toch wat opgeruimd.chips en snoepkast. weer goed uitgemest. zaterdag wordt container geleegd en zit nog niet vol dus nu even gebruik van maken en opruimen.
Hier wil (of liever gezegd, moet) ik ook eens flink opruimen. Ook ivm met babyhoekje wat gemaakt moet worden in mijn slaapkamer. Klein huis en dochter heeft al klein kamertje dus komt het bij mij op de kamer. Maar goed, ben al niet zo'n opruimwonder en loop al gauw van de ene kamer naar de andere. Puntje bij paaltje ben ik op een gegeven moment dus geen flikker opgeschoten en is alles overal overhoop gehaald of alles een klein stukje opgeruimd Slaapkamer ligt vol met kleding die dochterlief te klein is. Moet eigenlijk uitgezocht worden en naar zolder om ruimte te maken. Maar ja, daar staat ook weer troep wat weg moet of babyspul wat naar beneden moet. Er moet spul achter het schot maar dat staat ook vol en daar staat wederom weer een hoop babyspul wat er op een gegeven moment uit moet.... En zo blijf ik bezig. Dan heb ik zo de slaapkamer leeg en komt dat vervolgens weer vol te staat met troep van zolder of wat van beneden naar boven komt Mezelf een schop onder mn kont gegeven en vuilniszakken en bakken neer gezet met een a4 erop met de kledingmaat. Zo alles gesorteerd. En in 1 hoek gezet met spullen wat op den duur naar zolder moet. Iig een klein beginnetje. En nu elke dag maar even aan de slag. Desnoods een uurtje.. maar als er was uit de droger komt dan is het errug verleidelijk om dat gewoon op de grote berg te gooien.maar ja, dan komt he natuurlijk nooit klaar
Heerlijk opgeruimde kelder ! deel weg gebracht vanmorgen . nu boven de kamers nog indelen + computerkast uit elkaar computer nog weg verkopen zou mooi zijn. Nog een deel op mp .
gaat goed marnat wanneer zijn jullie klaar dan kunnen jullie hier saampjes wel verder gaan hihi. hier doen we even niks, overgroot oma is overleden. vanmiddag op condoleance geweest en hebben we haar nog even kunnen zien, maandag is de begrafenis maar dan is de kist dicht.
Gecondoleerd meis . Ja ja wij bij jullie de boel opruimen !! die is gek . We zijn gister nog door Leeuwarden heen geweest met auto [lees topic] Vandaag weinig opruimen druk met andere dingen ,
thank you ja bedoel het alleen maar lief hoor om hier verder op te ruimen jammer dat het reisje in het water viel, je had hier kunnen komen voor een bakkie pleur met kano (haags) 15 minuten dan was je er geweest of door kunnen reizen naar het natuurmuseum in LWD is overdekt en moet erg leuk zijn. voor deze week ben ik helaas druk bezet maar ik hoop dat jullie dan een droge dag hebben.
2 weken geleden heel de kelder gedaan, lijkt wel een balzaal nu. Kon er niet eens meer in staan zo vol stond die. Gisteren mijn inloopkast gedaan was ook 1 zooi, 5 zaken troep eruit en het is eindelijk weer overzichtelijk. Kan eindelijk weer me kleren normaal pakken hahahaha Dit allemaal onder het mom van ruimte maken voordat de kleine wordt geboren!!
Gecondoleerd. Mijn tante word vandaag ook begraven. Kan alleen niet, geen oppas. Wat een ruimers zijn jullie! Ik ben bezig met de kleding van de kids. ....pfff veel!
Nathalie35@ Heerlijk gevoel he meis succes met ruimen nog of was je al klaar Antares@ Gecondoleerd meis . Ik een opruimer? tja moet toch eens een keer door pakken he. De kelder mooi ruim nu , nog niet alles weg . Moet de boel nog beter neer zetten, maar als je opruimt vind je ook nog wel eens weer wat. Mijn regenpak bv had die van manlief steeds aan. De fietsen kunnen weer normaal staan .
@Marnat nee nog niet klaar was dat maar zo, heb nog een hoop kasten die uitgezocht moeten worden. En de kinderkamer is nu nog de computer/hobby kamer dus die moet ook nog helemaal leeg. Maar we komen er wel gewoon iedere keer iets, en dan komen we er ook wel!
