Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ohh het lijkt mij ook zo heerlijk om alle kamers ''leeg'' te hebben. Helaas heb ik last van een man die niet zo goed alles weg kan doen.

Paar weken terug had ik 1 kamer boven helemaal door gezocht en op geruimd. Allemaal spullen gevonden die de kliko in konden.
    Meneer zou het weg gooien maar zeker een kwart nam hij weer mee naar binnen onder het mom van; Maar hier kunnen we nog wel iemand blij mee maken... en dit komt ooit nog wel eens van pas... pfffff om moe van de worden soms ;)

2. p1982

p1982 Niet meer actief

Gooi je t weg als je man er niet is

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zo hier net samen de kamer leeg , en alles wat weg kan er in laten staan .
    Volgende week zo in de auto en weg er mee.
    Mis kom ik nog meer tegen deze week , maar dat zien we wel.
    En nog wat op mp , de tv meubel nog 1 keer , niet verkocht dan breng ik hem weg .

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Vooral spullen van manlief verkocht. Werkkoffers ed. Ik ook wat prulletjes, heb toch een doos leeg nadat we alles terug hebben ingeladen :)
    Toch maan inschrijven op de tweehandsbeurs voor kinderspullen. Zit nog steeds met maxi-cosi, luieremmer, spenenboompje en kleren.

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    nijntje1984@ Als het de moeite ook nog eens waard was meis .
    Kun je maxi cosi niet op mp kwijt?

6. p1982

p1982 Niet meer actief

Nijntje weet niet waar je woont.
    We gaan in april weer staan op rommelmarkt in enschede.loopt erg goed

Vanmorgen voorzolder opgeruimd veel fotos gemaakt vanavond marktplaats etczetten.
    Hopelijk de grote dingen snel weg

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    We hebben €61 verdiend en ons enorm geamuseerd met de mensen die tegenover ons stonden :D Schitterend koppel! :)

Mc staat al een tijdje op Kapaza en 2dehands maar voorlopig nog geen bod gehad. Zullen zien, ooit zal ik er wel een
    Koper voor vonden ;)

Ik woon in Belgisch Limburg, vlakbij Maastricht. Enschede is een heel eindje dan...

8. p1982

p1982 Niet meer actief

ja dat is zeker een eindje rijden
    heb je niet op facebook een marktplaats

zo vanavond heel veel op marktplaats en facebook gezet en de eerste dingen zijn al verkocht. wat kleine dingen maar toch het begin is er

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Amai wat verkoop jij snel!

Geen idee of er op fb zo'n groep is. Heb eens gekeken maar vind er niks van hier in de buurt.

Moet ook nog eens van een aantal dingen foto's maken maar heb andere dingen aan m'n hoofd nu.

10. p1982

p1982 Niet meer actief

Ja niet de hoofdprijs er voor vragen. Wil er gewoon van af.

Ennhier in se buurt wil ik t ook nog wel langs brengen

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb gisteren ingeschreven voor de tweedehandsbeurs voor baby- en kinderspullen. Schrok me wel een hoedje van de prijs: € 6 per lopende meter! En had natuurlijk al 3m gevraagd ;) Maar m'n zus haar vriendin heeft ook een beetje wat ze wil verkopen maar moet nog spullen uitzoeken. Dus die kan wel een meter van me afkopen. Nu, moest ik de MC kwijt raken, heb ik m'n standgeld al terug ;)
    Is pas eind november dus heb nog wel even tijd om de laatste doos babykleertjes te doorpluizen.

Bij H&M zag ik dat ze nu ook een actie doen, voorlopig tot het einde van het jaar, dat je oude kleren kan binnen brengen. Max 2 zakken per klant per dag. In ruil krijg je een kortingsbon voor je volgende aankoop.

12. p1982

p1982 Niet meer actief

We betalen 30 euro per kraam is 2, 5 meter x 1 meter en dan 2 personen.

Manlief is nu met oudste wat wegbrengen naar iemand had geen vervoer. Mooi weer wat weg.vandaag of morgen 7 enveloppen op de post als ze betaald hebben en vanavond worden door 2 personen wat opgehaald.
    Gaat dus goed

Heerlijk gevoel zo

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat is ook een aardig bedrag voor een kraam! Nu, ik ken er niet veel van. De rommelmarkt was € 3 voor een stand van 3 meter. Voor de rest weet ik niet hoeveel de prijzen zijn. Fijn he, als je zoveel kan verkopen. Geeft een goed gevoel vind ik als je de centjes op de rekening ziet binnenkomen en vervolgens het pakje wegdoen.

Deze maand heb ik goed verdiend eigenlijk: 77€ op Kapaza (zit wel 8€ verzendingskosten bij) en 61€ op de rommelmarkt. Is toch dat extra en weer wat minder spullen in huis.

14. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
  15. p1982

p1982 Niet meer actief

Nijntje heerlijk gevoel he

Dochters krijgen beide altijd een paar centjrs als er wat verkocht is
    Als t op rekening gestort wordt zet ik t op aparte rekening.
    Wordt t thuis opgehaald gaat t in spaarpot waar we dan weer leuke dingen van doen

Afgelopen april 250 euro winst gemaakt op rommelmarkt. Gingen met een afgeladen auto erheen en ong 60procent verkocht.
    Maar nu stAt er weerr heel veel.

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Goed bezig meiden .
    Hier af en toe wat weg gegooid , weekend gaan we samen weer verder en het meeste weg brengen na grofvuil.
    Dan hebben we overzicht wat er nog is en wat nog weg kan.

Nijntje hoop voor je dat je hem kwijt raakt .
    Ik hoop voor me zelf dat we de sta lamp en tv meubel kwijt raken.

17. p1982

p1982 Niet meer actief

Zo weer wat verkocht en weg.heerlijk gevoel
    Oudste zei ik ook centjes spaarpot he.

Zondag zal t nodige nodige aan speelgoed erbij komen. Oudste der verjaardag

Nu der kamer behangen.dan opnieuw inrichten.
    Verder de kledingkasten van beide kids en onszelf uitmesten.

Daarna verrder op zolder verder pfff

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier zijn de moeren en schroeven aan et uit zoeken .
    Mag manlief mee door als ie thuis komt.
    Ik ga de winter koffer uit zoeken en omwisselen in de kast.

19. p1982

p1982 Niet meer actief

Marnet lekker klusje.
    Zulke dozen hebben we op zolder staan

Steeds op avond wat naar beneden en uitzoeken.zelfde als mappen met papieren
    Mooi winterklusje

Zo kamer oudste behangen zo poetsen en inrichten. Dingen in elkaar zetten etc

Blij dat maandag papier opgehaald wordt.schuur staat vol

20. Ik doe deze maand dus mee met een uitdaging om zoveel mogelijk weg te gooien. Per internet krijg ik elke dag een opdracht. Is best leuk tot nu toe :D

Deel Deze Pagina