Hier de voorraad kast boven de kapstok op geruimd alles bij elkaar gezet. wat er te veel was in een bak onder de slaapkamer tv gedaan.[ ja daar moet nog een nieuw kastje voor komen] en dingen weg gegooid niet veel maar toch. Thee doeken vaatdoeken baken na gekeken . was zakjes voor bh s weg gegooid gebruik ik niet . Bakken kunnen weer dicht heerlijk. Zo zien wat we nog meer kunnen doen , mis nog papier . De kranten doos gaat dinsdag toch ook weer weg.
Haha dat zou inderdaad heel handig zijn! Hier ook weer veel opgeruimd. Kapstok in de hal weg, hangen toch alleen oude jassen aan die we nooit aandoen, gelijk in een zak gedaan en de kapstok naar de buurman, die wou hem graag hebben Schoenenkast gehaald, nu dus geen ronddwalende schoenen meer! Althans niet zo veel, misschien maar een kastje erbij halen haha. Ook alweer schoenen weggedaan, en 2 zakken kleding van mij wat ik nu nog steeds niet pas van voor de zwangerschap. Heb nu geaccepteerd dat mijn lichaam niet meer het oude is en dat die kleding ook niet meer passen gaat. Wil ook de koffiekopjes etc weg gaan doen. Hebben er zo ontzettend veel, en allemaal verschillenden. Wil gewoon 6 koffiekopjes, 6 theeglazen en wat limonade glazen en klaar. Niet twee keukenkastjes vol chaos Gisteren ook spulletjes van de kleine man verkocht, speelgoed waar niet mee gespeeld wordt, boxzak die hier in de woonkamer ruimte in beslag nam en een doosje verzorgingsspul (washandjes, dekentje, kruiken enzo). Weer een doosje minder op zolder! Die vrouw ging ook nog aan haar broer vragen of ze nog kleertjes nodig hadden, dus heel misschien zijn die drie dozen binnenkort ook weg! Wil ook eigenlijk de kapstok voor in de hal weg hebben Hij is heerlijk groot en er kunnen heel veel jassen aan en bovenop kunnen nog spullen liggen, maar ons halletje is gewoon veel te klein, 70cm bij 1 meter ofzo, echt mini en de deur kan niet eens fatsoenlijk open en als de kleine naar bed gaat en ik loop de trap op gaan we altijd door een woestijn van jassen heen hahaha maar weet niet of manlief het daar ook mee eens is
Joyce @ Je bent ook lekker bezig en iemand weer blij gemaakt . jij het kwijt hij blij wat wil een mens nog meer . manlief heeft hier deel papieren op geruimd in geboekt en ik heb de boel versnippert wat weg kon en de papier doos gevuld. ben dinsdag dan de doos kwijt , en nu drie vuilniszaken in de container , 1 huisvuil 1 zak met snippers en 1 zak met troep en mis nog 1 die er al stond . Heerlijk nu zo rustig op de bank en niks meer doen. Of ik moet nog wat zien , aankomende week wel weer verder . Kleding moet hier ook nog maar dat dor ik rustig aan , ben bang dat de zomer kleren ook nog eens moeten . Want we zijn door het stoppen met roken beide dikker geworden. Denk dat ik daarop wacht anders blijf ik bezig , of ik moet wat zien wat in de weg licht .
Idd gaat niet vlug maar het gaat en voel me er lekker bij ,en doe mijn best het goede gevoel vast te houden. En door te gaan met het op orde maken van mijn huisje .
hier gaat t ook niet snel hoor masr t geeft een heerlijk gevoel en nu ook makkelijker met dingen wegdoen
Idd makkelijker met weg gooien is hier ook zo. Als ik geen zin heb en er al wel aan begonnen ben zeg ik wel vaak tegen me zelf kom op even door het is zo klaar. En voor ik het dan weet is het klaar hihi. De kamer wouden we klaar hebben voor ik jarig ben maar helaas lukt niet meer . Ze worden al wel leger dan ze waren. Heerlijk gevoel idd en een leger hooft ook.
hier vandaag veel papierwerk gedaan en in de mappen gedaan een tasje met babykleertjes voor juf haar poppenhoek klaargezet de rest vd kleertjes gaan mee naar de rommelmarkt wat dan overblijft weg ermee ben er nu ook wel klaar mee.
Ja heerlijk he Marnat! Vind het zo lekker als je dan aan het eind van de dag neerploft op de bank en al die ruimte ziet En inderdaad, hij blij en ik er vanaf Moet hier ook echt de papieren gaan sorteren en in mappen stoppen. Fijn dat de kamer in ieder geval al bijna klaar is met je verjaardag, daarna weer gewoon een nieuw doel stellen! Hier gaat opruimen ook echt niet snel hoor. Heb een rommelkont van een man! Echt waar! Die pakt de hele dag door schone glazen/bekers voor dezelfde koffie, ploft zijn kleren overal neer, pakt spul en legt het niet meer terug.. Het houd je bezig he Verder is het een schat hoor! Hahaha
Vandaag druk gehad dus niks opgeruimd hier , hoef ook niet de tafel leeg te hebben . De verjaardag viert ik bij mijn ouders en s ouders scheelt weer Zal wel een keer verder moeten morgen mis wel. Krijg je als je vol op werkt geen puf meer . Papieren moeten hier ook nog meer hoor zijn er zo maar niet . Ach het houd je van de straat he Mijn man doet het huishouden ik werk ja verschil moet er zijn. Liever samen werken maar je er is geen werk . Manlief ruimt ook op hoor als er aan toe komt.
Ik ga over iets meer dan een maand emigreren, maar kan niet zoveel meenemen dus moet sowieso heel goed gaan kijken wat ik echt wil bewaren. Maar ik heb al een hele tijd geen dingen uitgezocht, dus denk dat ik heel veel vuilniszakken gevuld ga krijgen..
Hier nog niet weer aan opruimen toe gekomen , ja kleine dingen. P1982@ Alles al klaar voor zaterdag meis veel plezier hopen dat je veel kwijt raakt.
Hier vrijdag de slaapkamer helemaal gedaan. Wat een rotzooi zeg. En wat een ruimte nu. Ben nu alle was aan het wegwerken, verder het weekend veel weg geweest dus ook niks gedaan.
men hele lading kleding van me ouderd gekregen om.te verkopen vanavond laatste dingen stickeren en dan klaar
p1982@ Succes vandaag je zal er al wel zijn denk ik, hoop dat je met niks weer thuis komt. Hier vandaag niet veel ja nieuwe stofzuiger kijken , dus de ander gaat weg . kleine dingen weg gooien koffie kan onder anderen van manlief zijn werk. Mis dit weekend toch weer een begin maken in de rommel kamers om de computers daar te plaatsen . als de omstandig heden dat toe laten. Al is het maar een beetje .