Geen idee P1982! Ze zeggen steeds buikgriep, maarja hij is al 2 maand aan het kwakkelen met spugen en diarree enzo. Dankje Marnat! Het gaat vandaag gelukkig al een stuk beter met hem, hij is weer heerlijk ondeugend haha
Joyce89@ Kijk ondeugende kinderen hou ik van Komt weer goed ben ik van overtijgt . Denk om je zelf opruimen komt wel weer dit gaat voor.
Haha hij is ontzettend ondeugend! Trekt alle laatjes open en haalt alles eruit, onderin de tafel kan niks liggen want dat beland ook op de grond en alles wat hij vind wordt opgegeten hahaha Hij heeft nu ook sinds gisteren leren staan in bed, en nu protesteerd hij dus te gaan slapen heb hem een slaapzak aangedaan en het is nu eindelijk stil hahaha Het gaat inderdaad steeds beter en helemaal goedkomen! Ja doe ik zeker, ga zo ook ff een tukkie doen, gebroken nachten met een spugend kindje hebben me behoorlijk opgebroken. Alleen ff de woonkamer aan kant maken staat vandaag in mijn planning de rest komt idd wel!
Woonkamer is hier al netjes manlief is thuis [ geen werk]. heerlijk om dan zo thuis te komen de douch heeft ie aan gepakt met schimmel spul dus alle boven ramen zijn open . Zie nog wel of ik nog wat opruim of niet mis even weg straks het is mooi weer .
Hier ook een heel aantal dingen op foto gezet en op internet gezet. Sinds ik Kapaza ontdekt heb, ruim ik iets makkelijker op Als ik dit topic lees, krijg ik ook altijd zo'n zin om op te ruimen Vorige week aan een garageverkoop meegedaan maar jammer genoeg maar 2 dingen kwijt geraakt. Tegen duppingprijzen willen ze wel kopen, maar sommige dingen zijn echt nog wel meer waard. Ach, binnenkort nog eens naar een rommelmarkt.
Ik ben ook heel benieuwd naar wat Kapaza is! Woonkamer is hier bijna aan kant, kleine man heeft leren staan dus heb de hele dag achter hem gestaan om hem op te vangen haha de waaghals kent nog geen val-gevaar
Dankje meiden weten we dat ook weer , weer wat wijzer geworden zo ver dat lukt dan he Morgen gaat manlief papieren opruimen en ik na mijn werk de boel versnipperen en mis dat hij nog wat gaat weg gooien en ruimen. Hij is helaas weer thuis geen werk.
ga morgen ook weer verder met opruimen. ook weer wat wegbrengen wat verkocht is meiden krijgen dan ook altijd wat centjes.oudste weet t al precies hihi
Zo gister mijn moeder blij gemaakt onze oude stofzuiger zakken kan zij gebruiken ! Hoef ik ze niet weg te gooien . Al weer kleine dingen weg gegooid .
marnat heerlijk he iemand anders blij maken zaterdag gaan we naar vrienden en dan gaat er ook 2 grote dozen met spul mee wat ze kunnen gebruiken, zijn we het ook weer kwijt.
p1982@ Idd maar wees eerlijk weg gooien is ook zonder en die zakken zijn ook niet goed koop . Nou hebben we lekker gespaard voor een auto , je raad het al zegt de computer doe het lekker nog trager want dan moet er een nieuwe komen . Manlief heeft met mij een laptop gekocht , het zal wel moeten moet werk kunnen zoeken he voor manlief. Die zit weer thuis helaas . Nu de computer kast opruimen pff wat een troep . En als alles om gezet is kan deze op mp kijken of we er nog wat voor kunnen beuren. + dat we andere grote dingen nog 1 kaar er op zetten zoals glazen tv meubel .
ja is ook zonde en sommige dingen geven we ook weg.beetje met elkaar ruilen etc balen dat die geen werk heeft waarin zoekt hij werk?
Marnat, hopelijk vind je man snel ander werk. Ik ben de kleerkasten van de kinderen aan't uitruimen. Ze hebben allebei een groeischeut gehad, dus kunnen de te kleine spullen er best maar uit Ondertussen hier en op Kapaza alweer maar wat spulletjes gezet. Heb ook nog met een vriendin afgesproken om binnenkort een rommelmarkt te gaan doen. Heb er helemaal zin in!