nou eten doet ze wel, ze vreet hihi hopelijk wordt het snel opgehaald nu ook weer akkoord gegeven voor bepaalde mensen maar daarna reageren ze niet baal daarvan
Hier ook meestal dingen ophalen als we allebei thuis zijn. Zeker niet als ik alleen met de kinderen ben, je weet maar nooit... Degene die deze middag gemaild heeft, heeft opnieuw gemaild en blijkt iemand uit het dorp te zijn. Ken ze niet maar zij mij blijkbaar wel... Marnat: duim duim duim Volgens mij liggen er hier op zolder ook nog lege dvd hoezen. Moet eens kijken. Zolder is voor later eens, staat niet zoveel op. P1982: succes morgen. Dat zijn zware nachten maar hoop dat er snel beterschap is...
p1982@ Succes vandaag meis en hoop dat de nachten door slaap nachten worden. Als ze vreet na jouw zeggen waarom komt ze niet aan dan? Of is dat een raadsel voor dokter en jullie ? Het was 9 uur ik zeg tegen manlief hij komt morgen dus ik ga na bed . We liggen er net in deur bel stond ie voor de deur we zijn de dvd s kwijt weg er mee . Heb de dozen zo in een kamer gezet en ben weer na bed gegaan. Weekend gaat de kerst boom echt op mp en mis wel meer even zien hoe druk we het hebben. Ja als mensen zeggen dat ze het willen en komen , en uit eindelijk komen ze niet balen wij ook van. Of niet terug reageren net als de snijmachine geen geluid meer van gehad . Het gaat niet vlug maar toch weer wat weg , mis nu de feest dagen dichter bij komen meer succes . Na mijn werk ga ik de was draaien en de kamers loop baar maken hihi. en papier snipperen .
dat ze niet aankomt is ook een raadsel,alles is getest en niks uitgekomen wisten niet wat ons overkwam vannacht om 2215 drinken gegeven en toen kwam ze pas om 4 uur, aai over de bol en is ze gaan slapen tot 630 uur. hier ook het nodige weer weg, weer een doosje weg heerlijk gevoel zo. vandaag even weer postzegels halen hihi ben er weer doorheen marnat was het niet afgesproken dat ze het gisteravond op zouden halen?
Hopen dat het zo goed blijft gaan 's nachts p1982. Ok je moest wel nog eens uit je bed maar viel nog redelijk mee. Natuurlijk hoop ik dat je dochtertje snel helemaal doorslaapt maar dit is nog doenbaar. Mijn moeder had begin deze week een pakket, wat treintjes en een boekje en winterjas voor ons zoontje. Cadeautjes voor Sint Maarten. Zaten ook wat spulletjes in voor de nieuwe baby en chocolade voor mij. Ik deze ochtend op internet gekeken en daar stond wel dat het pakket uit het uitwisselingskantoor was vertrokken maar nog niet dat het onderweg was voor uitreiking. Toch maar thuisgebleven want ik heb het al gehad dat het dan toch nog gebracht werd (omgekeerd ook hoor dat er staat dat het onderweg is voor uitreiking maar dan komt er niks). En ja hoor iets na 12 zie ik hier de bestelwagen van parcelforce staan. De bezorger niet te zien dus snel even de hond in de slaapkamer opgesloten en gaan kijken. Poort stond open maar niemand te zien. Dus ik denk van ja misschien is die omgelopen om een kaartje in de brievenbus te doen. Gek genoeg zit onze voordeur dus aan de achterkant waar geen pad loopt. Denk van ja ik loop wat meer richting bestelwagen en daar komt onze buurman naar buiten met het pakket. Bezorger kwam ook weer net terug dus alles in orde. Had dus echt niks gehoord en de hond ook niet want normaal gezien gaat die als een gek te keer. Ben al blij dat ik de redelijk lange wandeling naar het postkantoor niet hoef te doen want waar we hiervoor woonden kreeg ik gewoon een kaartje dat ik het kon afhalen in het postkantoor, niks proberen bij de buren. Nu was ik wel aan het opruimen in Tristan zijn kamer. Wat speelgoed verplaatsen zodat hij zijn nieuwe treintjes op het schapje kan hebben want elke keer hij iets nieuws krijgt moet dat binnen handbereik zijn en als hij in bed ligt moet hij het kunnen zien. Ook zijn kleren nog uitgezocht en wat nu te klein is of een gevalletje kan nog net er weer tussenuit gehaald.
