laptop moest besteld worden net opgehaald.manlief is er nu druk mee bezig ja nog even en dan de rommelmarkt dinsdgmorgen kids naar t kdv kan k hopelijk de kamers van de kids doen
oeps solly vergeten te zeggen maar ja moet je ook maar niet zo raar tegen me doen de babykleertjes mogen weg ze had net een hele vuilniszak vol gekregen van iemand, voldoende aanwezig nu.
hier schiet ik geen hol op...ruim iets op en er komt gewoon weer neiuwe zooi voor terug...heb er echt problemene mee...moet ook zeggen kan geen rustin mijn hoofd vinden om het op te ruimen allemaal...
Ik doe helemaal niks wat doe ik dan? Je begon zelf met de kachel in het sneeuw topic , ja eb dan kan ik me niet koest houden. Ok dan gaat de zak naar goud goed toe .
Kalm aan komt wel weer niet overhaasten hier ook 3 jaar over heen gegaan voor mijn hooft weer leeg kon krijgen. Nog niet helemaal zorg vrij er is weer zorg bij gekomen . Lees topic .
yes weer 2 jasjes verkocht en opgehaald en morgen word er nog een jasje opgehaald voor 12,50 wat ik heb gekocht op de rommelmarkt voor 1,-.
Goed bezig meiden , hier de zak met baby kleren weg gebracht zo in de bak. Had er geen problemen mee , geen rare gevoelens gelukkig. Sneeuwpop @ Rommelmarkt 6 april! weet je dat zeker , denk dat dat mis wel in de sneeuw word .
Sneeuwpop@ Geen idee denk het niet . ten eerste manlief werkt niet ! + ik heb troep zat . Als ik vanmiddag na mijn werk thuis kom ga ik even verder hier met foto s en troep ruimen .
Hmm hier heel slecht in weggooien.. Maar een stuk beter in weggeven. Dan wordt het nog een keer gebruikt, degene is er blij mee... Geeft mij een veel beter gevoel dan gewoon maar alles weggooien.
Leuk, wij komen daar ook altijd (als bezoeker haha) ga je beide dagen? Wij hebben hier de hele zolder vol liggen, en de schuur achter ligt ook vol. Moet echt eens een keertje alles gaan opruimen en weggooien. Heb nu wel al alle 'oude' kleertjes van de kleine uitgezocht en in dozen gedaan met wat ik wil bewaren en wat weg kan. Moet er alleen nog foto's van maken (kan het dus weer allemaal uit de doos pfff) en op mp zetten.
Opruimen vind ik heerlijk, althans, als ik er inspiratie voor heb, hahaha! Ben vorig jaar al eens begonnen met het babykamertje, had zo'n voorgevoel...Nou ja, in december dus een positieve test! paar weken geleden de laatst spullen opgeruimd en voor rommelmarkt weg gedaan. Heerlijk, zo'n leeg kamertje(letterlijk!). Vorige week lekker geschilderd, kan niet wachten tot meubels er staan enzo! Dus opruimen was echt wel ff zweetdruppels waard hoor! hihi.