Hier ook nodige maakwerk nog veel knopen aanzetten maar knopen zijn weg dus opzoek Nijntje gelijk heb je met aanbetaling. Afwachten
Hier ook een man die zich niet lekker voelt, waarschijnlijk buikgriep. Hij lijkt er ineens wel vatbaar voor. Oh verstelwerk heb ik hier ook nog liggen. Kom er maar niet aan toe. Soms wel eens even snel iets maken als ik het echt aan wil en dingen voor ons zoontje maar voor de rest blijft het meestal wel een tijd liggen. Vandaag de container verder vullen met oud papier, er kan nog redelijk wat bij en het glas bij elkaar zoeken zodat ik het vanavond buiten kan zetten. Verder gewoon een rommeldagje tussendoor denk ik, overall bezig en eigenlijk ook nergens. Op het eind lijkt het alsof je niet echt iets gedaan hebt maar er zijn toch weer wat kleine dingetjes op orde gebracht. Ik heb ook nog de nodige dingen te wassen, maar deze week maar wat rustiger aan doen met het elektriciteitsverbruik, ik zie wel tegen het eind van de week of die extra machines er nog bij kunnen. Stofzuiger ook wat meer laten staan en er met de bezem door en de rubberborstel voor het vloerkleed. Gisteren wel bericht gekregen dat onze huurtoeslag weer in orde is, we hadden de aanvraag lopen toen we bericht kregen dat mijn uitkering stopte dus de huurtoeslag ging maar tot die datum. Ik moest dan een brief sturen met wat ik ging doen en wat ons inkomen dan nu is. Nu loopt de huurtoeslag weer en moet dan even bellen zodra mijn uitkering weer loopt. Het houdt een mens bezig. Jammer dat ik niet echt spullen heb om te verkopen dat zou wel een leuk extraatje zijn maar we redden het wel.
heb me voorgenomen om dagelijks 1 ding te maken, (heb er 10 liggen) pff ik hou geen rekening met wassen als het moet gebeuren dan doe ik het, kan nu niet meer wassen omdat alles vol hangt. vrijdag maar weer verder op me vrije dag hier erg veel te verkopen, het zijn maar kleine dingen maar het verdient wel mooi zo. de meiden hebben ook zoveel hihi moeders heeft de pakketjes opgehaald en ze weggebracht. ook weer uit de woonkamer
Met wassen bedoelde ik de extra's die niet direct nodig zijn, zoals de extra dekbedhoezen en nieuwe handdoeken en keukenhanddoeken die ruiken en nog niet lekker aanvoelen. Dat zijn extra machines tussendoor en daar wacht ik dan nog even mee tot mijn man zijn dla gestort wordt. Speelgoed doe ik nog niet weg. Mijn zoontje speelt nog met de meeste dingen en in februari krijgt hij een broertje dus als hij dingen ontgroeit en ze zijn nog in geode staat dan schuiven ze door.
Hier nu speelgoed van jongste wel verkopen weg ermee Komt geen 3e. Ow ik was als er stapels liggwn en ik een volle trommel heb. Net weer wat verkocht gaat lekker zo.ruimt mooi op Dochters ook blij met extra centjes
zo nu net voor t eerst op z.p vandaag (hoe heb ik dat vol kunnen houden) ben de hele dag al aan t ruimen/uitmesten en schoonmaken inmiddels een doos vol oud papier en de container vol, container met de hakbijl nog even aangestampt zodat er nog wat bij kan vanavond als zoonlief op bed ligt. alles voor m.p staat in de hal om vanavond mee te nemen naar boven en achter een gesloten deur te zetten. pff zweet me kapot
Sneeuwpop@ Goed bezig meis jeetje, Hier alleen de vriezer om gegooid en groente schoon gemaakt , en de broek genaaid . Zo even na iemand toe helpen om iets op mp te krijgen. Verder nog geen puf om wat te doen. mis morgen vroeg.
Hier alles dat onder het bed terechtgekomen is uitgezocht. Toch 3 kussenslopen verknipt tot lappen (heb nog wel schilderwerk dus komt wel van pas om handen af te vegen ofzo) en dekbedhoes opengeknipt zodat die over de bank kan (plafond in de woonkamer heeft nog een laag verf nodig).
Sneeuwpop goed bezig.wat heb je allemaal opgeruimd. Hier geen puf meer kids zo naar bed en zelf op de bank
Even niet de fut om op iedereen te reageren. Heb griepaal syndroom (klinkt mooi! ) Dus alle symptomen van griep maar niet het griepvirus. Mag nu 3 dagen thuisblijven en vrijdag ben ik sowieso thuis. Kan ik wat uitzieken. Net mailtje gehad dat de koper van de keuken akkoord is met een vorschot op voorwaarde dat hij bevestiging van mij krijgt. Dat spreekt uiteraard voor zich. Joehoe!! Opruimen zal er de komende dagen niet veel inzitten denk ik. Zal al blij zijn als ik mijn huishouden wat draaiende kan houden.
ik zou het zo niet eens meer weten speelgoed, spelletjes, plastic dozen zeg maar waar alleen nog maar verf in zat, kleurplaten/boeken, kapotte auto`s, kleurpotloden, viltstiften etc. kast in de berging nog opgeruimd en schoongemaakt daar veel half volle lege flessen bij elkaar in gedaan, waar nog bodemepje inzat weg gedaan dus behoorlijk ruimte gekomen wil daar n.l meer van die stapelbakjes hebben voor de boekhouding. ben nu ook wel moe maar even douchen zoonlief op bed en dan nog boekhouden nou ja dat kan ik zittende doen.
