Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

Ja 1 doos weer leeg maar nog genoeg volle dozen

Ow heerlijk dagje rust

2. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    linkje facebook van woezeltje maar als jij wat weet mag dat ook.

nee we mankeren gelukkig niks, het is alleen veel romp slomp, auto leeg halen, papieren invullen, bellen, andere auto uitzoeken waar weer geld achteraan moet en dat hebben we nou juist even niet...

3. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    iedereen lekker bezig lees ik wel

hier de administratie nu van dit jaar opgeruimd van 4 bakjes naar 8 gegaan om het overzichtelijker te maken zowel zakelijk als prive, er moet meer overzicht komen in de boekhouding hopelijk helpt dit.
    nu nog de boeken door van 2010 t/m 2012.

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    De lantaarntjes hier nog niet gezien bij bizaar mis dat ze er nu zijn.
    Weekend wel beter kijken.
    Kerst boom al meteen kunnen verkopen maar deze persoon wou dat we hem op stuurden .
    Nee dus beetje te van het goede , meer werk van het op sturen dan dat het wat op levert .

Vandaag dozen op ruimen beetje beter de kamer orderen ,
    Mis dat mijn moeder de lage rol bakken wil die onderbed passen, als de hoogte goed is.
    Anders gooi ik ze weg.
    Vazen drie stuks hier staan gooi ik ook weg levert toch niks op.
    Of wil 1 van jullie ze hebben als je dicht bij woont .
    Zagen we een mooie grote tafel op mp past niet in de auto anders konden we door in de kamers grrrr .

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij wonen een heel eindje van jullie, anders had ik wel interesse in de rolbakken.

Hier boven in mijn hobbykamer teruggetrokken. Kan toch niks beneden doen, 1 hangkast hangt al op, joepie! :) Kindjes in bed, zoonlief dadelijk naar de film met mijn zus. Even knutseltijd voor mezelf ;)

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijntje@ Tja beetje lastig zo ver weg eerst zien ook of ze bij mijn moeder passen . Vanavond even op meten.
    Zo weer beetje weg gegooid , kan niet echt veel maar toch.

Als hier niemand is die de vazen wil en kan halen dan zet ik de vraag in het ruil topic .

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Net toch ook maar de kleding zak dicht gemaakt , manlief moet boxers nog wel passen .

Nu zo eerst sporten als de wasmachine klaar is .

8. p1982

p1982 Niet meer actief

sneeuwpop ik tik gewoon marktplaats en dan plaatsnaaam in
    of kinderspullen en dan plaatsnaam

zo vandaag weer wat verkocht, loopt lekker door zo

Nijntje nog veel opgeruimd?

9. p1982

p1982 Niet meer actief

net lade in keuken uitgemest, veel zegeltje, staatsloten etc dus gelijk maar op spaarkaarten geplakt.

hopelijk neemt manlief snelhechters mee zodat ik een begin kan maken met ordners opruimen.

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb gisteren het servies al grotendeels in de kasten gezet, het bestek zit erin, de ketels en pannen. Toen de koelkast uitgewassen, alles in de nieuwe ingetast en de oude uitgewassen. Dan gaat de oude vandaag naar mijn ouders gebracht worden, is die ook alweer uit het huis ;)

Meer lukte niet. Dochter is ziek en heeft gisterenavond hele avond gehuild... Vanavond avondje uit (in de mate van het mogelijke met manlief natuurlijk) dus een avondje rust. Morgen dan maar verder doen. Zo leuk, zoveel ruimte!

Verder kan ik 2 pakjes verzenden naar NL. Maar moest de postzegels per vel van 10 nemen in de Jumbo. Niet erger, heb er toch 9 nodig. Heb ook nog kerstkaarten naar NL te verzenden, dus ze geraken wel op. Hoop dat ik die morgen na het werk snel op de postbus kan doen. En dan natuurlijk weer nieuwe dingen foto van maken en op internet, want er verdwijnt nog maar uit de kast van dochterlief... :)

11. p1982

p1982 Niet meer actief

Nijntje lekker bezig dus

hier ook alles op de post gedaan, vanavond komt er nog 1 iemand wat ophalen

zo weer wat achter gehouden voor de rommelmarkt.
    verder nog wat dingen lopen wachten op het geld

loopt lekker door zo

oudste zo naar school brengen jongste naar bed en dan even tijd voor me zelf
    vanavond weer sporten.

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Geniet van je me-time!!

13. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Na al jullie inspirerende acties ben ik met de voorraadlades begonnen. Mensenlief wat een hoop etenswaren hebben we liggen! Helaas ook wat weg moeten gooien.
    Nu is het weer lekker overzichtelijk.

14. p1982

p1982 Niet meer actief

wortel ja je hebt altijd teveel voorraad. wij kijken eerst nu in kast en daar bepalen we dan wat we in de week eten om maar door de voorraad heen te komen

zo even heerlijk geslapen

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wortel: met de keuken uit te breken op 6 pakken macaroni, 3 pakken spaghetti uitgekomen... :) Nu maar eerst dat allemaal op gebruiken. Stond ook versteld hoeveel we hadden liggen. Koop ni ook bewuster in de supermarkt en dat merk ik aan de afrekening...

16. p1982

p1982 Niet meer actief

Yess kinderkamer verkocht voor een goed bedrag.

Nu nog andere kledingkast jongste halen

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh leuk zeg!!

18. p1982

p1982 Niet meer actief

ja ben er blij mee dat we hem kwijt zijn
    tijdelijk de spullen uit kledingkast en commode in kratten ofzo doen.

net weer 5 kledingstuks verkocht

manlief heeft snelhechters meegenomen dus zo beginnen met een map opschonen

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Man man p1982, jij blijft goed bezig he :)

Heb je al een kleerkast op het oog?

Gisteren pakjes klaargemaakt. Eentje is iets dikker dan 3,2 cm dus hoop dat post NL niet zo moeilijk doet als BPost... Zullen zien.

En ook nog een heel goed bod op een setje kleren dat al bijna eel half jaar online staat. Dus gelijk aanvaard en rekenignummer doorgegeven. Dat moeten we nog even afwachten. Zou wel leuk zijn als er weer iets weg is ;)

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Er is net geboden op onze kerstboom maar vind de prijs erg laag , wacht nog even af .
    Verder vanmiddag nog wat aan modereren hier .
    Rol bakken vandaag nog op meten past het neem ik ze zondag mee na mijn ouders .

Deel Deze Pagina