Weet niet of manlief al gezien heeft maar als de persoon kan mag ie wat halen hier zag een leuk bod op onze snijmachine . Weg is weg Lol net alles uit de kamer gezet nu gaan ze bieden lol P1982@ ja doel stellen werk ook erg goed , kun je ook niet gek gaan doen . Er zijn vele wensen maar daar in zijn altijd keuzes te maken bv die zelf belangrijk vind . Ik zal zo de boel nog bij vullen hier , kat gaat nu net bij me weg[ lag op schoot]
marnat, weg is weg he, soms moet je ook maar het bod accepteren morgen maar even langs de action enveloppen halen. scheelt weer. Maar er moet nu zoveel verstuurd worden
Zeg net tegen manlief of hij weet waar we de kookboeken kunnen laten . Doet ie de kast deur open en zegt dit kan weg dit kan weg . Dit kan ergens anders staan . Zo ruimte dus jullie snappen het al ik mag morgen de boeken in de kast zetten,
Aaaaggghhhh!!!! Heb geen tijd gekregen om mijn keuken een beetje deftig uit te ruimen. Kwam terug van afspraak met de bank waren er kastjes weg! Dus nu totale chaos in huis Eten steekt bij mijn oiders in de oven want kunnen nergens eten aan tafel, zo erg. Blijf nu bij mijn ouders tot het slaaptijd is voor de kindjes dan kan ik erna verder met opruimen. Dat het maar snel volgende week zaterdag is! Nieuwe magnetron is ook aangekomen, dus dat wordt zaterdag of maandag ophalen ( morgen is feestdag in B). Heb nog wat tupperware spullen die ik nooit gebruikt heb op 5,5 jaar. Gaat internet op. Brooddoos, eierdopjes, peper en zoutvat. Denk dat ik het als pakket ga verkopen.
Marnat wat is je man goed brzig Manlief herkent de zolder niet terug. Hij zei wat n ruimte en nu maar verkopen alles Het loopt nog steeds door. Iedere dag wordt er wel wat verkocht
Nijntje@ Kom maar niet op visite als ik het zo lees ben jiji een slordige vrouw Moet eerst lelijk worden he . Ja mijn man is goed bezig, ik mag wel uit kijken dat niet alles in de vuilniszak komt , nu haast twee zakken weer vol. Boodschappen zijn binnen morgen alles orderen + de kookboeken . En dweilen ik vermaak me wel weer . Manlief en ik wachten toch nog even met de snij machine tot morgen , wie weet bied er iemand nog over heen.
Moet idd eerst lelijk worden. Wil even in een winterslaap gaan voor een dikke week Slordig... Een huis dient om in te leven kraaknet zul je het hier niet vaak aantreffen maar nu we in opruimmodus staat voelt het wel goed. Heb goede voornemens! P1982: je man helemaal overdonderd
Nijntje, soms moet je eerst wat rommel maken voor je kunt opruimen De rest blijft ook aan de gang, lekker zo. Hier de gangkast half nagekeken en een kant staat op orde, de andere kant is uitgesorteerd maar moet nog netjes gezet worden. Verder al de plastic tasjes samen in 1 grote zak gedaan. Leuke verzameling haha maar gebruik ze als afvalzakjes. Ze zijn nu nog gratis hier in de meeste winkels dus daar neem ik ze wel aan. Dan hoef ik tenminste geen zakjes te kopen. Koop dus ook geen zakjes meer voor de hond. Gebruik de kleinere zakjes van winkels of gewoon luierzakjes. Eerst had ik de hondenzakjes voor de luiers, 200 zakjes voor £1. Maar toen kwam hier een winkel en die heeft rollen van 200 luierzakjes voor 0.27 pence. Doe overigens ook enkel maar de poepluiers in een zakje, kom dus wel aardig ver met een rol van 200 zakjes.
Nijntje@ Er moet idd in geleefd worden en dat mag ook gezien worden. Met kids is het gauw rommelig ik weet het , toen de kids van mijn zusje hier waren 1 seconde en het was feest Je weet dat ik het als grap zij he, Elsje@ Die winkel zakjes gebruiken wij ook voor de pedaal emmers in douche en wc en de grote soms als er veel weg gegooid word en de vuilniszak is niet vol of voor bier flesjes die leeg zijn [ zo meteen mee na beneden nemen ] Alles is in huis voor morgen alleen nog opruimen vanmiddag en even rondje kijken of het netjes is voor morgen de wc douche . Aanrommelen noem ik dat hihi. En sporten ga ik ook doen.
Zo een erg spannende dag voor manlief .op zijn afdeling 8 vd 24 eruit. Ze hopen t voor 13 uur bekend te maken Beide erg slecht geslapen Gisteravond nog voorraadla deels opgeruimd
Knuf mee denk aan jullie . Als ie er uit geknikt word heeft ie toch recht op geld ? oprot premie zeg maar . Hij kan er zo maar niet uit dachten manlief en ik , of is zijn contract af gelopen? Denk om je zelf doet een ander niet hoor .
Yess manlief mag blijven maar hoe ze t gaan doen. Deden met zijn 6-en en hij blijft t alleen doen Vraag zal wel komen 5 dagen werken ipv 4
Wat een opluchting p1982!!! Marnat: Ja had het ook als grapje opgenomen hoor Het speelgoed is tijdelijk. Als ze groter worden wordt het vanzelf minder. Ik wil ze niet in een kamertje boven steken zoals mijn collega dat doet. We hebben gekozen voor kinderen dus dat nemen we er dan wel bij. Maar hebben goed opgeruimd in de keuken. Container zit weer bijna helemaal vol dus die zetten we maandag dan maar weer buiten.
ja is goed nieuws maar ze waren met zijn 6en en hij blijft alleen over hoe ze dit gaan doen geen idee grr wasmachine kapot al 2 wassen met kleding wegkunnen gooien allemaal roze vlekken op de kleding monteur gebeld en maandag komt er nu alles maar naar me ouders brengen
p1982@ Gefeliciteerd hoe ze het gaan doen zie je dan wel weer toch. Je man heeft nog werk en daar moet mag je trots en erg blij mee zijn. Maak er een leuk weekend van samen zou ik zeggen . Roze vlekken in de was? wasmachine stuk hopelijk nog te maken . Nijntje@ Idd je kiest voor kids dat moet je de troep ook nemen voor wat het is. Hier de boel al schoon voor morgen , zo sporten , heb wat hooft pijn dus word niet veel. Daarna zie ik wel wat ik nog kan doen.
P1982: Was je met regenwater of grondwater? Dan kan dat voorkomen. Da's de reden waarom manlief het wasmachine niet wil aansluiten op regenwater. Vervelend! Hier nog 4 kledingstukjes verkocht hier op zp. Straks kijken voor verzendkosten. Ik heb flink gestreken namiddag. Nu meid ophalen en even bij mijn ouders langs. Hele familie is daar. Wil straks de kledingdozen uitzoeken. Zal zien of het lukt
Nijntje @Je gaat lekker heerlijk dat weg doen word je hooft ook leeg van hihi. Hier denk ik toch de snijmachine voor tientje weg , word niet meer geboden nog. Ga zo de spruiten klaar maken twee zaken voor de vriezer die zit al weer lekker vol.