nou het is erg veel dus hopelijk snel wat kwijt en dan in april proberen ook andere spullen te verkopen niet alleen kinderspullen
Vooral kleren dan of ook nog andere babyspullen ed? Ik heb meestal zo net genoeg kleren om de week door te komen en wat reserve. Dus het aantal setjes kleren valt hier eigenlijk wel mee per kind. En zoals rompers die heb ik gewoon kunnen overnemen voor dochter. Had wel bewust voor witte rompers gekozen omdat die overal onder kunnen. Heb ook wel 6 dozen staan maar is van zoonlief tem maat 92 en van dochter tem maat 74. En zit ook nog wat positiekleding in. Ik ben gisteren nog op een design zout- en peperpotje uitgekomen: lelijk! Dus dat gaat ook volgende keer mee naar de rommelmarkt. Ga eens kijken waar ik volgend jaar wil gaan staan. Vriend van manlief wil ook ergens gaan staan maar niet waar ze hem kennen. Dus als we dan met ons 2 kunnen gaan is het nog gezellig ook
vooral kleding, maar ook speelgoed, kinderkamer, kinderwagen, maxi cosi, kleding van ons zelf, woonspullen, gereedschap manlief en nog veel meer zooi. 24 nov is echt voor speelgoed kids en kleding kids. april mag je alles meenemen. net bakje uitgezocht met allemaal bonnetjes weer veel weg. ruimt lekker op. vd week oudste even door de versnipperaar halen. net weer van alles eropgezet, en geuppt dus hopelijk snel weer wat kwijt. vanmorgen deel van het geld weggebracht. wat er nu inkomt is voor het wisselgeld van 24 nov.
we bewaren te veel en nu echt opruimen ben er gewoon klaar mee. nu levert het wat extra geld op (reserve achter de hand) en we zijn er dan gelijk van af hier veel rommelmarkten dec jan en febr maar kan dan nooit ivm werk
Kinderwagen weet ik niet goed wat ik daarmee moet doen. Wij hebben hem al tweedehands gekocht en is veel gebruikt geweest. Nu, hij doet nu nog dienst voor de jongste dus onmiddellijk gaat hij nog niet weg. Ik heb het geld van de rommelmarkt ook naar de bank gebracht in het weekend en idd nu hou ik ook bij voor wisselgeld voor de babybeurs De babygym gaan we waarschijnlijk ook verkopen. Ook eens met mijn ouders over gehad. Dochter heeft er nooit zoveel mee gespeeld als zoon. Maar zij heeft natuurlijk ook zijn speelgoed dat heel interessant is. Dus dan ook maar foto maken in het kort, kan het ook online. Moet zeggen dat het speelgoed vrij goed bekeken wordt, nu nog hopen dat het ook snel verkoopt.
Hier lage biedingen voor kinderwagen reiswieg en maxi cosi en kinderkamer Kleding loopt wel goed. Klein speelgoed niet dus hoop met de beurs Nijntje heb je dingen voor rommelmarkt geprijsd? En had je buideltasje od een bakje voor t geld
Net terug van huisarts met jongste suikerziekte is t niet. Morgen middag kinderarts. Nu maar afwachten haal van alles in me hoofd pfff
Maxi Cosi met voetenzak van MC heb ik nu bod van 25 binnen... Heb haar laten weten dat ik het te laag vind maar geen reactie verder gehad. Nee, ik prijs de dingen niet. Had een bakje voor het geld apart gehouden. De blokken zijn ze net komen ophalen. Jeuj!
Hier wordt voetenzak vanavond opgehaald voor maxi cosi 10 euro Denk dat ik buideltasje om doe sta alleen 24 nov Zo net weer akkoord met een bod even afwachten of ze weer reageren. ow wat lekker nijntje ook weer opgehaald.
