Wij zijn ontiegelijk aan het opruimen. Mensenkinderen, wat kan een persoon een hoop rommel verzamelen Wij hebben denk ik ongeveer 16 zakken kleding in de kleding container gegooid, alles wat in onze schuur stond is vertrokken (heb er niet eens naar gekeken, gewoon tegen de gasten die het leeg hebben getrokken gezegd "alles mag weg, als je zelf iets vind dat je kunt gebruiken, neem alsjeblieft mee", er zijn al diverse ritjes naar de stort geweest, woensdag komt de kringloop nog het een en ander ophalen ... En dan zijn we nog niet eens op zolder geweest. We hebben als criterium aangehouden "heb ik het de afgelopen 3 jaar niet gebruikt, dan is het vast niet belangrijk". Het is de enige manier bij ons, als ik alles in mijn handen heb, dan ga ik twijfelen en dan blijft alsnog 2/3 in het huis, en aangezien ons huis moet worden omgetoverd van een "2 volwassenen zonder kinderen" huis naar een huis waar een kind veilig kan zijn ... Moet het met grof militair geweld zeg maar ...
Goed bezig. Soms is t echt nodig he. Oudste gaat morgen ook helpen vind t geweldig. Ze weet ooo als we weer wat verkopen dat ze centjes ervoor krijgt
Yep, die is leeggehaald, vandaag heeft manlief met mijn vader de antieke stukken naar de hal versleept (piano en de linnenkast). De piano gaat naar mijn zwager (is ook een familiestuk, dus wegdoen was geen optie), de linnenkast blijft en gaat ook gebruikt worden daarvoor. Volgend weekend gaat de vloerbedekking eruit en dan is ie leeg om geschilderd te worden en kan het laminaat gelegd worden ... Kan niet wachten!!
Super meis , wen je er al aan dat err een wonder groeit ? Veel plezier met in delen meis . Ik ben ook blij ik mag op de kids passen van zusje lees meer in mijn topic
Knijp je wel even om je te melden dat het echt is meis. Het leuke komt nu al de kamer in delen , en start klaar maken voor de komst . Weet je al hoe ? een thema of nijntje woezel en pip , of winnie de poe beer . Vele keuzes zijn er te bedenken , laminaat of zeil . Zo leuk er over na te denken geniet meis , en je hebt nu een stok achterr de deur om door te pakken he. Als het om opruimen gaat , en het goed te houden ook nog eens hihi.
Met kids heb je snel teveel spullen manlief gaat zo met schuudr beginnen en ik met de kast in de hal met jassen en schoenen etc
Men wat n troep in de schuur.auto al aardig vol. Kast hal gedaan.helft wat wegkan Kledingkast van mij gedaan en vuilniszak vol wat weg kan Zeg zijn goed bezig hihi
Idd meis goed bezig , nou je doet maar hier nog even niet ! Het is niet om te harden zo warm hier in huis 27 graden . Kleren moeten dus nog , maar laat het even zo stel dat ik goed afval . Ik ga zo na buiten zo ie zo nieuwe riem zoeken . Verder geen idee wanneer flink op ga ruimen .
Nou heb de grote kledingvwrggegooid Te kleine in een krat gedaan omdat ik bezig ben met afvallen Binnen is t 22 graden dus goed te doen.en schuur staat in schaduw
Kamer zit helemaal in ons hoofd. We doen geen thema, maar de kamer wordt zachtgrijs met hardroze en laminaat op de vloer. De kast hebben we al gedaan, wij hebben zo'n jaren 30 huis dus iedere kamer heeft een inbouwkast. Ideaal, kwastje erdoorheen, plankjes met folie beplakken ... en klaar is Klara Stok achter de deur zeker, over 4 weken komen het ledikant en de commode en dan moet de kamer geschilderd zijn en moet het laminaat liggen. De rest komt daarna, als alles staat (alle accessoires enzo).
Idd wel te doen dan nou hier net iets gedaan nu al weer warm pff. Afvallen leuk hier ook . En dan te bedenken nog sporten vandaag , Suzq@ Klinkt mooi allemaal .
Ik ben enorm van het wegdoen, alleen heeft mijn man een tic van zijn familie mee gekregen en doet wat moeilijker afstand van spullen. De zolder wordt op dit moment aangepakt en daardoor moest alles naar beneden. Als ik zie wat er buiten de babyspullen/kerstspullen vanaf komt schrik ik echt. Ik ga ook echt spullen weggooien. Dat je wat dingen bewaart ok, maar dit is echt erg. Volgens mij heeft hij met verhuizen niet eens gekeken wat hij verhuist heeft, haha
Ik ben een ramp met opruimen tot heeeeeeele grote ergernis van mijn vriend Ik kan er niet tegen als spullen worden weggegooid zonder mijn weten of als spullen worden weggegooid die ik ooit nog wel eens kan gebruiken. Stomme is dat ik er wal van hou om grote opruiming te houden vanwege alle ruimte die vrij komt. We doen dus altijd samen grote opruiming houden en bij de helft van de spullen die mijn vriend aangeeft om weg te gooien doe ik ze achter me neer leggen Daarom doen we nu wat vaker grote opruiming op zolder houden. Wanneer je spullen vaker in je handen hebt maak je bij sommige dingen dan toch uiteindelijk de keuze om het weg te doen. Edit: mijn vriend gooit trouwens te snel dingen weg. Opruimen is bij hem: zwarte vuilniszak open, alles wat los ligt erin mieteren en weg ermee. Zo zijn er wel eens dingen weg gegooid die niet weg moesten. Als het aan hem ligt kan alles wat op zolder ligt weg... het ligt volgens hem niets voor niets op zolder. (M.u.v. bij voorbeeld kerstspullen)
Nu met jongste gooi ik sneller dingen weg.probeer t eerst wel te verkopen Net weer wat verkocht. Straks naar action enveloppen.tape en verhuisdozen halen Dan kan ik ook beginnen met fotos maken sorteren en verkopen
Hier vandaag krijgt de schuur en opruim beurt , door manlief en ik maak het huis schoon , en kom vast nog wel wat troep tegen .
Schuur is helemaal klaar Gisteren manlief klusjes huis gedaan en ik met de zolder begonnen.veel fotos gemaakt en marktplaats eerste dingen al verkocht April rommelmarkt