Daarom ben ik blij dat ik een open keuken/woonkamer heb. TV staat wel net om het hoekje maar dan heb ik nog snel gekeken. Dochter zet ik meestal met wat speelgoed bij me als ze maar alleen thuis is. Deed ik met zoonlief ook. En als ik even m'n handen vrij had, even aandacht en dan spelen ze mooi verder. Hun tafeltje met stoeltjes staat vlak tegenover de keuken, in het midden van de woonkamer dus dat staat ideaal. Zoonlief laat ik af en toe wel helpen. Als ik soep maak, de groenten in de ketel doen. Bij pannenkoeken mag hij mee het deeg kloppen. Dat heeft hij allemaal vrij vroeg gedaan, want was toen zwanger. En als het deeg klaar is gaat hij mooi aan tafel zitten en wachten want hij weet dat het vuur erg warm wordt.
Hier ook redelijk open keuken hoor maar die deugeniet kruipt net altijd uit het zicht of bedenkt zich dan dat hij even goed in zijn kamertje kan gaan zitten. We wonen in een bungalow, dus lekker alles beneden. Meestal geen probleem hoor maar op dagen dat het heen en weer lopen voor mij wat moeilijker gaat is het wel handig dat hij zijn eigen plekje heeft waar hij tevreden wat speelt en ik toch nog dingen gedaan krijg. Ben nu trouwens goed op schema, alle oud behang en wat nog is weggeraakt. Ook de grote kartonnen dozen van koelkast en fornuis. Enkel nog 2 zakken met stukken kartonrol van de vloerbedekking en die kunnen volgende keer mee. Dan is alle afval en rommel van de verhuis weggewerkt zonder extra kosten.
ik wel, een keer een grote opruim, heb ik zo met gemak 6 vuilniszakken vol. Oude kleding, oude spul etc. Inclusief spullen van mn ex hahaha.
Elisje: Goed gedaan meid! Wij hebben een glazen deur van de living naar de gang en die is vrij straf. Dus die krijg zoonlief voorlopig niet alleen open. De keer dat het lukte, zat hij vast tussen de deur... Dus ze kunnen niet weg Nuts: Dat is flink opruimen dan! En spullen van ex weg: dat klaart op! Mijn laatste dagje van de week werken, zalig! Morgen erin vliegen thuis. Alles opruimen, wat speelgoed naar boven. 's Avonds speelgoed opruimen met zoonlief, want anders kan Sinterklaas niet komen
Elsje@ Goed bezig meis , nu kun je verder bouwen in je huisje het mooi maken samen hoe jullie het willen. Nijntje@ Lekker meis even vrij zijn , maar ja sint staat voor de deur dus veel rust heb je dan nog niet. Nuts@ Lekker he alles op geruimd krijgen en ex zijn spullen de deur uit is dan ook een opgeruimd idee. Gooi je de oude kleren echt weg of krijgen ze nog een doel ergens anders? Manlief is aan werk dan kan ik mooi aan rommelen. Hij gaat zelf vandaag de grote koffer met dvd s na kijken . Ik ga de pyjama s doen en in de kamers nog wat kijken of ik wat vind.
Er word wel geboden op onze spullen de kerstballen en slingers wel 1 euro hihi. Als er niet meer geboden word mag ie ze halen van mij , weet niet wat manlief zegt. De bier tender wou iemand voor 15 hebben . kregen mail zo van ik kom nu hem halen geef 15 euro . hu ja jo die is gek. Alleen de manier waarop al pff. Als iemand 25 bied mag ie komen.
Ja zo mails heb ik ook al gehad. Nee sorry, doen we niet... Zo onder de prijs. Alleen als ik hopeloos word, zal ik dit aanvaarden, maar laat nog maar even staan Wij hebben idd een druk weekend voor de boeg met Sinterklaas. Ben blij dat ons meisje nog veel slaapt, dan is het heel verspreid.
Deze mail kwam gister pff daar pas ik echt voor . En idd dan moet ik echt hopeloos worden om het zo te verkopen. Hij staat er al een tijdje op maar in de weg staat ie hier nog niet. Loop ruimte door dat ding nog genoeg hier Wil graag van dingen af maar wil er ook wel wat aan verdienen. Geen hoofd prijs maar wel iets zo van leuk extratje .
Is ook hoor. Manlief had maandagavond een bod gehad, 1/3 van de vraagprijs. Gisteren mailde persoon opnieuw om de minimumprijs te horen, maar verder niks meer van gehoord. Terwijl het eigenlijk nog wel de vraagprijs waard is en manlief bijna de helft gezakt is.
Ons nieuwe motto! Het komt wel, maar je moet soms wat geduld hebben. P1982: Hoe is het bij jou? Valt het extra werken wat mee?
moet alles nog terug lezen erg druk met werken, maandag 2 uur extra, dinsdag 9 uur extra en vandaag al 1,5 uur extra en ga zo weer verder pff en eind is nog niet echt in zicht zelf ook erg aan het hoesten pff
P1982@ Druk druk zie ik loop je zelf niet voor bij he ? Op ruimen word het dan bij jouw nu even niet en straks weer erg veel of niet? Meiden mijn weekend begint denk ik erg goed , want we kunnen vanavond een bureau halen! Kosten 21 euro niet lux s maar dat hoeft ook niet is maar voor een pc en laptop. We kregen mail , we dachten deze reageert niet meer maar toch wel. Zal vandaag al even zien wat ik in dat kamertje al kan doen. Moeten we alleen nog stoelen en lamp en verder zien we wel . Weer een stap verder heerlijk .
