Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Elisje: Niet fijn dat zoeken naar dingen.

Het is hier nooit super ordelijk maar we vinden hier alles terug. Gestructureerde rommel noemen we dat :D

2. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Die gestructureerde rommel ken ik wel. Maar nu is het soms even zoeken naar dingen door het verhuizen + ik ben nogal vergeetachtig de laatste tijd. Dan heb ik ergens iets gezien maar kan me dus met de beste wil van de wereld niet meer herinneren waar.

Ik heb net de lege kruidenpotjes in kokend water gegooid. Ik koop mijn kruiden in verschillende winkels maar niet alle formaten potjes passen in mijn rekje. Nu heb ik dus genoeg lege potjes (dezelfde) en ga ik er de etiketten afweken en dan zelfgemaakte etiketten opplakken.

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hoezo, zwangerschapsdementie? :D Maar is ook door de verhuis volgens mij. Je bent met zoveel bezig he.

Goed idee van die kruidenpotjes! Ik heb dat nu gewoon allemaal on de kast staan. Moet nog eens zien waar dat in de nieuwe keuken komt te staan.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
  5. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Leuke keuken :)

Kruidenrekje is ook enkel maar voor de kruiden die ik het meest gebruik hoor. De dingen die ik minder vaak gebruik staan ook in een kastje. Maar staat wat netter op het aanrecht als het allemaal dezelfde potjes zijn die ook goed in het rekje passen.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zo hier de vaatwasser ook aan de kant gehad , het viel mee .
    Stofzuiger er al door de dweil er al door gehaald .
    Droger draait.
    Breibak uit gezocht viel niks uit te zoeken . eerder tijd maken om de boel in mekaar te maken , maar nu niet . versnipperaar heeft zijn werk ook weer gedaan.

Direct na mijn werk begonnen nu klaar doe niets meer ja koken en de droger uitpakken,

Kan ik vrijdag zo met de vitrine kasten beginnen .
    En morgen nog geen idee , de hele dag werken daarna zie ik wel weer .

Mooie keuken nijntje.

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb nog een paar dingen op internet gezet, ook hier op het forum en in het 'gezocht' geantwoord ;)

Verder hebben manlief de kleerkast eens bekeken. Zijn kamerjas eruit, al 5,5 jaar niet gedragen (sinds de verhuis dus). Maar kan nog als vod dienen volgens manlief, zeker nu er wat verbouwd moet worden in de keuken. Dus manlief gaat straks er vodden van knippen. Uit mijn kast ook een paar dingen en oude boxers van manlief uit de kast. Zak zit al bijna vol en moet nog aan de dozen voor zoonlief beginnen...

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Moet trouwens de vriezer ook eens onder handen nemen want met voorraad de willen maken heb ik wel wat plaats nodig.

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    De waxine lichtjes ook nog even bij gevuld , een doos in de kamer gezet zit mis wat in wat op mp kan.
    Nu meen ik het doe nu niks meer !!

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahaha, maar als je eenmaal bezig bent geeft het zo'n goed gevoel dat je bezig blijft :D

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

:D klopt ik heb geen puf te sporten maar opruimen ow zo heerlijk.
    Heb nog haast niet gezetten en gedronken dat doe ik nu maar eerst :D
    Wie heeft lijm om mij een poosje vast te zetten :D

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wie had net de knutseldozen opgeruimd? Sneeuwpop? Jij lijm voor Marnat? :p

Ik sport ook niet. Maar vaak strijk ik eerst de t-shirts van manlief en leg ze gelijk boven in de kast. Of handdoeken plooien maar al dadelijk naar boven brengen ipv in de wasmand te leggen en die vol naar boven te dragen. Is gratis fitness ;)

13. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik heb laatst nog een tube uitgdroogde lijm weggegooid... niet dat die zou helpen natuurlijk.

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Weer wat verkocht , wachten op wat nog komen gaat , dit was ook voor sinterklaas .

We zetten de kerst boom ook op mp , deze bevalt ons niet .

15. p1982

p1982 Niet meer actief

zo nodige weer verkocht vandaag, moet weer 4 dingen als pakket versturen , 3 mensen komen deze week wat ophalen. ruimt lekker op zo. manlief lacht er wel steeds om.
    Maar van het geld wat ik verkocht heb een nieuwe stofzuiger gekocht maar.

veel rotzooi in grijze container gedaan, 2 zakken passen er niet in dus even in de gaten houden of iemand de container niet vol heeft

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ach laat je man er maar om lachen, hier is er ook zo eentje. Maar toen hij hoorde wat er al allemaal verkocht was, schrok hij toch dat het al zoveel was. :)

17. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Verkopen doe ik niet momenteel maar ik hou wel op andere manieren over of bespaar en hoewel mijn man er meestal mee lacht, hij is er wel blij mee als het eens wat minder gaat.

Al een geluk dat ik af en toe ook wel eens handig kan zijn.

Dus laat de mannen maar lachen.

18. p1982

p1982 Niet meer actief

toen ik het bedrag zei wat ik al verkocht had schrok die wel en gaf me wel gelijk hihi

hij heeft me net ook geholpen met alles naar beneden sjouwen en pakketten etc maken

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Soms is het gewoon wat creatief zijn. Ik stond er van versteld hoeveel je al op eten en verzorgingsproducten kan uitsparen. Dus daar probeer ik wel heel hard op te letten nu.

20. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    Nijntje@ wauw wat een mooie keuken helemaal mijn ding
    nee helaas geen lijm meer wel dubbelzijdig plakband is dat wat?
    wat doe je met de jongens kleren Nijntje?

hier vandaag niet zoveel gedaan als gisteren had mijn dag niet en koppijn. boodschappen gehaald was er kindermarkt in het centrum daar ook even gekeken 2 broeken 2 truien en 7 nieuwe onderbroeken en een kraantje wat zoonlief graag wilde voor 11,50 gescoord.
    verder een bigshopper en een tas met kleren nagekeken wat ik niet wil ligt klaar voor school of kringloop.
    veel foto`s genomen wat op m.p kan en de rest gelijk naar boven gebracht en nog gesport.

dames allemaal goed bezig lees ik wel.

Deel Deze Pagina