ook wel lekker middagje vrij morgeb weer opruimen als kids slapen.kan t eventueel zaterdag naar stortof t goed.
P1982@ Heerlijk he dat opruimen en na tijd leeg hooft . Moet toe geven dat ik eigenlijk de puf ook niet heb om op te ruimen .nu . Morgen maar de kasten dan + schoonmaken dan heb ik ook alles weer netjes in de keuken. de grote dingen mag manlief verplaatsen .
nou dan denk je ben klaar en kun je zo weer opnieuw beginnen. met kledingkast speelgoed etc en ruim van de kids op als ze er niet zijn
Dacht ik al dat je het zo bedoelde ja had er dan meteen een knup in gedaan had je ze niet gehad . Maar zonder de donder stenen kun je ook weer niet . dus zeg ik eigen schuld jij wou ze en heb het geluk ze te mogen krijgen . Grappig bedoeld maar dat weet je . Hier brengen mag hoor tante marnat past wel op.
helaas woon je te ver weg om op te passen hihi agh dan dagje bij me ouders of kdv en ik opruimen en uitzoeken sommige ruimtes kunnen ze wel bijhelpen is ook nog wel leuk.
Bij twijfel gooien we het niet weg maar denken we er nog even over na. Verder ben ik wel van het opruimen zeker nu ik in een huis woon met weinig opbergruimte. Woon er nu al een poosje maar in de inrichting veranderd weinig (A) Al het bruikbare doen wij trouwens naar de kringloop en kleding gaat in een kledingcontainer. Ik vind het heerlijk als het opgeruimd is en het niet teveel rotzooi staat!
Ja ouders er mee opzadelen kan ook vinden ze vaak niet erg. Mijn ouders passen ook op die van mijn zusje. kan ze even rustig door het huis of boodschap doen of manlief helpen op de zaak. Even handen vrij ook wel eens fijn. Soms kinder mee laten helpen is ook erg leerzaam voor ze. Kunnen ze leren hun eigen spullen te ruimen of beslissen wat ze er mee willen doen.
Rums@ Bij twijfel is hier niet handig word verschoven steeds van plek . dat zijn we ook erg zat , dus hier gaat dat nu de vuilniszak in. De beide kamers waarvan de kleinste de computers heen gaan . Staat ook nog veel waarvan we zeggen wat moeten we er mee . Binnenkort gaan we er echt mee verder zijden we vandaag. Krijgen we we in de kamer ook ruimte .
van de oudste mag bijna alles weg want krijgt ze weer nieuwe spullen nou echt niet hihi nee me ouders vinden t niet erg om op te passen
zo zak knuffels wat weg kan.gaat naar t ziekenhuis verder 6 zakken kleding van mezelf en manlief en iets van de kids.even kijken waar dit heen gaat verder met een doos voor de stort en een doos voor t goed en nog 2 dozen verkoop marktplaats en 1 doos rommelmarkt ruimt lekker op wat bewaar je toch gewoon veel
p1982@ Goed bezig ! Hier keukenkasten schoon + opgeruimd dingen over datum , weg er mee . 1 Vuilniszak met troep haast weer vol. Zo loop ik door de kamers heen zie ik wat en denk moet ik er mee weg. Manlief moet toch ook helpen want waar de kook boeken moeten kom ik zo niet uit . Hij komt om 16 uur ongeveer thuis dan wil ik ook niet bezig zijn . ga mis zo de kleren nog na kijken de zomer koffer is me nog even te vroeg .
Goed bezig dames! Hier niks meer opgeruimd, kleine man is doodziek Maandag opgenomen geweest in het ziekenhuis ivm uitdroging. Zijn nu weer thuis maar huilt nog steeds zonder traantjes dus zit nog steeds niet goed. Gelukkig houd hij sinds gisteren zn eten en drinken binnen. Hopelijk snel opgeknapt en dan weer lekker het huis weer helemaal aan kant maken
joyce toevallig ook t rotavirus?oudste 2 dagen hiermee in t ziekenhuis gelegen manlief is nu rondje rijden met een volle auto.kledingbakken, t goed en stort
gisteren veel dingen op foto gezet wat verkocht kan worden hopelijk snel op marktplaats zetten weg ermee
Joyce89@ Beterschap en knuf . p1982@ Je man is goed bezig , je hebt hem goed gedrild Als we een auto hadden gehad dan hadden we allang wat weg gebracht . Hier halen ze ook , maar niet de oude stofzuiger . Binnen kort maar eens weer mailen .
hier halen ze niks op dus moeten wel en sparen t wel op. hij wilt t zelf weghebben.weer ruimte in de schuur hihi
zo net 2kledingbakken wat voor jongste bedoeld is uitgezocht.sommige dingen kan ze nog niet aan .ander deel gaat op marktplaats en rest kan ze aan.