een vuilniszak vol . Alles moet nu ook na 1 kamer zodat de ander klaar gemaakt kan worden voor de computers .

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #568 Marnat, 24 feb 2013
    Laatst bewerkt: 24 feb 2013
    Zo wat een onzin foto s niet normaal, licht een boel bij de versnipperaar .
    Manlief is in de kamers aan het ruimen , ow en wat een ruimte heerlijk. overal ligt wat nu maar word wel goed uit gezocht .
    Even rust nu , straks weer verder .

En dinsdag gaan de kranten ook nog weg , alle papier en dozen kunnen dan mooi ook mee .

9. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Hier ook een gevalletje van nesteldrang.
    Althans, zo noemt mijn vriend het nu :p we kunnen eindelijk gaan samenwonen maar dat betekend dus wel dat er enorme spijkers met koppen geslagen moeten worden. Ik ben al dagen bezig met hardop denken en regelen. Vriendlief noemt het dus nesteldrang gezien ik nooit de kans heb gehad dingen te doen zoals ik/we dat zelf wilde(n).
    Nu kan dat dus wel..... en dat mag de hele wereld weten :D

Hier dus ook weer enorm aan het weggooien, opruimen, uitzoeken, marktplaatsen en grofvuilen.. Pff, wat een werk maar wát een voldoening geeft dat !

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    NoukjeTygo@ Succes met samen wonen :D en het opruimen is een werk idd maar geeft een voldoning .
    En erg veel rust in je hooft .

11. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    marnat, goed bezig lees ik.
    hier door de onsteking ligt alles wat stil doe wat opruim dingen die ik zittende kan doen (kom weer kilo`s aan zo, shit zooi) voor de rest blijft t wat liggen. wel de babykamer in de verkoop gezet met alle extra zooi dan kunnen we daar beginnen met opknappen met de extra vrije dagen voor de deur.
    oma is inmiddels verhuist en daar komt weer leuk rommelmarkt spul vandaan, dit gaat t hok in, in de stelling speciaal voor rommelmarkt spullen. weer 4 a 5 dingen verkocht op m.p ondanks dat het er al enige tijd opstond.

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sneeuwpop@ Klinkt niet lekker , opruimen komt wel weer .
    Mp werkt hier niet super staat daarom nu ook niks op mp. Hier staat de glazen tv tafel nog en een staande lamp zwart . en de dolfijnen nog .
    De baby kleren in de rode goudgoed zak gedaan , ben het helemaal zat , wondertjes en mijn lijf.

Morgen moet ik weer werken , dan gaat manlief weer verder .

13. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    jammer dat m.p dan niet wil grrr is best nog wel mooi spul toch
    ja begrijpelijk dat je er eens (ondanks dat je het liever niet weg wil doen) toch eens weg doet.
    wat voor kleren zn het? m,n vriendin heb net een jongetje gekregen is het daar wat voor? als jij dat wil tenminste.
    thuiszorg toch, is dat nog wat dan want ik meende dat dat h.h werk allemaal ging stoppen.

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sneeuwpop@ Het is geen nieuw spul hoor tweede hands is het.Wel voor een jongen.
    Thuiszorg ja stoppen ??? weet van niks .

15. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    Ik houd niet echt van tierenlanteintjes, dus ik heb niet veel frutsels, dus ook niet veel om weg te gooien, ondanks dat ik dat dus wel moeilijk kan vinden.

Ik zet dingen die nog wat opbrengen op marktplaats, of ik verblijd er familie of mijn clienten mee.

16. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    maakt haar niet zoveel uit hoor, nu haar man ontslag gekregen heeft en nog niet weer aan de bak is moeten ze ook bezuinigen, een trui die ik voor haar oudste koop voor 0,50 is ze ontzettend blij mee.

ja dat zeiden ze hier, dat het ging stoppen en de oudjes het maar uit moeten zoeken en hun kinderen net als vroeger het maar weer moeten doen.

17. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ik heb ook weinig frutsels maar ja wie wat bewaart heeft wat en dat moet maar s weg, hokszolder, zolder achter de knieschotten en kasten leeg plukken pfffffffffff.

ook lekker toch iemand verblijden met leuk spul.

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Die kant willen ze op ,maar is nog niets van bekent .

Ok wil het nog wel bewaren dan , maar niet te lang .
    Ik weet wat het is te moeten bezuinigen moeten wij ook nu.

19. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    om wat voor maten gaat het ?

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Pff 44 56 74 ook geloof ik , zijn rompertjes en paar truitjes en pyjamatje , zusje heeft ook een deel . en staat een bak met spul voor haar kids hier , de rest wil ik gewoon kwijt.
    Iedereen wil het hebben maar hoor niks meer .
    Daarom ook in die zak gedaan.

Deel Deze Pagina