Nathalie35@ Je hebt idd nog even maar de tijd vliegt soms erg vlug voor bij. De computers gaan dan na een andere kamer ? Wij maken een computerkamer en jullie een babykamer Geniet daar van meis . Wij genieten van een opgeruimd huis en vele andere dingen. Vandaag werken mis na tijd nog beetje met de kleren bezig .
@Marnat Ja het gaat best snel maar we hebben nog 11 weken voordat de kamer wordt geleverd. Als het goed is heb ik dan ook nog eens 3 weken vakantie waar ik me dan lekker op de kamer kan storten zodat alles naar wens is. Onze computers moeten we helaas naar de woonkamer verhuizen aangezien we geen extra kamer hebben. Gelukkig hebben we een grote tafel waar we ze aan kunnen zetten. Hoop toch met de tijd te kunnen verhuizen naar een grotere woning, nu met een kleinte erbij gaan we natuurlijk de extra kamer missen. Vandaag werken tot 17.00 uur en dan gewoon niets, de dagen slopen me. Zaterdag een feestje verheug ik me wel op, en zondag wat spullen op marktplaats zetten in de hoop ze snel te verkopen. En maandag gaan we de kinderwagen uitzoeken en halen, dit is een cadeau van mijn ouders
Nathalie35@ Spannend meis doe kalm aan denk om je zelf , je hebt de tijd . Je mannetje kan ook vast wel helpen. Veel plezier met het uitzoeken van de wagen. Hebben nog geen tijd gehad het op mp te zetten . Ik ben nu vrij doe het huishouden en zie verder wel kom vast wel wat tegen. Heb de hele dag .
Ik ga hier zo eens alle delen van de kinderwagen bij elkaar zoeken, fotograferen en op Marktplaats zetten Er komt hier toch geen tweede, al zou ik dat nog zo erg graag willen, maar manlief weigert haha. Ik weet dat ik blij moet zijn dat ik al 1 gezond en vrolijk kindje heb, maar toch. Misschien ook wel beter zo, bij mij in de familie zit er een hele grote kans dat het tweede kindje een tweeling is, en dat als het een meisje of twee meisjes zijn dat ze heel erg ziek kunnen worden. Ik ben nl. een tweede kindje en ben eigenlijk van een tweeling, maar mijn zusje is overleden, en mijn nichtje (dochter van mijn broer) is ook een tweede kindje en ook de helft van een tweeling, en haar broertje is ook overleden en zij heeft ook veel symptomen van de afwijking die mijn moeder meedraagt en zou dus ook erg ziek kunnen zijn/worden. Vind het toch wel jammer, zo'n mooie kinderwagen, zou hem zo graag nog eventjes bewaren. Maar de centen zijn ook erg welkom op dit moment. En de ruimte, nooit geweten dat zo'n ding zo veel zolder en schuur in beslag zou nemen hahaha.
Zo heerlijk weer een boel weg gegooid kleding in zakken , papieren uitgezocht en versnipperd . oudpapier bij elkaar gezocht . 1 zak voel troep , jassen nog uitzoeken en nog meer kleding . Zo zijn we vandaag lekker bezig even rust nu , mis dat nog meer doen vandaag .
Wij gaan binnenkort expatten en er moet echt veel weg Zie er wel tegenop. En het moet nog snel ook want de verhuisfirma komt al in augustus of, als het kan, zelfs in juli al. Het grootste dilemma zijn toch wel de babyspullen. We willen nog een derde maar ik weet niet of ik dingen als de kinderwagen, wipstoel etc mee moet nemen. Ben al gestopt met de pil maar wat is wijsheid?
Ik vind vooral tijdschriften lastig om weg te gooien, dan lees ik iets wat ik interessant vind en dan wil ik het bewaren, en kleding wat nog goed is maar ik weinig draag vind ik echt heel moeilijk.
Je kunt de tijdschriften ook aan anderen geven familie dan blijft het in je buurt. of je maakt er een ziekenhuis / verzorgings huis blij mee. Kleding door geven aan familie/vrienden. Of in de goudgoed zak doen.