helaas voor 7 dagen geblokkeerd op facebook rust dus even, kan geen berichten etc meer plaatsen zo raar heb al mail gestuurd dus afwachten dan maar verder met andere dingen opruimen etc.
Bedankt! Jongenskleren doe ik ook weg. Sommige dingen kan dochter nog dragen, die houd ik uiteraard bij. Staan nog een aantal dingen op Kapaza en 2dehands, want ben al wat kwijt ondertussen. Hoop dat je snel van je hoofdpijn verlost bent, want 't is zo vervelend... @ p1982: Da's gek als je zomaar geblokkeerd bent... Hier vandaag ondanks de keelpijn gaan Sintshoppen. Hebben alles gevonden. Kinderen gaan wel nog heel wat op hun spaarrekeningen krijgen want ik heb maar overal 1 cadeau genomen. Ze krijgen zoveel en teveel is teveel.
Zo, hier ook weer iets verkocht. En toevallig aan iemand die ik ken Toen ik geantwoord had via Kapaza viel me de naam op. De wereld is soms toch klein!
Nog niks weer verkocht . Vandaag leuke klus de vitrine kasten schoonmaken . Uit zoeken hoeft niet dat is gebeurt voor dat ze er stonden . Verder zien we wel wat we kunnen doen . Zo eerst aan het werk . Fijne dag meiden opruimdag.
nijntje gaat lekker he. kids weer vroeg wakker dus de planken naast de vriezer uitgemest deels in container en volgens mij kan er ook weer wat verkocht worden (even overleggen met mannlief) vandaag weinig thuis dus niet echt opruimen. morgen met manlief en kids shoppen dus ook niet echt opruimen, zondag pas weer. werkse marnat
bolkje lekker he weer wat verkopen. ga vanaf zondag weer fotos maken en plaatsen, eerst even rust en dat alles weg is. ligt genoeg klaar wat weg moet in envelop, pakkettten en opgehaald moet worden
Mijn man heeft uitdrukkelijk verbod gekregen om nog consoles te verkopen. Die kocht een console en dan omdat hij ineens een upgrade in zijn pc wilde maar er niet genoeg geld voor had verkocht hij de console. En later dan natuurlijk weer die console willen. Laatste keer heb ik de x-box gekocht met de mededeling dat dat ding echt niet verkocht gaat worden, wat er ook gebeurt. Mijn man moet maar eens leren dat hij niet alles onmiddellijk kan hebben maar dat hij ook moet sparen. Gisteren nog wat opgeruimd in de keuken, dingen staan nu net wat handiger en een lijst gemaakt van de voorraad. Toen belde mijn man zijn tante dat ze nog een doos tegengekomen was met spulletjes van ons dus die ook maar gaan ophalen en uitgezocht. Vandaag nog wat dingen uitzoeken voor de badkamer en toch eens kijken voor een rekje voor de badkamer. Soms moet je ook iets kopen (of in dit geval alvast kijken waar het te kopen ) om het netjes en opgeruimd te houden.
Ja, echt fijn wat dingetjes verkopen Die x-box heeft wel lang geduurd voor hij verkocht is. Een jaar geleden hadden we hem verkocht aan een vriendin, maar die had zich bedacht... Daarna wilde manlief hem toch weer zelf houden. Nu is ie eindelijk die drempel weer over dat ie toch weg mag.... dus heb hem drie dagen geleden te koop aangeboden en nu is er dus al een fijn bod op gedaan Niet superhoog, maar ik wil dat ding gewoon weg hebben, want die staat weer in een kastje wat ik ook weg wil doen, maar zo lang dat kastje nog vol staat met allerlei elektronica, gaat dat natuurlijk niet
Zo meteen beginnen aan de kasten eerst 1 dan zien we wel weer. Keek net op mp en zag een leuk bod , manlief vanavond maar mailen dat ie gehaald kan worden . Weg is weg dit licht hier ook al een aar niks te doen. Gaspitten liggen ook in sop .
Zo die zijn ook weer netjes glas wel lastig schoon maken maar wel goed gegaan. Nu even rust en dan mis nog verder ruimen . Wel lekker niks moeten maar alleen maar mogen heerlijk . Met radio nl op de achtergrond kom je dag wel weer door hihi.
goed bezig marnat hier even geen puf om op te opruimen. kids slapen wel even dus rust voor mezelf vanmorgen voor eerst met 2 kids de weekboodschappen gedaan nou nooit meer pfff
Nu ik zit doe ik denk ik ook alleen de vaat wasser nog en de pitten . Ben ongi geworden gister ben er moe van deze keer . Manlief volgende week zaterdag jarig dan moet het wel netjes wezen he hihi.
hier geen leuk begin van het weekend. manlief te horen gekregen dat er weer een reoganisatie komt, moeten van de 200 mensen 60 mensen eruit. half november weten we meer. pff weer een erg spannende tijd. Zit ook in een sector waar weinig werk in is (bouw, projectleider, werkvoorbereider) Nu maar even wat zuiniger aan doen en hopen dat er veel verkocht wordt om toch maar potje achter de hand hebben
p1982@ Meen je niet dikke knuffel en ik hoop en duim dat je man blijven kan . Mijn mannetje heeft zins kort weer werk via het uitzendburo binnen werk erg leuk . Hier spannend of ie deze winter weer thuis komt of niet, normaal was ie al weer thuis. Het lijkt mooi door te lopen nu . Zuinig doen we altijd al en ik geef je gelijk dat je dat nu al vast doet. Tip bv vriezer vol gooien [ doen wij ook weer ] Als je tips nodig bent vraag maar wij weten niet anders dan zuinig doen. Wat je nu verkoopt in potje doem ook als je kleingeld overhebt in potje doen . Hier licht het ook achter uit, zodra het kan doen we weer rook geld in een blik die dicht is.
De geen wil het gestuurd krijgen kan wel word het wel duurder , komt 6,75 bij . Nu wachten op antwoord ben benieuwt .
Hij ging akkoord nu wachten tot hij geld stort , sturen wij het pakketje na hem toe . Als ie nu stort stuur ik het morgen nog weg .
Heb nu inderdaad een spaarpot die je met blikopener moet openen en daar gaat t kleingeld in en helft van de verkoop.potje dan achter de hand Andere helft is helft voor kids en ander deel voor boodschappen Doen al boodschappen bij lidlen let erg op de aanbiedingen. Nog meer tips? Nu erg spannende tijd en afwachten en netwerken