Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: ze proberen altijd laag he. Gelijk heb je dat je wacht, zeker als je weet dat je er meer voor kan krijgen. En binnenkort zoekt iedereen weer een kerstboom, dus die raak je wel kwijt volgens mij.

Vanavond moet ik eerst wat strijken (dochter heeft geen kleren meer in de kast... :)) en dan wil ik nog wat foto's maken en spulletjes online zetten. Moet ook beginnen sorteren voor de tweedehandsbeurs. Nog wat dingen opnieuw poetsen zodat alle stof er weer af is, eventueel kijken voor de dozen op zolder.

2. p1982

p1982 Niet meer actief

Marnat zou ook wachten

Ja t loopt nog steeds lekker door heerlijk gevoel ook
    Ja pax kast van ikea. Maar moeten oppas regelen voor de meiden ivm op halen. Hebben nog even

Nijntje ook lekker bezig met verkopen

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik wacht ook , zo weer wat gevonden om op mp te zetten wat slingers voor de boom kleur past hier niet meer .
    En medische boeken 8 stuks liggen hier maar te liggen .
    Zo de kerst ballen ook nog na kijken .

De rol bakken gaan na mij moeder ze lijken te passen ze zijn lager dan 16 centimeter.
    Mis dat ik ze vanavond nog heen breng anders zondag , dan viert mijn vader toch zijn verjaardag.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja ben het niet gewoon dat het zo vlot gaat :)

Mooie kast, past overal bij. Ideaal eigenlijk he.

En marnat blijft ook gaan :D Hebben jullie dan zoveel kerstversiering? Ik heb enkel de ballen die er 5 jaar geleden ook al inhingen. Nu ja, eerst de glazen maar die heeft onze hond eruit gebeten voor zover ze eraan kon ;) Hebben toch zeker een halve dag gehangen ;) Dan maar in de intratuin onbreekbare ballen gehaald. Maar vind de boom zo saai worden elk jaar met dezelfde dingen erin. Maar zou ook niet weten wat wel. Ja, in Disneyland een prachtige kerstboom gezien jaren geleden, maar dat is zooooo schandalig duur!
    Fijn dat de rolbakken ook een plaatsje gevonden hebben. Weer wat weg ;)

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nee hoor heb weinig rode ballen laatst een doosje bij intratuin gehaald.
    1 Doos met ballen hebben wij met vakken waar ze in kunnen .
    Kijk ze na of ze nog heel zijn .

Idd weer wat weg ja als moeder ze daad werkelijk dan wil hebben hihi.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sochtens iets op meten niet slim , had verkeerd gekeken , past dus niet onder bed bij mijn ouders. de rol baken bedoel ik.

Nu maar bewaren en rommel markt spul voor koningendag in doen, en ze er dan naast zetten.

Manlief zij ook te weinig voor de kerst boom , en gaf mij en jullie gelijk om te wachten .
    Hij zij zet hem weekend weer om hoog.

7. p1982

p1982 Niet meer actief

ja kasten van Ikea zijn erg handig oudste heeft er ook 1
    jongste krijgt alleen een wat kleinere. Agh kan er ook minder in

hier soms ook langere tijd wat erop en haal ik het eraf en dan krijg ik een hoger bod, zoals kinderkamer

zo weer een doos leeg. 2 mensen veel overgenomen.
    hou gelukkig nog genoeg over voor volgende week. alles is mooi gesorteerd scheelt weer

net een houten keukentje voor de meiden gekocht, komt op het kamertje van jongste te staan. Krijg er ook nog kookspullen etc bij. even nakijken want ze hebben er al zoveel van en anders weer te koop zetten

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oei Marnat... Misschien raak je ze op de rommelmarkt dan kwijt. Zet ze anders ook op mp? Kan nog altijd een reactie op komen.

Ik weet niet wat ik hier mee maak. Weer een goed bod gekregen! Dus ook maar aanvaard. Nu even afwachten wat die 2 gaan doen.

Daarstraks de pakjes in de bus gaan stoppen. 1 ging er qua dikte net in, het tweede bleef halverwege steken ;) Eruit willen trekken, grrrr, omslag helemaal gescheurd! Gelukkig lag het postkantoor vlakbij, dus daar om plakband gaan vragen maar daar kreeg ik een grote doos die door de brievenbus past. Dat formaat is wel groter dan hier in B is toegestaan. Dan had ik de omslag ook niet zo hoeven dicht te plakken. Ach, normaal zijn de pakjes morgen al afgeleverd.

P1982: Hier krijgen ze ook een houten keukentje, van Ikea met toebehoren. Heb ook nog eens gekeken maar ga voorlopig even wachten met nog dingen te verkopen van speelgoed. Omdat de jongste ook nog maar 1 is.

9. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Weggooien, vind ik lastig. Zeker als het nog goed is voor een 2e ronde. Maar de knop is nu om. Ik probeer te verkopen via fb.
    Zo ben ik al een servies. Hanglamp, kinderkleding, fietsen en nog meer dingen kwijt geraakt. Het gaat alleen niet zo snel. Of ze bieden heel erg laag. Morgen maar via marktplaats proberen.

