Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussion in 'De lounge' started by Marnat, Jan 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

zo verder met pakketten maken weer het nodige verkocht

zo komt er ook nog iemand een groot ding ophalen

daarna verder met de zolder. opruimen /dingen uit zoeken
    fotos maken van spullen die ook weer in de verkoop kunnen

kids hebben net geld gekregen voor het spaarpotje. oudste helemaal blij hihi

marnat nog wat gekocht op de rommelmarkt?

in april staan we weer ergens anders waar we al keer eerder gesrtaan hebben en liep toen erg goed hopelijk nu weer hihi. in tussentijd maar verder blijven verkopen want er komt steeds weer wat bij

Nijntje ik heb een eigen facebook pagina en nu 1 aangemaakt voor verkoop van de spullen, echt gescheiden dus
    heb allemaal nederlandse site, zijn ook wel belgische voor
    heb groep maat 62 groep maat 68 etc

2. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nee niks gekocht niks wat we nodig hadden .

Als het goed is word hier straks rond 9 uur wat gehaald .
    Nog geen antwoord gehad of ze komt .

3. p1982

p1982 Niet meer actief

zo het is opgehaald.
    alles is gepakt morgen even doosjes halen morgen,

heerlijk he dat het opgehaald wordt

manlief is voor me aan het strijken, lief he. had ik verdient zei die ivm personeelsgesprek hihi

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Net op een Belgische fb groep 3 grote dingen gezet. Zullen zien of het iets wordt. Moest maar eens lukken.

Marnat: ja, ze houden mama aan de gang :) Een heel mooie t shirt van nijntje, volledig nieuw: te klein. Ook maat 80. De rest zou nog moeten passen. Maar voor hoe lang? :)

P1982: zou mij eens meer moeten verdiepen in die groepen.

5. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijntje@ Wat zonder van nijntje hoop dat je iemand er blij mee kan maken .
    Anders had ik hem voor mijn neefje willen nemen, nichtje past er niet meer in .

Hier is het ook op gehaald wel later dan afgesproken , maar het is weg.
    Geld in vaste pot waar het niet zomaar uit kan en de rest in kleingeld pot.

Vandaag balkon deel aan vegen , boom nog steeds niet blad vrij , maar er ligt zoveel pff.
    En de wasknijpers uitzoeken heb nog nieuwe liggen .
    Verder zien we wel wat we doen .

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Marnat: Het is echt een meisjes t-shirt. Zo bij elkaar gefronsd opzij. Ga proberen of ik een foto kan oploaden via m'n mobiel.
    Had al gevraagd of m'n zus haar metekindje het niet wilde, maar omdat het korte mouw is vindt de mama van niet. Is niet het seizoen ;) Ik wilde daar een romper met lange mouw onder doen. Kan toch perfect?
    Fijn dat ze het toch nog zijn komen ophalen. Wel slim van zo'n vaste pot. Mijn ouders hadden vroeger ook zo'n potje waar ze de stukken van 50 Bef in verzamelden. Elk jaar voor we op vakantie gingen werd die spaarpot open gemaakt en daar zat altijd een aardige cent in!

Ok, gisteren kleren uitgezocht opnieuw voor dochterlief, vanmorgen nieuwe broek maat 80: kan nog net qua lengte... Pfff, kleine meid, wat ga je hard zeg! :D

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
  8. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Kan prima zoals jij de kleertjes wil combineren .
    Meisje dan gaat het helemaal over want die zit al in 104 geloof ik.
    En ze hebben ook kleren genoeg dacht ik.
    Woezel voor mijn neefje en nichtje dus nijntje .

Die vaste pot is idd voor grote dingen , de pot hier voor hebben we de auto deels van betaald door rook geld .
    Straks al weer een jaar van roken af .

9. p1982

p1982 Niet meer actief

Nijntje hier ook nog shirts korte mouw aan , lange romper eronder en soms vestje erover

zo wat groeit je dochter hier nog 80 aan soms 86 maar wordt eind jan al weer 2 jaar

zo net weer spullen of facebook gezet, afwachten
    nu dozen halen

nog wachten op 2 betalingen, hopelijk vandaag kan alles in 1 x weg ze zullen wel denken bij postkantoor hihi

nog veel fotos maken van spullen hopelijk vanmiddag als oudste op school zit en jongste op bed

huishouden alweer gedaan

marnat is het gisteren nog opgehaald

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Fijn zo'n pot. Manlief en ik hebben het er ook al eens over gehad.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ze was 76 cm en 10,380 kg op de controle van 15m. Dus ze is wel flink. Maar ze blijft echt gaan op het moment. Nu, op zich niet erg, want heb toch ook genoeg voorraad maat 86 liggen :)

Dan schelen onze jongsten een half jaartje.

