Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    De kopers zitten in Frankrijk... Ze hadden mij vrijdag gemaild dat ze vertrokken dus ik gok dat ze een week zijn (is ook herfstvakantie in B nu). Dus is even afwachten. Nu, ze kan wel een paar dagen in de kelder staan, da's niet het ergste. Belangrijkste is dat ze ze komen halen!

Heb nu 2x 2 volledige maaltijden klaar. Vanavond maak ik nog broccolistamppot voor 2x in te vriezen. Daar kan dan wel vlees uit de grill bij. Manlief stelde voor om 1x chinees te halen, eten we ook al 2 dagen van. Een keertje steengrill. En verder moet ik zien hoe ik zit qua tijd want had dit weekend gepland om nog wat te koken...
    't Is ook gewoon veel goedkoper om ze pasta te maken en in te vriezen dan dat ik het hier moet gaan halen bij de traiteurzaak: € 6,50 voor 1 spaghetti... Wel heel lekker maar voor dat geld vries ik wel 3 porties in.

Hier vliegt het hondenhaar ook weer in het rond. Hond zit weer volop in de rui :(

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik las al dat je het goed voor elkaar had hihi.
    Ik ga er van uit dat ze het wel komen halen .

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ze hebben toch voorschot betaald. Ze zouden stom zijn als ze niet kwamen ;) Het geld dat we dan voor de keuken krijgen is de prijs van onze nieuwe magnetron. Een nuloperatie eigenlijk. ;)

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Tja er zijn domme mensen genoeg hoor hihi.
    Scheelt om niet eigen geld er in te hoeven steken toch?

Hier net gekeken of mijn vakantie door gaat twee week ja dus.

Kan manlief woning bouw bellen om ze te laten komen voor douche put die stinkt en hat komt door er geen water in blijft .
    Wel handig nu die ander werk doet soort klus man :D
    Hopen dat ze onze douche helemaal aan pakken , kan dan mooi in mijn vakantie .
    Zo de grijze bak is ook weer leeg , kan er weer troep in .

Nu eerst sporten daarna zie ik wel weer .

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja scheelt enorm! Zeker omdat we een lager budget hadden voorzien maar manlief absoluut deze keuken wilde...

Fijn als iemand anders komt klussen :) Hebben jullie een huurhuis?

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ja wij hebben een huurhuis . En wonen boven geen lift .
    Woningbouw doet niet veel hoor je moet soms erg aan dringen .
    Gaan dus ook aan dringen , de anderen hebben alles nieuw en wij niet . Gaan toch maar meer klagen denk ik .

Zo doe niks meer sporten wou haast niet geen idee waarom .
    De rest van de spullen even met manlief bedenken waar zolang neer zetten.staat nu nog in de kamer .
    Hoop toch echt gauw een buro te hebben .

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Manlief heeft net toch de zeep dispenser er afhaalt in douche .
    Meer doen we niet . hij zij de spullen kunnen wel tijdelijk in kleinste kamer tot na mijn verjaardag .

8. p1982

p1982 Niet meer actief

ik sta in apeldoorn 24 november

vandaag heeft manlief te horen gekregen dat hij vrijdag op de zaak moet zijn en hij dan te horen krijgt of hij er uit ligt of mag blijven. gaan een goed weekend of k weekend tegemoet

vandaag niet echt leuk nieuws te horen gekregen voor jongste. Ze moet opgenomen worden omdat ze denken dat hij lever/nieren of blaas niet goed is. Dan worden er allemaal dingen onderzocht etc. Krijgen nog een datum wanneer. afwachten beetje een domper

elisje, je mag gewoon hier je verhaald doen
    Nijntje goed bezig met het eten

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    P1982: da's geen leuk nieuws :( Hopelijk moeten jullie niet te lang wachten op de onderzoeken. Die onzekerheid is verschrikkelijk!
    Nu maar duimen voor je man!!

Marnat: mogen jullie dan zelf laminaat leggen in een huurhuis? Heb geen idee hoe dat werkt.

Ik koop dit jaar geen spaghetti meer. Ben 6 pakken tegen gekomen, 3 pakken macaroni en een pak tagliatelle. Hoezo voorraad?? :D verder 2 grote zakken de container in. Voorraadkast is bijna leeg. Nu uitgeput op de bank. Heb zo'n pijn aan mijn tong :( Maandag en gisteren gevoel van verbrande tong en nu allemaal kleine aften. Kan amper praten. Zoonlief geen verhaaltje kunnen voorlezen :(

Wel nog goed nieuws over de nieuwe keuken. We mogen ze eigenlijk niet oo zaterdag gaan uiteen halen maar ging niet anders. Nu gaan zij de keuken uiteen halen zodat wij volgende week enkel moeten inladen. Waardoor ze hier waarschijnlijk dadelikl geplaatst kan worden. En nog een extra helper die zich is komen aanbieden. Op zo'n momenten ken je je vrienden.

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wat vreselijk naar van je dochter! Bah die onzekerheid is zo enorm slopend! Probeer je niet gek te laten maken en als je in het ziekenhuis bent, ieder ding vragen. Laat ze maar uitleggen waar ze mee bezig zijn. Hoop voor je dat ze haar snel kunnen helpen!