10. p1982

p1982 Niet meer actief

Nijntje heb idee crisis en feestdagen dat t beter loopt
    Gisterenavond alles weer bij elkaar gepakt wat verkocht is manlief ook men wat veel weer.

morgen zou ik extra moeten werken maar collega neemt t over omdat ik op tenen loop. Even rust want kids zijn er niet

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijntje zo veel beur je er niet voor ze kosten in de winkel ook haast niks.
    Ik wil daar niet het werk van hebben daarom mee na de rommel markt . Kan ik de boel ook mooi ver voeren hihi.
    Of hier moet iemand gaan roepen ze nodig te zijn.
    Maar 20 euro beur je er niet voor .
    Weekend even weer er wat op zetten.
    Onze oude schaatsen gaan er ook straks tegen de kou op.
    De feest dagen in zicht wil het soms ook wel beter .

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: Heb geen idee hoeveel die rolboxen kosten... Ik heb nu die grote opruimboxen van de Ikea. Makkelijk stapelbaar voor speelgoed. Manlief is net in Ikea met een vriend, die wil dezelfde rolgordijntjes als ons dus moest manlief even mee, dus die mag nog 2 boxen meebrengen met Sinterklaas in aantocht. En dan verhuizen heel wat boxen naar boven en dan komt er regelmatig iets nieuws mee naar beneden.

Had ook al het idee dat het met de feestdagen zou te maken hebben. Van 1 persoon heb ik ondertussen reactie gekregen dat hij gaat overschrijven. Van de andere voorlopig nog niet.

p1982: Fijn dat je collega het overneemt. Even een rustig dagje voor je.

Eenkadootje: Idd, weggooien is soms zo zonde, dan is het leuk als je het kan verkopen en er nog iets voor krijgt.

13. p1982

p1982 Niet meer actief

de grote opbergboxen hebben we hier ook.erg makkelijk
    spullen wat verkocht moet worden zitten in verhuisdozen. loopt nog steeds lekker door

vanmiddag met oudste dochter en me moeder naar Ikea. wat spullen nodig.

14. p1982

p1982 Niet meer actief

gisterne heeft manlief een houten keukentje voor de meiden opgehaald. zaten ook veel kookspullen bij.

kan plastic keukentje weg, straks me moeder vragen of ze hem willen hebben en anders de verkoop in. verder de spulltjes voor bij het keukentje uitzoeken want ze hebben er nu wel erg veel bij. kan dat eventueel ook naar me moeder en anders in de verkoop

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier net wat tassen uit gezocht zat nog folders in en veel troep.
    Maar ze zijn weer leeg en netjes .
    Wat voor de rommel markt achter uit gelegt .
    Niet veel weg gegooid maar toch weer wat.
    Vond ook nog een mobiele foon mis wel op mp vang er vast wat voor . en een snoer manlief vragen wat er mee moet .
    Zijn telefoon op lader is nog altijd spoorloos .

16. p1982

p1982 Niet meer actief

Marnat goed bezig

Heb wat dingen gekocht bij ikea.
    Net weer op nieuwe pagina facebook spullen gezet kijken hoe vt daar loopt

17. p1982

p1982 Niet meer actief

Commode jongste leeggepakt en alles in dozen gedaan vd week haar kledingkast.
    Nog geen nieuwe inhuis eerst kamertje opgehaald worden
    Tijdelijk alles maar in dozen

Nijntje al klaar voor volgende week

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wij hebben een vol weekend denk niet dat het tot opruimen komt.
    Vandaag na de sint en morgen de verjaardag van mijn vader alvast vieren ,
    Die is maandag jarig.
    Mis dat er een gaatje is om de boom op mp omhoog te zetten .

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nee nog niet klaar :) Zijn nu met de laatste dingen van de keuken bezig. Alle materiaal is terug in de kelder, laatste dingen wil ik vandaag nog inladen dat die dozen ook weg kunnen. Vriendin van mijn zis heeft de helft van mijn stand, mailde gisteren dat ze nog een extra meter wilde. Weet niet of dat nog gaat lukken...

Manlief heeft met een vriend de kelder opgeruimd. Daar kan ook nog wel wat van op internet.

Goed idee om eerst de kamer te laten ophalen. Anders staat het te vol allemaal

Marnat: geniet van de intocht! Wij kijken ook! ;)

20. p1982

p1982 Niet meer actief

Marnat veel plezier we kijken t op tv

Nijntje gelijk heb je eerst keuken klaar. Van de week nog tijd om alles voor rommelmarkt te doen

Hier alles gesorteerd alleen nog papier en manlief gaat van hout tussenplankjes maken wat tussen de kleding kan
    Vrijdag alles naar beneden halen. Zaterdag geen tijd voor
    Zondagmorgen heel vroeg eruit en dan alle dozen inladen
    Heb er veel zin in

Deel Deze Pagina