P1982@ Ja was afgesproken tot 9 uur! Loop baar gemaakt de kamer maar weet verder niet waar beginnen , morgen maar met manlief doen. Ben vermoeider dan ik dacht . Mis dat ik zo nog wat doe maar eerst rustig zitten .
Zo, hier zijn er weer 2 grotere spullen opgehaald. Zat ook wel wat van mijn mama bij en die opbrengst was voor de spaarpot van de kindjes. Misschien nog wat kleertjes verkocht. Zou wel leuk zijn! Gaat goed op't moment! Morgen keuken ophalen in de winkel. Zal dan wel geleidelijk aan geplaatst worden de komende dagen. Nu even kindjes bed in, want zoonlief hangt het enorm uit! Poeh!
Ja normaal zou ze klaar staan om op te laden, nu beginnen ze morgenvroeg pas met het afbreken in de showroom En dat terwijl wij ze niet op zaterdag mochten afbreken omwille van de vele klanten op zaterdag. Maar plaatsen ze zelf dus dat neemt al iets meer tijd in beslag. En ze komen onze keuken morgen nog ophalen, dus zal heel blij zijn als ik morgenavond terug water in de keuken heb Rest zal de komende dagen wel in orde komen.
Nijntje@ Succes met de keuken vandaag . Hier Verjaardag geld proberen uit te geven en wat voor ons zelf kopen voor in huis. En de boel op mp zetten deze dagen.
Ik schrijf ook even mee meiden, Ik zet alles nu op een ruil hoek op facebook. Vaak kan ik het niet verkopen en dan zet ik het daar op. En moet zeggen het loopt als warme broodjes over de toon bank. En dan vraag ik meestal hagel slag van k3 piet piraat of mega mandy,cola noem maar op. En ze klagen nooit. Dus ik ben tevreden. Straks even op zolder maar weer veder hihi
Hier maar weer eens aan de gang gegaan met keukenkastjes. Ik moest echt gaan herschikken aangezien ik meer voorraad heb nu. Mijn uitkering was een poos geleden gestopt maar ik heb gestuurd dat ik het daar niet mee akkoord was en terwijl dat doorgestuurd wordt naar hogerhand krijg je die uitkering nog. Afgelopen donderdag hebben ze dus de achterstallige uitkering gestort en heb nu bij de boodschappen wat grotere voorraad gekocht. Gelijk een zak pasta van 3 kg ipv elke keer kleine pakjes, grote bus zonnebloem olie, meer van dingen die hier goed doorgaan. Maar dat moet ook allemaal weggezet worden. Op zich hou ik wel van puzzelen haha.
Vandaag flink bezig geweest. Diepvries en twee koelkasten schoon gemaakt en opnieuw ingericht en uitgezocht. Ook de tuin winterklaar gemaakt, voor zover het kon met die bladeren. Mijn man heeft het bureau van mijn oude studeerkamer (wordt babykamer) verplaatst en de nieuwe computer geinstalleerd. Lekker opruimen en uitzoeken MP is op het moment stil. Verkoop niets meer, staat niet zo heel veel meer op.. Maar wil van die spullen af, kan ik die ruimte voor andere dingen gebruiken
Nijntje hoe is het met de keuken gegaan? lekker weer wat verkocht dus marnat nog wat leuks gekocht? hier wachten dat mensen betalen en dan kan het weer op de post dinsdag ook weer het nodige ophalen manlief is nu weg dus ik ga weer bezig met facebook en spullen er op zetten kijken wat eruit komt verder wat vragen gehad van marktplaats advertenties wat ik er voor wilde hebben dus terug gemaild
woezeltje ik zet het op facebook en raak zo nog erg veel kwijt en nog voor leuke bedagen. misschien een idee
Nijntje, hoe ver staat de keuken al bij jullie? Woezeltje, hier helaas geen leuke ruil/weggeefhoekjes in de buurt. Leek mij ook wel wat.
Ik heb het der 2x op gezet om het te verkopen. Maar helaas En dan vraag ik der 2x hagelslag voor de vraag prijs die ik eigenlijk wilde hebben en dat kopen ze wel. Apart niet haha
Ik zit in meerdere groepen op facebook uit de buurt en gaat tot nu tor goed Morgrn weer de nodige spullen bij elkaar zoeken wat verkocht is. Heerlijk gevoel