Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

Ja eerst een kwijt en dan maar in dozen.
    Zou ook niet weten waar tijdelijk nieuwe kast moet

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb er ook zo'n zin in :)

Wanneer komen ze de babykamer ophalen?

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Net weer een bod binnen. Denk wel dat die gaan storten.

Van het bod van dinsdag niks meer gehoord, dus ga er dan van uit dat het niks is.

Ben nu maar dadelijk aan de kant aan't leggen zodat ik niet per ongeluk klaar leg voor volgende week.

4. p1982

p1982 Niet meer actief

Hier ook veel zin
    Weg met zooi hihi

Volgende week vrijdag avond wordt kamertje op gehaald
    Moeten alleen kijken wanneer kast ophalen en anders maar in de doos laten

5. p1982

p1982 Niet meer actief

Net bij me ouders speelgoed kids uitgezocht
    Weer ern verhuisdoos vol
    En ledikant met matras mag weg

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb ook nog een ledikantmatras liggen die bij mijn ouders lag. Ze hebben het ledikantje nu pas opgeruimd. Dus moet ik ook nog eens online zetten en eventueel zondag meenemen.

En met de keukenkasten te vullen maar beslisy dat de flesverwarmer ook weg mag. Gaan toch pas in de zomer met het gezin weg, tegen dan is dochter (bijna) 2 jaar dus dan hebben we die eigenlijk nier meer nodig. Gelijk foto's gemaakt, straks online zetten.

7. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Vandaag nog maar eens de rommelschuif onder handen genomen. Ik blijf maar schroevendraaiers vinden haha. Ook de batterijen gesorteerd en gelijk al het speelgoed met batterijen nagekeken en nieuwe batterijen ingedaan waar nodig.
    Lijstje met welke batterijen te kopen ook weer aangevuld.

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh batterijen... Heb laatst van die inzameleakjes meegebracht. Vanaf 6 per zakje kan je meedoen aan de wedstrijd v Bebat. Heb 10 zakjes gevuld... :) Moet de laatste nog binnenbrengen.

9. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hah ja dat deed ik ook altijd toen ik nog in België woonde. En later had mijn ex een winkel en hadden we die inzameldoos ook staan. Veel mensen die dus niks invulden op die zakjes en dan vulde ik altijd mijn gegevens in.

Hier is dat niet en ook niet echt veel verzamelpunten om lege batterijen heen te brengen. Bij de dokterspraktijk staat een ton en ik kom daar bijna dagelijks voorbij dus dan gooi ik daar batterijen weg. Maar anders nog geen enkel inzamelpunt gezien.

Heel veel mensen gooien hun batterijen dus gewoon nog weg hier.

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahaha! Ooit iets gewonnen?

Hier steken de doosjes in bijna elke winkel vol, de zakjes zijn vaak op. Ze stimuleren om batterijen binnen te brengen, maar dat ze er dan ook voldoende voorzien.

Vroeger zamelden wij die op school ook in. Bij zoonlief zamelen ze wel printercartridges in. Moet die eigenlijk ook eens een keer meegeven, want er liggen er hier ook nog een paar die weg mogen.

11. p1982

p1982 Niet meer actief

Nijntje lekker bezig dus

we leggen lege batterijen ook apart ,
    zo net weer wat op facebook/marktplaats gezet
    morgen in de juiste dozen voor de rommelmarkt doen

zo alle kados voor sinterklaas inpakken en sorteren wat voor wanneer

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja, ik begin opruimen echt leuk te vinden. Wat een ruimte je erdoor schept, zalig! Nu, we zijn er nog niet hoor. Maar het betert ;)

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Zo vandaag de zolder wat opgeruimd, stukje kast van de jongste waar nog spullen lagen die er niet horen ;)

nu iets meer ruimte en een volle vuilniszak weg te doen!

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Antares: Herkenbaar ;) In zoonlief zijn kleerkast liggen ook reserve handdoeken. die zouden ook eens moeten verlegd worden want de commode ligt vrij vol en zou graag willen herleggen. Maar ik ben er nog altijd niet uit hoe ik het wil leggen... ;)

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    haha ja hier was het zelfs erger...er lagen papieren in de kast en rommel die ik eigenlijk weg moest doen maar ff niet wist wat er mee te doen....dump plek dus ;)

Nu is het opgeruimd en liggen er kleding stukken die nog te groot zijn!

16. p1982

p1982 Niet meer actief

Nijntje hiero ok nog niet klaar met opruimen hoor
    en als we klaar zijn op zolder kunnen we zo weer verder beginnen met speelgoed etc

me moeder wil het keukentje niet hebben dus die gaat ook in de verkoop
    morgen de doos met kookspullen uitzoeken en dan alles in 1 koop weg

groot deel van de sintkados ingepakt. nu kunnen we niet verder omdat we geen inpakpapier meer hebben
    verder lijstje gemaakt wat nog halen, vooral snoepgoed

morgen dagje thuis, beetje in huis bezig. misschien well verder met opruimen zien het wel

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier gister erg leuk bij de sint kon de stad niet in komen , maar wel de sint op leuke plek gezien . meer in mijn topic.

We hebben ook nog bij de bazaar de [andere plek hier in de buurt ] de lantaarn gevonden niet duur erg mooi .
    Nijntje nog bedankt voor de tip .

Net weer mensen gemailt voor twee dingen die we voor een ander op mp hebben staan.
    Hopen dat het dan nu wel gehaald word, word er niet goed van .
    Steeds maar mailen en ze halen het niet,
    Zet het er ook niet weer op .

Eerst na mijn vader en dan zien we wel of we nog wat op mp zetten .

18. p1982

p1982 Niet meer actief

Zo koop spullen kids uitgezocht gaat weer veel weg rest in box gedaan.ook weer netjes

Verder mensen betaald dus kan ook weer op de post

Over week sta ik al de rommelmarkt

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Graag gedaan Marnat! ;)

Hier gaan de betalingen niet zo snel. Als je bij en andere bank zit duurt het vaak 3 werkdagen voor het op je rekening staat ;) Overschrijvingen van NL naar B staan er de volgende dag alweer op.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zo, net de dozen een beetje gesorteerd en geordend voor aanstaande zondag. Op dit moment staan klaar: 6 luierdozen goed vol, mc, verzorgingstafel voor op bad, sterilisator, babydrager. Matras moet er nog bij. Heb nog maar een aantal foto's genomen, kan ik nog wat op internet zetten alvast. Ik ga voor minstens 1 doos minder en van de mc af zijn! :) Ach, we zien wel!

Deel Deze Pagina