hier net la opgeruimd met tekenspullen oudste weer wat weg. zo weer wat verkocht gaat weer lekker in potje voor de verbouwing
Hoop dat er vandaag op de rommelmarkten spijkerbroeken zijn of een winkel open is . Dat manlief gegroeid was wisten we maar zo erg niet. Zelfs de nood broeken pasten niet. Paar in de asbak en wat in de goud goed zak. duidelijk ik moet opruimen in de kast en samen nodig kleren passen. Anders komen we weer voor verrassingen te staan. Baal even baha.
Wensmoeder@ En als het in de kelder ligt krijgt het dan nog een doel ? of verdwijnt het bij grofvuil?
Hier weer iets verkocht via internet. Gisteren babybadje uitgewassen en vandaag weer teruggegeven aan mijn collega. Badkamer wordt weer wat ruimer
Het is gelukt bij bristol die was open , heeft ie nu twee nieuwe voor 25 euro . Ik ga na zeeman voor spijkerbroeken voor mijn werk 9 euro maat 44 die broeken vallen klein die daar zijn.. Lief dat je er aan denkt. Gaat hier vast ook nog gebeuren veel kleding weg .
Vandaag de zomer koffer met kleren weer te voorschijn en uitzoeken. Of dat vandaag word weet ik niet het is mooi weer . maandag vrij dus alle tijd . We hebben een auto en als de milieu dienst open zijn brengen we wat troep weg zit hier vlak bij.
morgen worden weer wat dingen opgehaald.weer wat centjes voor de meiden en rest zelf potje verbouwing
p1982@ die gaat lekker zo meis. De spullen zijn hier nog hij was dicht helaas. Wij zetten de spullen ook maar eens weer op mp wie weet. computer de oude enz. en anders breng ik het weg.
ja eerst marktplaats en anders volgend jaar rommelmarkt. oudste zegt al centjes spaarpot goed kado hihi
Als mp niet wil zou een rommelmarkt kunnen , maar moet ik wel veel meer spullen moeten hebben dan er nu is , en me een jaar lang niet in de weg staan . We proberen het eerst op mp wie weet , De computer moet eerst leeg .
ja ik probeer t ook eerst op marktplaats en hier.als de grote dingen maar weg zijn.dat scheelt gewoon heel veel ruimte. zo vanmiddag 3 mensen die dingen op komen halen. heerlijk
Eerste deel van mij al uitgezocht , later dat van manlief die moet het passen. Mijn hang kleren nog , toch wel wat in de zak gedaan. In de koffer is eigenlijk niet echt fijn , moet meeste weer strijken. grr. Mijn borsten worden zwaar mooi zomer ding past ook niet grr . Vakantie geld er is toch nieuwe kleren kopen . ieder honderd jas en wat nog nodig is , Nodig kineken elke dag begin vandaag .
Zo heerlijk weer wat op geruimd in vuilnis zak en dingen die er niet in passen buiten de deur staan kan mooi mee volgende week na grofvuil. Dekbed die extra is wou ik in een wiel kar doen maar wil niet+ hij is gelig . doe hem maar weg , als manlief mee eens is. Zo loop ik af en toe wat rond in huis hihi. hoop dat zon zo nog even weer komt kan ik buiten zitten .
ik moet ook nodig door de klerenkast 3/4 past niet meer snik snik en bewaar t dan toch weer want stel dat ik nou eens weer afval. op de rommelmarkt weer spotgoedkope dingen gescoort en dat is gewassen nu nog in de kasten. doordat manlief thuis was vorige week weinig gedaan (wel staat er een nieuwe schutting, blij) nu dus fiks bezig met schoonmaken en kleine dingen op hun plaatst leggen of weg ermee. volgende week maandag word zoonlief geopereert dan wil ik mijn tijd niet besteden aan schoonmaken en opruimen. zoals het nu staat 18 mei naar de rommelmarkt dan hoop ik weer wat te verkopen, mp vind ik erg tijdrovend daardoor staan er maar 3 advertenties op.
goed bezig meiden hier weer wat verkocht via marktplaats.heerlijk weg ermee. nu al paar grote dingen kwijt. vandaag lekker niks opruimen dagje rust