Ik heb een reactie gehad op fb, maar verder nog niks. Geen bod ofzo. We zien wel. Het t-shirtje ga ik hier op zp ook maar bij te koop zetten. De baby's die hier nog in aantocht zijn, zijn allemaal jongens ;)

12. p1982

p1982 Niet meer actief

Nijntje flinke dame hier 2 weken geleden 9, 9 kilo en 83 cm

Dozen gehaald dus zo klaar make

13. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    p1982@ Ja het is gehaald lees mijn eerdere reactie hihi.

Zo balkons weer redelijk de bladeren zijn eerst weer weg .
    Zien hoeveel er nog weer op valt .
    Ramen ook schoon zover dat wou , de trekker is goedkope rommel .
    Straks binnen nog doen en hopelijk binnenkort een veel betere trekker.

En dan sporten en zien wel wat de dag verder brengt.

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik snak nog eens naar een dagje verlof. Weet alleen niet goed wanneer. Ben misschien aan een maandag aan't denken. Zoonlief naar school brengen, dochter naar de onthaalmoeder, mama even wat tijd voor zichzelf. Heb er even nood aan...

15. p1982

p1982 Niet meer actief

Nijntje ik zou zeggen doen even tijd voor je zelf

hier voorlopig geen vrij meer, ja met de kerstdagen
    en daarna 2 maanden helemaal hectisch
    en per maart ga ik standaard meer uren werken ga van 24 uur per week naar 26 uur, hoger op in de functie.

zo weer druk bezig fotos maken

straks eerst naar action als oudste uit school is. enveloppen , tape halen en kadotje voor kleinste van vriendin

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ja, heb even met m'n collega overlegd. Aanstaande maandag hele dag verlof. M'n zus neemt de jongste mee naar de onthaalmoeder, dan moet ik alleen zoonlief naar school brengen. Gaan we ze samen halen namiddag. Oh, kijk er nu al naar uit!

Ik werk van maandag tem donderdag, 4/5. Maar op dinsdag werken we altijd tot 19u, dus da's best lang. Zeker nu met de korte dagen. Zit hele dag al te geeuwen achter m'n bureau, moet ongesteld worden, ben slecht gezind. Bah bah, nog 4u te gaan...

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,472
    0
    36
    Ja, ja, het is mij dan ook gelukt foto's te maken van kleding en andere dingen die ik op MP kan zetten. Nu hopen dat het loopt.
    Maar, dan moet ik het er nog wel op zetten!

Eerdere jaren liep MP heel goed, heb nu het idee dat het door de crisis minder is.

Nijntje, kun je niet even een kwartiertje buiten een ommetje maken? Krijg je vaak echt een energie boost van!

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Nee, een ommetje zit er helaas niet in. Ben wel even voor m'n werk naar buiten moeten gaan, maar 't is maar niks buiten. Zo killig, grijs, somber herfstweer. Snak naar een dagje zon! Is denk ik al meer dan een week zo grijs zonder een straal zon. Dat de dag maar snel voorbij is! :) Ga proberen straks wat te knutselen als de kindjes in bed liggen, leuke dingen doen. Maar eerst mijn kapoenen flink knuffelen.

Flink hoor wortel! :) Door de crisis kijken de mensen net vaker online.

p1982: Ik zag bij het te koop gedeelte een link naar je fb? Zag bij maat 92 of 98 mooie jeansrok met dikke knopen en witte longsleeve en longsleeve van Lief!. Dat is toch van jou he? Zo ja, wat wil je er nog voor?

19. p1982

p1982 Niet meer actief

Nijntje ja dat ben ik reageer even onder een foto. want ik weet het zo even niet meer. naar belgie versturen is wel prijzig weet niet of je iemand hebt in nederland waar je het op kunt halen

hoeveel uur werk je Nijntje?

wortel marktplaats loopt minder maar facebook beter

zo manlief brnegt zo de pakketten naar het postkantoor.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik werk normaal voltijds 38u maar nu dus 4/5. Denk een 30u24? Is ouderschapsverlof dat ik opneem. Minder is momenteel, zeker met manlief die nu thuis zit met z'n rug financieel niet echt haalbaar. Zeker niet als we wat willen sparen en we op vakantie willen. Maar geniet nu echt wel van de tijd dat ik thuis ben bij m'n kinderen.

Heb even online gekeken en is idd duur om naar Belgie te versturen... Heb een collega in Maastricht wonen, maar weet niet of die het ziet zitten. Zal het morgen eens vragen.

Share This Page