Gewoon met kraanwater Hier vanmiddag wat opgehaald andere betaald morgen weer door 2 mensen wat opgehaald Verder morgen zelf ook spullen ophalen wat we gekocht hebben
Goed nieuws p1982. Dat zal een hele opluchting zijn. Hier rustig aan weer de smaak te pakken hehe maar echt wel rustig aan hoor. Had laatst nog computeronderdelen gesorteerd en opgeborgen en belde de tante van mijn man dat ze nog doosjes had van computerdingen. Helemaal vergeten dat we de dozen bijgehouden hadden maar dat die bij haar in de berging lagen wegens zelf plaatsgebrek. Zij is nu ook aan het opruimen geslagen en vroeg dus of ik er nog wat mee kon. Doosjes opgehaald en sommige van de spullen in de juiste dozen gedaan, maakt het wat handiger als we iets nodig hebben. De dingen waar we dan toch geen doosje meer van hebben heb ik allemaal zo goed mogelijk opgeschreven en dat lijstje op de buitenkant van de grote doos geplakt.
Zo voetbal ook op gezegt word een beetje te duur 25 euro . Net ook weer een doosje met troep op geruimd zocht papieren die nog onvindbaar zijn . Coop boekjes klaar om in te leveren morgen. glas werk weg gedaan vanmiddag .
Ja als je eenmaal bezig bent, blijf je in die drive P1982: Welke omslagen neem jij om te verzenden? Ook die met de bubbeltjes in?
Zo se, alle moed bijeen geraapt en aan 2 dozen kleren voor zoonlief begonnen. Heb ze gekregen van m'n schoonzus en die heeft ze van een collega gekregen. Volgens mij heeft neefje die dingen nooit gedragen. Maar zitten wel leuke spullen tussen. Heb 1 zak die volgende week met de ophaling mee kan en 1 doos gehouden voor zoonlief. Zak morgen maar naar m'n ouders brengen, dan kunnen zij die buiten zetten volgende week. Want vorige keer hebben ze ze hier niet zien staan. En met 2 bestelwagens en 2 wagens voor de deur met de nieuwe keuken, gaat het anders weer mislopen.
nijntje1984 er is hier ook 1 op t forum die jongens kleertjes zoekt voor haar vriendin, weet niet of je haar ook helpen wil.
Ik denk dat ik weet over wie het gaat en denk dat ik daar ook al mee gemaild heb. P1982: Er is hier bij te koop gevraagd ook iemand op zoek naar meisjeskleding maat 80-86-92... Hier is de keuken er ondertussen volledig uit. Morgen alles stofzuigen en beetje dweilen. Precies een werf in huis. Moet zeggen dat de ruimte een stuk groter gaat worden, zeker met de keukentafel eruit. Verder nog een zak kleren weggebracht. Morgen zal er van opruimen niet veel in huis komen. Namiddag komt de sint hier aan in het sintpaleis. Mijn Zus gaat met me mee naar de intocht nu manlief niet kan. Ben benieuwd naar dochter haar reactie! Geniet nog van jullie weekend!!
Helaas 80 /86 allemaal al verkocht Straks een uurtje opruimen .manlief met kids beneden dan.kan ik even op schieten hoop ik Nog wat verkocht nijntje? ? Hier ligt t even stil. Vandaag weer mee aan de slag Moeder is zo lief om te wassen. Had ook erg veel pff.
Hier nog een bak leeggeruimd, bak kan nu in zoon zijn kamer om zijn knuffels in te doen. Die liggen nu overall op en tussen. Zijn favoriete liggen in zijn bed maar de andere wil hij af en toe ook nog wel 1 van of hij speelt ermee overdag. Ik had laatst ook zijn muts en wanten apart gelegd. Gisteren dacht ik zijn wantjes aan te doen, was best een koude wind maar kon ze nergens vinden. Zijn muts lag nog exact waar ik ze gelegd had maar geen wanten te bespeuren. Vandaag daar maar weer eens naar zoeken.
P1982: ik heb gisteren nog een bod gekregen. Was een goed bod dus ben akkoord gegaan. Voorlopig niks meer van gehoord... Zullen afwachten maar denk niet dat het iets wordt. Elisje: ik heb vorige winter alle mutsen, sjaals ed in een box bij elkaar gedaan. Hier was dat ook altijd zo'n gezoek maar zo vind ik het wel handig Ben trouwens nog altijd mijn handschoenen kwijt. Hoop maar dat doe nog uitkomen anders moet ik nieuwe aanschaffen. Waren zo lekkere warme wanten van Barts...
Ja sommige doen n bod en reageren dan niet meer. Ook nadat je bankgegevens hebt gegeven Zo weer wat dozen weg. Van de week weer naar de stort want schuur is erg vol Verder alles gesorteerd netjes. Zolder bijna klaar dan achter t schot nog
Manlief gaat zo naar me ouders met t papier en karton wordt er morgen opgehaald Hebben zoveel en bij ons over 1, 5 week pas. Zijn wij t mooi kwijt Net met oudste ook papier vernietigd ze vond t geweldig. Vd week verder met ordners uitzoeken en vernietigen.
Zit met 2 bange kids op de bank.wat n onweer. Manlief is niet thuis Mag niet weglopen. Dus niet echt opruimen
Ik heb ook alles in een doos van wanten en mutsen en sjaals. Maar die voor zoontje er al uitgehaald omdat laatst zijn handjes al wat kouder aanvoelden en dacht nu met de wind toch maar zijn wantjes aan te doen als we wat verder weggaan. Nog altijd niet gevonden, denk dat die kleine deugeniet ze goed verstopt heeft. p1982 niet leuk dan onweer. Hier nog niet echt serieus onweer gehad maar het vuurwerk gisteren deerde onze boef niet. Hij liep maar rond en gilde boem boem bang bang! Hoef al geen schrik te hebben voor overmorgen dan als er nog meer vuurwerk afgaat.
Vandaag mail gehad waarom ik niet reageerde maar heb dus niks van haar ontvangen. Heb dat ook geantwoord. Komen normaal morgen het afhalen. Nog een geluk dat manlief thuis is Verder antwoord ook gekregen dat ik geen positiekleding mee mag nemen naar de beurs, dus dan de dozen maar een herschikken. @ elisje: Is er iets speciaals te doen dat er vuurwerk is?
Hier de voorzolder helemaal klaar Alles staat klaar voor 24 nov Waarom mag je geen positiekleding meer meenemen? Jongste dochter wordt morgen opgenomen. Ben rest vd week vrij Merk dat ik tegen burnout aan zit. Dus ook even rust voor mezelf
Alleen baby- en kinderspullen zoals uitzet, kleren en speelgoed. Wist niet of het mocht vandaar dat ik gemaild heb.nu, niet erger dan kan ik dat eruit halen. Succes morgen!! Probeer genoeg rust te nemen, maar morgen zal sowieso erg stressvol worden. Laat je weten hoe het gegaan is? Hoop dat jullie niet te lang op de resutaten Moeten wachten. Dikke knuffel voor jou en je meisje!