Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

Nijntje ja dacht reageee gewoon heeft ze bij jou al gereageerd

Hoop snel van kinderwagen maxi cosi reiswieg af te zijn
    Neemt veel ruimte in

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Jullie gaan lekker meden !
    Hier het weekend samen met manlief de andere kamer leef baar maken zo ver dat kan.
    Want die staat erg vol nu met wat deels uit de andere komt.
    En wie weet komt er nog wat weg om weg te geven of op mp te zetten . In mijn upie weet ik niet waar beginnen.
    Er moet ook een kar na beneden dus ruimte in de kelder moet er komen.
    Manlief heb ik daar wel bij nodig .

3. p1982

p1982 Niet meer actief

Bolkje keer gedaan nooit weer

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Moet het even delen mijn broek voor 2 euro bij de kringloop weg zit heerlijk maat 38 .

Ow ja de kleding zak zit hier ook haast vol kan het weekend ook weg.
    Manlief moet nog wat passen en dan hup weg er mee .
    Heb daar net toch maar gekeken .

5. Niet echt bevallen begrijp ik??

6. p1982

p1982 Niet meer actief

Nee versleten kleding terug of met gat

7. p1982

p1982 Niet meer actief

Onderkant keukenkastjes zijn uitgemest

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Het lijkt er op dat we met de tv meubel blijven zitten eerst .
    De gene komt niet lijkt het wel.
    Gister netjes af gebeld en nu laat ie ons wachten.
    Het is dat ik visite krijg maar anders had ik dus niet weg gekend.

Ben er al aan gewent dit soort dingen van mp , leuk is anders.

9. p1982

p1982 Niet meer actief

Hier ook regelmatig mensen niet op komen dagen
    Baal daar zo van.

Net nog een gedeelte van tv kast uitgemest met oude tijdschriften deel nog niet gelezen deel naar me moeder en deel naar buurvrouw.

Ruimt lekker op zo

10. p1982

p1982 Niet meer actief

Onderkant keukenkastjes zijn uitgemest

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier alleen nog maar de te kleine pyjama's uit de kast gehaald bij kleine meid. Rest is voor morgen of overmorgen. Ging zoonlief ook nog aan een pasbeurt van kleertjes onderwerpen, maar is er ook niet van gekomen.
    Verder wel nog wat oud papier opgeruimd. Komen ze pas maandag over een week ophalen. Hoop dat het snel zo ver is want de dozen staan wat in de weg... Maar heb nu de mogelijkheid niet om naar het containerpark te rijden met de 2 kids.

12. p1982

p1982 Niet meer actief

Hier ook de schuur redelijk vol staan.manlief gaat maandag naar de stort rijden

13. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Net voordat we met vakantie gingen, hebben we een kamertje uitgemest en opnieuw gesaust. Was nu gelijk een mooie reden voor, want we kwamen erachter dat ik zwanger was. Mijn bureau gaat nu naar die kamer, zodat ik in die kamer mijn studie kan voortzetten en het kamertje waar nu mijn bureau nog staat, gaat babykamer worden. Dus nu hadden we mooi een stok achter de deur om dat kamertje (na twee jaar lang met beschadigde muren gezeten te hebben, na de verhuizing) onder handen te nemen. Nu nog een nieuwe computer aanschaffen, kan die oude gelijk weg met het verhuizen van het bureau.

Het kamertje wat nu babykamer gaat worden is binnenkort aan de beurt. Staat een boekenkast in met allemaal boeken die voor een deel wegkunnen of in ieder geval uitgezocht kunnen worden. Ruimt dus ook gelijk lekker op. En mijn bureau kan ik gelijk grondig uitmesten.

En omdat we net terug zijn van de vakantie en mijn kleren grotendeels in de was zitten, was het een mooie kans om mijn kledingkast uit te mesten met de kleren die niet mee waren geweest op vakantie. Gisteren toch nog een plastic zak vol weg gedaan in de papierbak voor het goede doel.

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Maria@ Dat klinkt goed en idd mooi stok achter de deur .
    Gefeliciteerd.
    Veel opruim plezier wie weet nog iets om op mp te zetten .

Hier net oud papier bij elkaar gezocht beetje .
    Zak met kleren buiten gezet kan straks zo mee nemen.

Hier gister toch nog de tv meubel kwijt geraakt .
    We hadden het bod verwijdert geen 10 min later belde die dat hij nog kwam.
    Hij is nu weg ben ik erg blij mee , anders had ik er niks voor gehad.
    Want dan bracht ik hem na de kringloop.

Mis dat we dit weekend nog iets verkopen vandaag eerst terug mailen .

Eerst achter winter jas aan voor manlief , deze van hem gaat stuk.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zo de kleerkasten van de kinderen zijn uitgezocht. Alweer een doos kleren eruit.

@p1982: heb voldoende voor mijn meisje in maat 80 en blijkbaar ook al in 86. Toch bedankt om de foto's door te sturen!

16. p1982

p1982 Niet meer actief

Nijntje dan gaat t in de bak voor de rommelmarkt.

2 verhuisdozen vol met kleding van manlief watvweg kan te groot

Iemand interesse

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Wat is de maat van de kleren ?

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ga nog van opruimen houden... Zonet de babylakens uit zoonlief zijn kast gehaald om bij dochterlief te leggen (zij krijgt nu het dekbedje in haar ledikant), kom ik een zakje tegen van net na de bevalling van zoonlief. Zit daar onze koortsthermometer die ik dus al meer dan 3 jaar kwijt ben!!!

Nu het speelgoed weer eens wat verdeeld in de opbergdozen. Een doos voor dochterlief, hoewel die toch speelt met hetgeen waar zoonlief mee speelt. Dan nog 3 boekjes en een knuffel onder goedkeuring van zoonlief in de doos van de beurs gestoken.

Dan heb ik nog lakens gewassen die op de gang lagen van kweenie wanneer toen zoonlief alles ondergespuugd had. Waren van mijn ouders. Hoeslaken lag deze week op ziekenhuisbed van manlief. Nu alles gewassen en teruggegeven.
    Dan nog een doos rompers bij dochter in de kast gelegd. Nu nog 1 doosje opruimen en de gang is weer leeg. Voelt goed!! :)

Plan voor namiddag is nog de box leegmaken, uiteen draaien en de zolder op. Kleine meid loopt nog niet los, maar speelt toch niet meer in de box. Weer wat extra ruimte ;)

@ marmat: fijn dat je eindelijk van je tv meubel af bent!

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb veel moeite met dingen weg doen. Ik leg het vaak weer terug met het idee, dat ik het later nog wel eens nodig zal hebben. Gebeurt dus noooooit meer. Heb nu veel aan D'ruitdaging. Heb zo gisteren al 14 broeken/rokken en vanmorgen nog eens 26 shirtjes weggedaan.

Deel Deze Pagina