Hier in afwachting drie dingen in 1 keer weg gaan. Ook de tv meubel . In te koop gevraagd deel stond nu iemand die nog spulletjes zocht ook maki cosi! daar meer kijken meiden. En mis dat wij hier in de buurt voor 15 euro een bureau[ via mp] kunnen kopen . Wachten op reactie .
Hahaha, wat zouden we toch zonder Marnat doen Heb daarstraks gereageerd. Weet alleen niet of de mc opgestuurd kan worden. Dus even afwachten.
Nijntje@ Zonder mij kunnen jullie vast wel haha. Ik kijk daar ook wel eens ja en dan zie je wel eens wat . Anders zeg je een prijs tegen haar en dan zien wat ze wil. Ja ik ben blij de tv meubel word straks op gehaald voor weinig maar weg is weg. De rest nog niks van gehoord
Eindelijk dat tv meubel eruit Hebben jullie een ander meubel? Heb tegenbod gedaan maar hebben niet veel te besteden. Dan is het moeilijk natuurlijk, want weet dat ik er meer voor kan krijgen. Geduld is een mooie eigenschap Ooit raak ik dat ding wel kwijt.
Ja dit meubel stond/ staat hier al een jaar in een kamer te niksen . We hebben vorig jaar de boel op geknapt en alles nieuw. Nu alleen nog de bank ,maar geld is op hihi kan ook niet alles te gelijk. Geduld is een schonezaak .
Komt vanavond nog iemand voor de lamp , dan nog drie dingen op mp. Als ze gehaald worden kan er weer wat op gezet worden. Ruimt mooi op zo, ruimte is een heerlijk idee
verkoop loopt nog steeds duur soms maar een euro maar het is toch weer iets hihi net de krantenbak uitgemest, pff weer veel eruit. weekend is de bovenverdieping aan de beurt - speelgoed jongste en oudste - kleding oudste - kleding van mezelf en manlief
Ik vind MP altijd zo vervelend! Heb ik eindelijk besloten dat ik iets weg wil doen, moet ik weer gaan wachten tot iemand het wil hebben.... Maar weggooien is ook zo zonde! Ik hoop dat ik snel van mijn spulletjes af ben! Ben er helemaal klaar mee
nou ik vind het zonde om wweg te gooien en helemaal als het nog iets opleverd afgelopen april op de rommelmarkt gestaan en heel veel verkocht willen we nu jaarlijks gaan doen en wat ik in de tussentijds verkoop is mooi meegenomen oudste dochter weet het precies als er wat verkocht is dan krijgt ze ook wat centjes kunnen ze weer wat leuks voor kopen heb nu al 15 verhuisdozen vol wat verkocht kan worden en dan nog spul wat er niet in kan
Idd zonder als het nog her beruikt kan worden. De lamp is gehaald moest wel slikken was van mijn oma geweest ] Zegt man lief oma gunt jouw de centen zo lief mijn man. Vanavond de tv meubel weg om 18 uur word ie gehaald. Zou gister maar persoon zat zelf ook op mensen te wachten. Heb in de keuken ook al weer wat gevonden , manlief foto s van maken en mis weekend op mp. Ik doe er niks mee en kan er ook nog niets mee. Voor een magnetron en rechte plaat en wij hebben de ronde variant. En heb nog geen portomonee voor een ander . Ovenschalen gaan vast wel op mp ! P1982@ 15 Dozen zo dat zijn er nog al wat , en idd wat je n verkoopt is mee genomen, Mis dat ik zo nog verder ga kijken , smaak te pakken maar eerst zo even sporten denk ik.
niet te hoog in zetten op tegen elk aannemelijk bod we hebben nu de regel als we er wat voor krijgen mooi meegenomen weggooien kan altijd nog
Dat doe ik ook, inderdaad Hier is het ook: degene die als eerste biedt (wel redelijk, dus geen 1 euro voor iets wat 1000 euro waard is) kan het ook krijgen....
Net kastje met vazen uitgemest Weer 5 stuks eruit Straks fotos maken.ook al krijg ik er maar een euro per stuk voor Weg ermee
Smaak te pakken met opruimen. Gelijk kastje met theedoeken, vaatdoekjes, handdoekjes, pannenlappen etc uitgemest. Krijg ruimte in de kasten
Hola, dat is de moeite!! Hier gaan er ook weer foto's gemaakt worden. Pyjama's van dochterlief zijn te klein, dus de grotere maten maar tevoorschijn aan't halen. Ik zit op 5 dozen denk ik. Inschrijving voor de tweedehandsbeurs is binnen gekomen. Nu het standgeld nog overschrijven en we kunne gaan. Ik zet op internet altijd een hogere prijs dan ik ervoor wil. Ze gaan toch altijd lager dus dan zit dat bod meestal goed P1982: Zag dat je ook op het topic voor baby uitzet gereageerd hebt
Ik moet eerlijk zeggen alles wat hier niet meer gebruikt en of gedragen word gaat eruit! Wat naar nichtjes neefjes kan bewaar ik ook niet alles dat brengen we naar de kringloop of gooien het weg. Ik ben niet van het op mp zetten denk vaak voor die paar euro laat maar zitten.