Nijntje wat lekker dat de keuken verkocht is voor vanavond op de planning staan, fotos uitzoeken voor fotomuur en afdrukken verder lijstje indienen voor beide werkgevers voor sinterklaas
@ sneeuwpop: Ik zou me ook eens moeten bezig houden met de kleurboeken. Zijn er die vol zijn maar dan krijg ik het weer niet over mijn hart om dat weg te doen... Maar je kunt niet alles blijven bewaren he... Stiften worden hier vervolgens al weg gedaan als ze niet meer werken. Zijn erg blij dat de keuken verkocht is! Is toch weer wat extra inkomsten. En het belangrijkste voor mij is dat ze hier niet in de kelder gestald moet worden! Verder vandaag een betaling binnen gekregen van die aventpotjes. Pakketje staat klaar, moet nog juist op gegevens van de koper wachten. Dan kan dat ook weg. Zal voor morgen zijn. M'n papa moet dan toch naar de winkel, neemt hij het gelijk mee. Voel me vandaag in m'n hoofd iets beter, maar nu is het precies op m'n keel geslagen... Dus ga het nog maar rustig aan doen. Dadelijk wasje ophangen, misschien strijken wat op het rekje hangt en wil nog bolognaisesaus maken voor vanavond. Zal wel meer dan genoeg zijn voor vandaag Maar mooi verdelen over de dag, dan moet dat wel lukken. Ga ook nog een foto maken van zo'n mooi setje van dochterlief. Bloesje spande een beetje op het buikje maar zat een tuniekje over dus dan kan dat. Alleen gaat het tuniekje niet meer dicht... Maat 74 verdwijnt 1 voor 1 uit haar kast...
Ja als hij een broertje krijgt is het te gek dat je nu dingen gaat verkopen die hij nog kan gebruiken. Hier komt er ook geen derde meer, dus dan gaat dat. Heb nu ook van de clemmy soft blocs die ik te koop heb staan. Zoonlief heeft die gekregen met z'n eerste kerst: nooit mee gespeeld. Dochterlief heeft van dat merk vorig jaar een bus van Bumba gekregen. Die bus is interessant maar die blokken bekijken ze gewoon niet. Dus dan gaat die zak blokken nu weg. De bus met Bumba blijft wel nog hier. Babygym ben ik nog over aan't denken. Zoonlief heeft daar veel mee gespeeld. Je kan die in 3 richtingen draaien: eronder liggen, er voor zitten en rechtstaan. Maar dochter interesseert haar daar niet in. Ze speelt met de auto's van zoonlief. Broooeeeemmmmm! Eigenlijk hetgeen hier het populairste is (en blijft) is kleuren. Dus heb een hele stapel kleurboeken
Babykleding en speelgoed zou hier het enige verkoopbare zijn maar met een 2e kindje (en ook weer een jongetje) op komst is het echt niet handig om dat nu weg te doen haha. Voor de rest zijn de meeste spullen die hier wegkunnen echt wel op dus niet echt verkoopbaar meer. Of ik vind er een ander doel voor zoals er poetsdoeken van knippen of weet ik veel wat. Al bij al bespaart dat ook weer. Vandaag ook weer verder in stukjes en beetjes. Hoop dat mijn zoontje wat rustiger is want gisteren was hij echt een stormwind die door het huis raasde en maar niet willen luisteren. Ik was gewoon bekaf tegen de tijd dat hij naar bed moest. Even snel onder de douche gegaan en toen zelf lekker mijn bedje ingegaan. Gelukkig had ik gisteren al een brood en melk meegenomen want het is echt aan het gieten nu. Als het straks wat minder wordt even de papiercontainer en glasbak binnenhalen. Vond ook nog 2 mokken die wegkunnen, schoonmoeder had die meegebracht toen ze kwam helpen met schoonmaken voor we hier introkken (ik had mijn eigen mok hier staan) maar die dingen zijn niet schoon te krijgen en ik heb mokken genoeg dus deze kunnen echt wel weg.
Hier is het ook vooral baby- en kinderspullen hoor. Net een folder gekregen dat het 9/11 kledinginzamelactie is. Zit ook een grote zak bij. Dan ga ik toch maar eens een kijkje nemen in mijn kleerkast en misschien de 2 dozen gekregen kleren voor zoonlief eens onder handen nemen. Zijn die dozen gelijk opgeruimd.
Hier gister iets voor kennis op mp gezet . En nu net toch wel iets in de kleding zak gedaan . theedoeken vaatdoeken uit gezocht waren nog goed . straks werken dus zie wel wat ik na werk nog kan doen . Om 18 uur komt iemand wat halen . Nijntje@ Gefeliciteerd de keuken is weg top !
Ja zijn ook erg blij Manlief is nu even het pakketje wegbrengen. Hij moest toch naar de apotheek. Dat is ook alweer weg
Zo fijn he opruimen en dan de boel weer netjes. Vooral ook als de mannen zou fijn mee helpen. Ik kan nog een paar bakken uit zoeken vanmiddag als ik thuis kom . Maar er staan veel wat manlief moet doen . Beneden staat ook een bak maar die is erg vol en zwaar . Zitten auto spullen in , als beneden ruimte komt kan gereedschap kar na beneden. Als je nog ideeën krijgt om op te ruimen hoor ik het graag hihi.
Ik begin hier zo te vrezen dat tegen de tijd ik door alles heen ben ik opnieuw mag beginnen. Zeker weer eens door de keukenkastjes gaan. Dingen die ik weggezet had omdat ik zeker wilde dat ze in de keukenkastjes terechtkwamen maar niet zo heel veel dacht nodig te hebben blijk ik nu toch ineens wat vaker te willen gebruiken. En ik dacht dat ik alle laders nu wel teruggevonden had maar nu kom ik erachter dat ik de lader voor mijn zoontje zijn tractor mis en natuurlijk vraagt hij er nu net naar. Weer eens een zoektocht ondernemen dan.