vrijdag 27 dec wordt de kamer opgehaald kunnen we zondag 29 december de nieuwe kast halen meiden zijn dan logeren klote dag vandaag, neefje van 24 slecht nieuws teelbaalkanker uitzaaiingen rug en longen morgen moet hij zich al melden in amsterdam afwachten
P1982: Wat rot zeg! Hopelijk kunnen ze hem helpen. En wat fijn dat de kamer verkocht is. Marnat: Hoe gaat het met je? Al wat beter? Hier een zieke zoon. Virale angina Wordt dus uitzieken. Morgen zijn kerstcadeautje en nieuwjaarsbrief nog ophalen in school want dat zal ook wel niet lukken voor hem om te gaan. Hoop op een betere nacht. Vannacht een keer of 10 op geweest voor hem, abnormaal dus. Wil weer amper eten... Ben wel blij dat de werkweek er eindelijk op zit. Nog de 2 maandagen dit jaar werken. Valt dus wel mee. Morgen mijn huis eens wzt op orde krijgen.
@p1982 Dikke knuffel voor je meid. Hoop dat het goedkomt met je neef. Wel goed dat de kamer verkocht is. Hier doe ik ook veel als zoon vroeg wakker is. Ik ga dan niet werken maar het is wel prettig om zoveel mogelijk gedaan te krijgen zodat ik vanaf de middag wat meer met ons zoontje bezig kan zijn. Stilaan begint hij zich ook meer te vermaken in zijn eentje, zit hij soms een Thomas dvd te kijken en dan hoor ik hem alle namen opsommen die hij kent en weer nieuwe toevoegen. Morgen de stad in. Tante van mijn man gaat mee want mijn man is weer paranoide. Die denkt dat ze me gaan beroven en ja zwanger en met een kind in een buggy kan ik er dan niet achteraan. Alsof ik er achteraan zou rennen haha. Heb amper cash bij me en mijn bankkaart zit altijd in mijn zak. Heb dus een zak die dichtgaat met een rits en daarin zit nog een zakje met een rits. Dus bankkaart daarin en dan nog genoeg rommel in mijn zak, echt dat voel ik wel als iemand dat probeert open te maken.
p1982@ Baha veel te jong meis dikke knuffel voor jullie en voor je neef . Mag ook niet mee zitten he voor jullie . Kamer is weg dat is dan wel weer fijn. Nijntje@ Het gaat wel ondanks snotter en hoesten in de ochtend . Temp was gister nog 37 voor mijn doen hoog en nu weer 36, 5 zo als ik gewend ben . Voel me beter dan gister op dit moment . Heb hier in huis alles al netjes , hoef daar van middag niks aan te doen. Boodschappen hebben we gister al gehaald alleen nog lekkere aardappel soorten en groente voor de feestdagen. Souders eten hier en dat gebeurt nooit dus we maken er wat moois van. Ik ga daarom vandaag de vriezer na kijken wat bij elkaar kan om ruimte te maken. Zodat manlief dat maandag of dinsdag nog kan halen . Die is twee week vrij of langer hangt van het weer af. De magnetron van ons gaat nog wel weg gok ik voor de feest dagen , het zelfde meisje heeft zich weer gemeld. Ze mag hem vanavond halen nog niks gehoord. Ik ga niet weg vanavond dus we zien wel. Morgen zijn we er niet zitten we in Duitsland .
Veel plezier in Duitsland Marnat. Is je zoontje al wat beter nijntje? Die van mij rent alweer rond... Amper ziek te krijgen, daarin lijkt hij wel op mij. In 2 jaar tijd heeft hij nog maar 2 keer overgegeven. (de kleine beetjes melk als baby, nog geen eens een mondvol, tel ik niet mee). De laatste keer was hij ook verkouden erbij en wat diaree maar verder gelukkig niet te veel last. Heb hier zelfs de health visitor extra op bezoek gehad omdat ik dus niet bij de dokter kwam met zoonlief. Tja wat zou ik daar gaan doen als het niet nodig is? Weet wel leukere dingen om mijn tijd te verdoen.
ja blij dat de kinderkamer verkocht is, nu nog afwachten dat het opgehaald wordt ja heel erg jong, broertje op 22 jarige leeftijd aan leukemie overleden dus alles komt weer naar boven.
