Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Mijn man zijn ouders hebben in het huis gewoond tot ze naar een verpleeghuis gingen. De meubels zijn dus overgenomen (= gekregen) door mijn man. Er zit dus nog heel veel rommel van hun bij. Aangezien zijn stiefmoeder verhuisd is gaat daar nog haar oude spullen naar toe. Spullen die nog van waarde zijn, bewaren we. De rest (oude bierglazen, wijnglazen, papierwerk van 10 jaar oud) wordt versnipperd en gaat weg.

2. p1982

p1982 Niet meer actief

Zo commode en kledingkast jongste dochter uitgemest. 3 verhuisdozen eruit wat verkocht kan worden en tas wat weggegooid kan worden
    Alleen der speelgoed nog en dan is der kamer klaar en verder met andere kamers

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mijn zus heeft aangeboden om te komen helpen met de kleerkast van dochterlief. Ik haal eruit wat niet meer past, zij tast het in in de dozen voor de tweedehandsbeurs.

4. p1982

p1982 Niet meer actief

Hier spullen ook in dozen per maat gedaan.
    Merk eerst op marktplaats anders kan t nog mee voor de rommelmarkt

Candaag eerst verhuisdozen halen kan nergens meer wat in doen hihi

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Welke maten heb je in de aanbieding? ;)

6. p1982

p1982 Niet meer actief

62 68 74 80
    Meisje

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Maat 80 gaat onze meid nu net in. Ga een van de dagen eens kijken in haar kleerkast want ben al een paar dingen moeten gaan bijhalen.

8. p1982

p1982 Niet meer actief

Wil wel foto voor je maken

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat mag! Zal ik je mijn emailadres pb'en?

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Kwebbel @ Dat zal een mooi zootje oude papieren zijn .
    Niks voor mp? of is dat alles wat je nog moet op ruimen ?

Stel handelaars hier hihi , fijn dat het zo kan .

Ben bang dat mijn tv meubel niet verkocht word nog geen boden op .
    Zo dat ruimt ook weer op oud papier is hier net weg gehaald .

Zo meteen de keuken deel schoonmaken , zal vast nog troep bij zijn.

11. p1982

p1982 Niet meer actief

Nijntje pb me je emailadres maar even

zo net weer van alles op de foto gezet, vanavond op marktplaats etc plaatsen

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    :D

Wij hebben alvast de vaatwasser op kapaza gezet, maar tot nu toe ook nog geen reacties maar wel al vaak aangeklikt. Eind november mag hij weg, dus hoop dat we tegen dan ook een koper hebben. Van de keuken moet ik nog een foto maken maar hoop ook dat we een koper hebben tegen dat ze weg kan. Is makkelijker om ze af te breken en aan iemand mee te geven dan ze zelf ergens te stallen.

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijntje@ Krijg je een nieuwe keuken dan? of ga je ergens anders wonen?
    Ben je de maxi cosi al kwijt? hier in het te koop gevraagd deel is imand die er 1 zoekt zag ik.

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja, hebben een nieuwe keuken gekocht. Hadden een tweedehandse gekocht toen we gingen verhuizen. Hadden toen het budget niet om nog een keuken te zetten. Hebben ons prima kunnen helpen, maar heb ze nooit mooi gevonden.

Nu toevallig op Kapaza op toonzaalkeukens uitgekomen en manlief heeft er de keuken van z'n dromen gevonden. Nu, ik vind ze ook wel tof hoor ;) Alleen krijgen we een eiland, met als gevolg dat de wateraansluiting en afvoer verplaatst moet worden. En het vuur gaat ook naar de andere muur. Op zich geen probleem, man is elektricien van opleiding en heeft alles in huis zelf gedaan. Maar hij ligt met een hernia die vorige week geopereerd is dus is nog even zien hoe dat gaat herlegd worden... Normaal moeten we de keuken eind november gaan halen. Maar probleem uitgelegd in de winkel en ze laten ons binnenkort de uiterste datum van afhaling weten. Dus hopelijk kan het een beetje opgeschoven worden.

Bedankt voor de tip, ga eens kijken daar. Heb hem nog altijd niet verkocht...

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Graag gedaan en beterschap voor mannetje .
    Succes met de keuken , ik zal daar zo eens wat doen .

Net eerst gesport .

16. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

We hebben al wat op mp staan, de rest gaat weg. Is vaak al 2e hands. Onze kast gaat naar iemand anders :)

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Kwebbel@ Kijk iemand er weer blij mee maken is altijd goed . en doet je zelf ook goed vaak.

Hier reactie gehad de gene had al 1 gekocht , nu de andere met hoogte bod mailen .

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Thanx!

Heb gereageerd, maar ze zoeken allemaal een easyfix mc, maar die heb ik niet. Zullen wel zien wat het wordt. Niet geschoten, altijd mis... ;)

19. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Nijntje, en een kaartje op het bord bij de supermark? Misschien net een opa of oma die er één nodig heeft en er niet ver voor wil gaan.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat heb ik nog nooit gedaan :) Maar ben ook op de tweedehandsbeurs ingeschreven dus misschien raak ik het daar nog kwijt. Moest het niet zijn, kan ik nog altijd zo'n kaartje ophangen.

Deel Deze Pagina