nee gaan alleen zondag 7 april. marktplaats vind k erg slecht lopen daarom x op rommelmarkt staan.gaat ookvoor kleine prijsjes weg
Leuk, misschien zien we elkaar nog! Wij gaan vaak beide dagen even rondlopen en ook in de ochtend, maar wij zijn geen handelaren hoor hahaha Het is er echt heel groot, en loopt altijd wel goed daar! Je zult vast veel verkopen. Als je een rode Quinny Buzz voorbij ziet komen met een klein mannetje erin loop ik erachter hihi
Morgen gaan we niet weg we hebben besloten maar even met de gang kast aan de gang te gaan. Staat veel bad spul deodorant en weet ik voor spul in veel te veel . Niet overzichtelijk in elk geval . troep ruimen ook morgen .
Dat word er nog een kraam bij 1 straks sta je er alleen . wel handig voor Joyce89 hoeft ze niet te zoeken. Hier eerst koffie en dan zal ik eens kijken wat hier nog allemaal ligt .
kan gen kraam bij huren.alles is vol hihi. nemen t gewoon allemaal mee en dan erondeer zetten en aanvullen maar
Dat is een optie om alles mee nemen en onder de kraam zetten en aan vullen . Zie dat wel meer bij mensen die op rommelmarkten staan . Hoop dat je veel verkoopt meis en maak er een leuke dag van . Gister nog wat bij mijn zusje kwijt gekend de minnis en kinderfeestje kaartjes als de kids een verjaardag vieren met kinderen. Hadden we met ons trouwen in de brieven bus gekregen . en zusjes was er wel blij mee , dat is mooi ik ben het kwijt en zij is blij mooier kan niet.