Pfff, dat wachten is er teveel aan he. Maar je kan wel snel onder. Niet te veel op internet zoeken he, want dan maak je jezelf helemaal gek. net telefoon gehad van manlief. We moeten de keuken een week vroeger gaan halen in de toonzaal. Erg leuk, dan moet ik niet langer op die van ons kijken, maar komt zo verkeerd uit... Nu maar mailen met onze koper dat ze aanstaande zaterdag moeten proberen te komen. Vanavond maar dozen bij m'n ouders vragen om alles erin te tasten.
Ja ik stond met mijn zus. Dus dan is dat makkelijker. Anders deed ik ook een buideltasje. Da's het veiligste, want je hebt soms snel veel geld bijeen. Op de babybeurs denk ik ook een bakje, want daar staat mijn zus ook bij mij. Hoewel we daar niet veel ruimte achter onze stand hebben. Maar een bakje is dan makkelijker als je met 2 verkoopt. Jaja en het is mijn eerste speelgoed verkocht... Is voor een kleuterleidster die die blokken al in de klas heeft en daar wordt veel mee gespeeld. En thuis niet, dus ja. En wij hebben weer een paar euro extra. Dat gaat dus straks ook het bakje in.
Ja als ik met iemand anders zou staan ook een bakje. En dan nu maar buideltasje met wisselgeld Geld wat we nu verdienen gaatin bakje rommelmarkt rn in t potje voor reserves.nog1, 5 week ong wat met manliefs werk. Ja kan snel terecht wel werkdag maar collega is er smiddags gelukkig Ijk niet op Internet maak me inderdaad dan gek
Wij hebben er nu de sint inkopen mee gedaan. En daarna ook gewoon potje in. Altijd handig als je verjaardagen en feestdagen ed daarmee kan sponsoren. Als de vaatwas verkocht zou kunnen worden dan kopen we daarmee onze nieuwe magnetron.
Hier alle sintkados al in huis, ook voor me werk. Moeten voorschieten Nu geld gebruikt voor stofzuiger Wat we nu verdienen achter hand houden als manlief ontslagen wordt en dan feestdagen en verjaardagen doorkomen (manlief 3 jan en jongste 30 januari) Men wat een eten in de vriezer nog dus dat eerstopmaken en ook spullen iit voorraadkast
Hier licht het laminaat en dan is nu eerst de boel klaar . Het oude licht nu wel in een kamer maar goed is niet anders. Morgen ga ik verder met ruimen , we zullen zien hoe ver ik kom. De spullen voor zaterdag maar uit de kamer zijn. Straks nog mensen mailen was manlief door drukte vergeten .
Altijd leuk die veranderingen in huis, maar alles wat er aan vooraf gaat... Heb precies wel iets gemist: waar ben je nieuwe laminaat aan't leggen?
Pff voorafgaande een verbouwing altijd. Hier even geen veranderingen meer Manlief snelhechters vergeten dus geen mappen opruimen. Rust avond maar
Dat heb je ook wel verdiend p1982! Geniet van de rust! Moest je je vervelen, je mag altijd thuis komen helpen De keuken is eigenlijk qua veranderingen binnen het meest ingrijpend. De rest is alleen nog verfwerk. Buiten moeten we nog een aangelegde trap naar de voordeur en nog een geklinkerde inrit naar de garage en naar de tuin. Dit was eigenlijk het plan voor het voorjaar maar gezien deze keuken zich nu voordeed is het weer een paar jaar sparen...
Laminaat moest nog in de hal als je de deur in komt zeg maar. Nu is het allemaal gelijk alleen de grotere hal na de slaap kamers niet. De hal hadden we al geschilderd maar hadden geen ding om de laminaat te leggen. En nu heeft manlief voor zijn verjaardag een multi toel gekocht is een apenraat die vele mogelijkheden heeft ook voor laminaat snijden. Manlief was/ is er erg blij mee . Nu de douche en onze slaap kamer nog maar dit jaar even niet meer .