Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

Morgen weer een opruimdagje.
    Gaan op zolder verder

Nog wat pakketten klaarmaken.
    Vandaag shopdagje gehad.oudste echt al een eigen mening met kleding zijn goed geslaagd cvoor oudste
    Voor mezelf ook wat vesrjes

2. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    zo 28 advertenties op m.p gezet al 2 biedingen waarvan 1 te laag is, morgen de rest er maar op zetten en dan weer door met opruimen.

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Da's de moeite! :)

Hier vandaag druk geweest met het huishouden. Met ziek te zijn is er niet veel van gekomen...

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh, leuk zeg! :D

@ de rest: Flink bezig dames! :D

5. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Als ik opruim denk ik altijd wanneer heb ik dat voor het laatst gebruikt, in me handen gehad weet ik het niet meer dan is het dus TE lang geleden en gooi ik het weg.
    ik ben er wel makkelijk mee, mijn man niet die denkt bij alles dat het ooit nog eens nodig kan zijn. daarom ruim ik ook graag alleen op dan hoeft hij geen keuze te maken.

Ons huis gaat de verkoop in dus weer aan het opruimen geslagen, vandaag de badkamer zo zeg wat een hoop weggedaan.....zoveel proefmonsterts kwam ik tegen of parfum zo oud dat het verkleurd was hup de prullebak in.....heerlijk rustig in de kastjes weer.

6. p1982

p1982 Niet meer actief

Sneeuwpop goed bezig.
    Hier paar dagen niks erop gezet of geuppt dus evem rust
    Vd week weer doen

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Silvana@ Wil de verkoop een beetje van je huis?
    Heerlijk he opruimen succes er mee .

Meiden goed bezig idd alle beetjes helpen.
    Nog niks binnen van de persoon , en de ander ook nog niks gehoord.

Jeetje de tijd is terug en ik ben al wakker grr rot kat .
    Ik had het niet eens door lol.

Gister lekker dagje weg dus niks gedaan .
    Vest voor manlief niks geworden paste niet .
    Woezel voor de kleine wel .
    Zijn nog even duitsland in geweest .

Straks na beneden opruimen zal me benieuwen wat er nog licht voor de auto in de bak.

8. p1982

p1982 Niet meer actief

Vandaag wasdag en tijdens t wassen een deel vd kast opzolder opgeruimd.steeds iets
    Donderdag vrije dag en kids naar school en bso en kdv dus dan een klapper maken met opruimen.dan ook kijken wat we al hebben voor sinterklaas en wat wanneer geven etc

Vandaag t nodige weer verkocht kijken of t morgen betaald is dan kan t op de post
    Paar mensen halen t vd week op.

Deel in t potje om wat achtet de hand te hebben en rest bij de nieuwe stofzuiger

9. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    nee ok snap ik maar stel ik koop iets bij jou en wil graag dat je het via DHL verstuurd omdat DHL goedkoper is.

10. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    vanavond bij mij nog gewoon 4,-

11. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Gisteren niet zo heel veel gedaan. Enkel wat oude cd's met drivers uitgezocht (sommige dingen zoals een bepaalde webcam of mobo hebben we niet meer) en weggegooid. Alles wat we wel nog hebben de juiste cd dan maar bij in de doos gedaan.

Kwam ook nog hopen dingen tegen die ooit op cd gebrand zijn. Wat we echt willen bijhouden voorlopig ga ik nu op dvd's zetten en dan de cd's weggooien. Zal toch een kleinere stapel worden aangezien er veel meer op een dvd kan.

Verder zo meteen maar eens mijn boodschappenlijstje ingeven bij 3 verschillende supermarkten en degene die het voordeligste is daar bestel ik dan. Zie er tegenop haha maar mijn portemonee gaat voor.

12. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ik gooi heel makkelijk weg, vandaag ook ideaal weer om verder op te ruimen, nog 1 dagje vrij vandaag. Alleen omdat een gister al veel hebben weggegooid is nu onze grote grijze bak al vol, haha! Dus nu blijven een aantal zakken even wachten tot het weekend.

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik hoop dat ik mijn energie terugvind want, poeh... Nu, kindjes waren gisteren ook lekker druk, zoonlief om 6u al wakker en geen middagslaapje willen doen. Toen ze in bed lagen heb ik gewoon naar m'n lichaam geluisterd en rust genomen.

Ben met iets te zoeken gisteren nog een grote zak tegengekomen voor de klerenophaling. En de mouwen van de winterslaapzak van dochterlief. Leuk! :)

Deze week 3 daagjes werken ipv 4 ('t is vakantie in B en de onthaalmoeder heeft donderdag verlof dus maar een extra dagje genomen deze week ;) ) dus hoop wel wat te kunnen doen.

Straks wel nog de blokken even wassen die ik verkocht heb. Zijn van die rubberen blokken. Denk dat ik ze even op spoelen zet in het wasmachine. Die komen ze morgen ophalen op m'n werk.

Heb wel nog wat kleren van dochterlief verhuisd van de kleerkast naar de dozen voor de beurs, want ze groeit als kool! Nu, kan ook niet anders als je weet wat die de laatste tijd allemaal gegeten heeft! :D

14. p1982

p1982 Niet meer actief

hier ook even geen puf om op te ruimen. wel nodige pakketten weggebracht

Nijntje welke maat heeft ze nu?
    hier jongste erg klein. is eind jan 2 jaar en zit nog in maat 80

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Laatste stuks maat 74 verdwijnen, ze draagt nu voornamelijk maat 80. Pyjama's heb ik bij zoonlief maat 80 overgeslaan, dus dadelijk maat 86 gekocht. En die zitten prima ;) volgende week weer naar k&g, ben eens benieuwd!

16. p1982

p1982 Niet meer actief

Wat is k&g

Hier morgen met jongste naar huisarts pff zie er nu al tegenop . Ze komt niet aan en ze vreet. En ze drinkt overdag goed en snachts wordt ze wakker van de dorst en nog eens 2 bekers water weg

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Kind & gezin, het belgische cb.

Vervelend dat ze niet aankomt als ze zo goed eet. Is niet leuk he... Hier heb ik tegengestelden qua eten: dochter bijna altijd vlot, zoon zo vaak een strijd...

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier gister paketje weg gebracht .
    Verder leuke biedingen op twee dingen , vandaag mailen [ dit is niet van ons]
    Verder loopt het even niet , komt wel weer , feestdagen komen er aan.
    Mis dat manlief nog wat op mp zet.

Moet de hele dag werken dus van opruimen komt niks .
    Ja mag manlief doen hihi,.

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb net die softblocs nog in het wasmachine gestoken. Komen ze normaal straks op mijn werk ophalen.

Hier ook weer hele dag werken. Dadelijk vertrekken tot 19u :(

20. p1982

p1982 Niet meer actief

Hier druk dagje in huishouden.over 2 weken een nov en dec 4 dagen ipv 3 werken dus nu grote schoonmaak even en veel opruimwn

Vanavond ook inschrijven voor kinderkleding en speelgoedbeurs voor 24nov

Tot die tijd proberen door te verkopen en rest meenemen naar de beurs en dan april weer.

Manlief neemt vanavond snelhechters mre zodat de ordners uitgezocht kunnen worden en gebundeld

Deel Deze Pagina