Marnat, dus ook een sintcadeau voor jullie P1982: Doe maar rustig, geniet maar van de dagen nu met je gezin. Opruimen komt idd later wel. Hier 2 blije kindjes met hun keukentje. dochter doet niks als snoepen en chocolade eten (hoezo, moet ik ook nog een fles? ). Zoonlief helaas vanmorgen alles overgegeven vlak voor we naar school vertrokken Verder vrolijk, speelt, vraagt constant om chocolade en speculaas. Weet niet goed wat ik er van moet denken. Hoop vanavond wat te kunnen opruimen. Vanmiddag nog met manlief voor een nieuwe MRI scan omdat hij zo'n pijn blijft hebben na zijn operatie.
Nijntje@ Zo had ik het nog niet gezien hihi. Gaat lekker bij jouw pff knuffel . Hoe is het met de keuken eigenlijk bevalt ie goed? Weet nog niet hoe ik het zo meteen doe , maar denk dat ik alles eerst in de andere kamer zet . Zodat ik kan stofzuigen en het bureau er zo in kan , of zet het eerst op de gang . Ga niet alleen slepen na benden om laminaat oude in de schuur te zetten .
@p1982 Hoop dat je niet helemaal ziek wordt. En zal wel een aanpassing zijn met het extra werk nu. Pas goed op jezelf hoor en met opruimen doe rustig aan en enkel wat echt nodig/zichtbaar is. Heb je daarna nog energie over dan kan je wel wat extra's doen maar denk ook om jezelf hoor. @Marnat leuk dat jullie dan toch een bureau hebben voor een leuke prijs @nijntje Fijn dat je kindjes een leuke sint hadden. Je zoontje vertoont typisch 'sint' gedrag haha. Hoeveel kindjes er zich niet lekker voelden als de sint geweest was is niet te tellen. Zelf ook vaak gezien op school vroeger, te veel en te snel van alles gesnoept en gedronken. Hier niet echt vooruit te branden vandaag. En ik snap echt wel dat het wat drukker wordt nu voor de bedrijven die pakjes moeten leveren maar heb me echt al zitten ergeren deze ochtend. Mijn stoomreiniger en nog 2 kerstcadeautjes voor ons zoontje stonden aangeduid om vandaag geleverd te worden. Gisteren een paar keer op de website gekeken en daar stond dat alles in transit was en leveringsdatum voor vandaag. Nu kijk ik deze ochtend weer en daar staat dat alles terug naar het depot is na mislukte leveringspoging gisteren. Ik dus bellen. Alles automatisch natuurlijk en vragen ze om dat ellenlange nummer aangezien ik geen kaartje had. Poging 1 met het nummer doorgeven lukte niet. Ok een beetje trager dan voor de 2e poging. Blijkbaar te traag want ergens halverwege zegt de stem dat het niet lukte met dat nummer. Poging 3 netjes binnen de tijd, stem herhaalt het nummer maar verkeerd. Tijdens poging 4 moeten ophangen want zoonlief kwam in de telefoon schreeuwen. Dan maar even een huisje gaan bouwen van duplo en eens zoon daar zoet mee bezig was opnieuw gebeld. Nummer ingesproken en ja ze kunnen niet proberen om opnieuw te leveren aangezien er nog geen leveringspoging gedaan is. Misschien een vroege kerstdrink op het werk en zo een foutje in de update geslopen? Nu zo maar even een boodschappenlijstje maken. Wilde de stad nog in vandaag maar toch maar besloten om thuis te blijven tot ik mijn pakjes heb. Deze namiddag nog even langs tante van mijn man, nichtje woont daar nu en die heeft internet geregeld maar weet niet hoe alles op te zetten. Gelukkig heeft deze tante daar wel kaas van gegeten.
Elsje @ Wat vervelend van de pakjes hoop dat je voor de kerst hebt. Idd mooi dat we 1 kunnen halen het mooiste is dat we dan ook eindelijk verder kunnen met ruimen . En de computer uit de kamer vind ik nog vele malen fijner . Mijn kat loopt nu door de lege kamer lol , en wat te mouwen hihi. Vraag me niet hoe het id ander kamer is pff nu weet ik het zeker er is meer troep. kerst spul nu wel wat meer bij elkaar , nog niet na mijn zin. Als de kerst boom nu ook nog een verkocht werd dan ben ik nog blijer . We willen het weekend ook een echte boom halen , druk druk hier. Nu eerst brinta en zo even sporten. Ow en mijn bureau waar pc nu op staat word voor de naaimachine en knutsel bureau . word wel wat puzzel werk maar komt wel goed deze keer.
opruimen kom ik nu gewoon niet aan toe, wil beneden en boven netjes hebben en wassen draaien en strijken moet ook gebeuren. werken valt niet mee maar het moet is niet anders. morgen ook om 8 uur beginnen tot 1130 uur daarna naar huis wat eten en dan naar tuincentrum met manlief en kids
P1982@ Meis idd soms is het niet anders maar doe me wel een lol en pas op je zelf . Bedoel eet goed en laat je masseren door je mannetje , want dan is het zeker vol te houden. Je mannetje nog wel aan het werk toch? Hier is de mijne nog steeds aan het werk , dus ik hoef nog niet volop extra werken maar ga wel weer doen.
Nou kan ons weekend helemaal niet meer stuk. We hadden een nieuw interactiev kasje besteld bij ziggo en ja wel die kwam dus net joepie. Kan de ander op mp.