En wat een onzekerheid over het werk van je man.... Een knuffel is wel op zijn plaats!

Moet je betalen om de beurs/rommelmarkt in Apeldoorn te kunnen bezoeken?

11. p1982

p1982 Niet meer actief

wortel nee entree is gratis. kom je ook uit de buurt?

ik ga ook niet op internet zoeken voor informatie wacht het telefoontje wel af wanneer opname. gaan aansturen op donderdag opname (wel me werkdag) maar het makkelijkst te regelem. Collega's van afdeling zijn al ingelicht. Nu leidinggevende nog

Vanavond begonnen met voorzolder. Deze is nu opgeruimd en nodige zooi weer van af wat verkocht kan worden, papierbak of weggegooid kan worden

Morgen ga ik beginnen met de achterzolder en achter het schot. Staat een rotzooi pff

wel weer een verhuisdoos leeg. Maar wordt ook wel weer gevuld

12. p1982

p1982 Niet meer actief

Inschrijving 5 april ook rond staan met de buren dus ook nog wel een gezellige dag

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijntje@ Ja hoor ik mag laminaat leggen , mag niet breken bv de wc douche 1 maken .
    Dat kan alleen in overleg met de woningbouw , moeten ze het wel willen [ dat gebeurt toch niet .

P1982@ Dikke knuffel voor jullie.
    Hoop en duim voor je mannetje , vaak als je komen moet is dat geen goeds .

Hier net de spullen uit de kamer in de extra kamers gezet .
    Kunnen we vanavond bij de eten s tafel eten .
    Zo de was vouwen en werken straks , daarna verder met de boel aan vullen.
    Kunnen we zien wat er nog aan boodschappen moet komen .

14. p1982

p1982 Niet meer actief

Men wat n zooi op zolder pff gaat veel in de verkoop weg ermee

Als manlief morgen telefoon krijgt van directeur dat hij naar boven moet komen dan is t foute boel
    Afwachten meer kunnen we niet

Hopen dat ik zolder af krijg en dan ook van heel veel dingen fotos maken en op marktplaats en facebook zetten

Zo kids hebben genoeg sintkados

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    P1982@ Ik weet hoe je je nu voelt meis, maar laat je je niet gek maken.
    En word vooral niet boos op je man want die heeft het nu niet in de hand.
    Ik hoop dat de zorgen mee vallen voor jullie .
    En dat je een mooi bedrag achter de hand kan houden .
    Als ik nog tips weet hoor je van me ok.

Hier ook afwachten of mannetje weer thuis komt met de winter .
    De dakdekkers niet op dak kunnen zal hij thuis komen.
    We blijven op de centen letten en zorgen dat er genoeg te eten is.

Maak me er nog niet druk om , we zien wel we zijn veel gewent.

16. p1982

p1982 Niet meer actief

marnat ik reageer het ook niet af op me man, laat hem een beetje zijn gang gaan.
    vrijdag hebben we verjaardag van zijn tante maar hij heeft al gezegd geen behoefte aan ook al is het nieuws goed dus ik ga afbellen

ja potje wordt goed gevuld, verkoop nog steeds lekker door.

probeer op mijn werk wat extra uren te maken en die in december maar uit te betalen

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #1337 Marnat, 31 okt 2013
    Laatst bewerkt: 31 okt 2013

Goed zo meis meer kun je ook niet doen .
    Mocht het slecht zijn laat hem schelden weet ik het .
    Ik weet wel dat je hem laat gaf alleen even als tip aan.
    En doe de dingen zo als jullie willen en denken het goed te doen .
    Trek je niet te veel van anderen aan die denken het beter te weten vaak.
    Ik werk ook veel extra in de tijden man niet werkte .
    Als het kan doe ik het zo weer .

Denk aan jullie morgen mijn duimen rollen.

Verkoop staat even stil weekend weer wat er op zetten zondag dan denk ik. Zegel boekjes in leveren deze week [ de winkel gaat weg hier en komt lidil voor terug ] we wouden het eerst in het blik doen , maar uit voorzorg maar in een pot die open kan voor de kerst.
    En we hebben besloten om spaargeld wat in blik komt voor gasstel of fornuis te doen en mis nog meer dingen .

18. p1982

p1982 Niet meer actief

ja kan extra werken gelukkig en lieve ouders die dan op de meiden willen passen. (geen kosten opvang)

zo net weer van alles op de foto gezet, nu even plaatsen en dan zo weer verder

marnat gelijk heb je dat je doelen stelt wat je met het geld wilt doen

19. Letizia

Letizia Lid

22 okt 2013
    98
    0
    0
    Balie medewerkster bij tandheelkundige kliniek
    Rotterdam
    Ik ben een opruim fanaat!
    Ik hou van orde en rust in huis, en dat kan niet met te veel troep. :p
    Wat er niet nodig is in huis, heb ik niet, dit creert rust in je geest en bovendien zorgt veel troep in huis voor meer stof...
    Moet zeggen ben daar erg overdreven in.

20. p1982

p1982 Niet meer actief

letiza straks zul je merken met 2 kids dat het anders is, dan heb je wel troep en spullen die je bewaart

het schiet hier lekker op, nodige al weer geplaatst en eerste 3 dingen al verkocht

Deel Deze Pagina