nijntje1984@ Wat goed van je zoon om dat ook te willen al zijn knuffels weg . Ruimt mooi op he! Hier vandaag alle papier versnippert zak vol en twee oud papier dozen vol , morgen vroeg na buiten zetten . Verder niet veel gedaan wat opruimen betreft , manlief heeft de dvd s nog na gekeken.
Het zijn knuffels die we als kraambezoek hebben gekregen. Die van zijn peter of die met emotionele waarde bewaren we uiteraard. Maar met deze werd totaal niks gedaan. Ze werden niet bekeken. Dus het afscheid is niet zo zwaar dan
Zo weer wat verkocht en ook grote dingen weg ermee. Ruimt lekker op Weekend speelgoedkast meiden gedaan ook nodige eruit Aankomend weekend eerst beneden alles schilderen en dan weer alles wat nu boven gestald is naar beneden doen Dan bwgin maken met opruimen slaapkamer oudste en eind sept aanpakken Heerlijk gevoel zo
Manlief heeft de kamer flink gestofzogen nu alleen nog leuk in delen voor de kids zo dat ze ook er kunnen spelen. En als ze weer weg zijn ordelijk maken . Komt nu echt schot in eindelijk na drie jaar of zo mag dat ook wel. Van opruimen word je vrolijk echt wel.
Beneden verdieping is geschilderd vandaag poetsen.jongste kdv en oudste wennen op school. Dan kunnen spullen van slaapkamers weer naar beneden en kunnen we de slaapkamers opruimen en aanpakken
P1982@ Gaan jullie alles in 1 keer aan pakken Verder klinkt het erg opgeruimd hihi heerlijk he. Hier staat een deel weer in de grote kamer , de kids zijn weer weg . Nu kunnen we het goed verdelen . Puin geruimd deze dagen , maar was erg gezellig met zusje haar kids . Morgen ga ik mis weer wat aan pakken , als ik extra werk niet krijg.
Oudste wordt 2 okt 4 jaar en krijgt nieuwe kamer dus daarvoor allws aanpakken Daarna zolder doen daar is t een rotzooi
Met nesteldrang ruim ik veel op. Zakken met kleding weggegooid waarvan ik altijd dacht als ik nog eens afval dan pas ik het wel weer, nou als ik afval dan koop ik wel nieuwe kleding haha
Hoe staat het met opruimen meiden? Hier vandaag als we tijd over hebben de twee stelingen in elkaar en dan mis nog orderen. Eerst even weg .
Morgen is het eindelijk zover: mijn eerste rommelmarkt! Hoop echt wat kwijt te geraken. Ondertussen heeft manlief me ook nog vanalles van in de kelder meegegeven van materiaal en vw kever onderdelen. Hebben een busje van een vriend voor morgen want nemen ook 2 tafels en stoelen mee, maar het is aardig goed gevuld!
Nijntje@ Je zou al wel weg zijn , maar las het nu pas. Was er niet gister avond vandaar, maar succes hoop idd dat je wat kwijt raakt. Hier wel wat dingen gevonden die we toch nog 1 keer op mp willen zetten . En vandaag verder met uitzoeken , heb deel overzicht nu om te zien wat er allemaal is. De stelling staan nu orderen heerlijk gevoel geeft het .
Beneden is alles uitgezocht. Volgende week 1e verdieping aanpakken en dan naar zolder T nodige weer verkocht ruimt zo mooi op Verder veel in de grijze container gegooid.was ruimte over
Beneden is t erg mooi geworden. Nog wel wat dingen kopen maar moet iktegen aan lopen Met kids is t nooit opgeruimd. Pfff Vd week weer veel fotos maken en op marktplaats zetten weg ermee
Ok succes , wij gaan zo verder , bewaar niks meer pff . Idd met kids hou je het rommelig hihi. Fijn dat het moi word , en dat je nog wat kopen moet hou je toch , hier net zo. Fijne zondag
Klopt hier net zo weg met die troep !! En uit mijn hooft , als het opgeruimd is voel je je ook beter in je vel.
ook nog veel mappen nakijken met papieren en dan in versnipperaar Mooi klusje voor de avonden en dan steeds een map nemen