Elisje: er zit wat meer leven in dan gisteren. Eet iets meer gelukkig. Deze nacht heeft hij me serieus aan de draai gehouden tussen 1 en 3 dus toen uiteindelijk wel eens even gezegd waar het op stond. Nu hoop ik op een betere nacht want 3 van die nachten op rij trek ik ook niet nu... Heb wel mijn beneden wat onder handen genomen. Alles is gestofzuigd, moet alleen nog stomen. Keuken is al wat meer opgeruimd, vaatwas steeks alweer vol voor vanavond te wassen. Verder alle kerstcadeautjes ingepakt, moet alleen nog iets voor mijn zus. Moet ook nog iets doorgeven voor de kindjes voor bij mijn schoonouders maar weet het echt niet meer. Wil niet nog meer speelgoed. Budget is 15 per kind. Als je ideeën hebt: shoot!
Goh ben niet zo goed in dingen verzinnen... Kom niet verder dan een leuke dekbedovertrek van iets dat ze leuk vinden (hier is dat thomas momenteel) eventueel met bijpassende gordijnen, zoontje krijgt ook een eigen 'stoeltje'. Buy Kids Bentwood Chair - Blue at Argos.co.uk - Your Online Shop for Armchairs and chairs. ongeveer dat idee Hij krijgt ook een thomas handdoekponcho, pyama, kleding, bestek en bord en beker. Misschien wat spulletjes om de kamer op te leuken? Een nieuwe poster/foto ofzo van iets dat ze leuk vinden?
We hebben er weer 1tje mail let op: kan ik de ronde draai plato van de magnetron alleen ook overnemen . Nee dus , en wij zitten met de magnetron ja dat dacht ik niet.
Hahaha, de mensen zitten om niks meer verlegen Dat ze hem dan helemaal overnemen voor wisselstukken. Mijn koper is op geld aan't wachten van iets dat zij verkocht heeft voordat ze het mijne kan kopen... Heb ik daarstraks zoonlief overtuigd om grote stukken speelgoed boven te zetten, komen mijn twee patekes met hun speeltent en kruiptunnel afgedragen... Ach, ze hebben de lol van hun leven. Hebben samen gepicknickt in de tent Daarstraks weer naar de ha geweest met zoonlief, stond vol uitslag: roodvonk. Dadelijk kuur antibiotica gestart. Nu maar duimen voor een goeie nacht.
Je lacht je rot soms hoe zulke mailtjes je krijgt . Roodvonk is het ok weten we dat ook weer . Zag je topic , kon niet thuis brengen wat het was. Sterke en beterschap voor je ventje.
@ Marnat tja sommige mensen... maar die zullen wel de instelling hebben van niet geschoten is altijd mis. @ nijntje Hopelijk slaat de ab snel aan en hebben je zoontje en jij een goeie nacht. Pfff begin weer het bos te zien door de bomen haha. Net nog even opgeruimd en de vloeren gedaan. Ziet er allemaal weer netjes uit.
Ik wilde de vloer ook nog doen, maar heb de kerstfoto van de kindjes op fb gezet en ben nu niet meer vooruit te branden... Hij reageert meestal wel goed op ab, dus hoop het beste. Heb hem namiddag ook niet slapen gelegd, dus sliep nu dadelijk ipv pas na 22u zoals gisteren met een middagdut van 3u...
Elsje@ Dan zijn hier dus aan het verkeerde adres . Nijntje @ Hoop dat jullie kunnen slapen . Hier zo na bed en morgen een leuke dag er van maken samen. Grr op 4 ah zegels na vier boekjes vol . Fijn weekend meiden.
@Marnat Zou hier ook niet pakken hoor, maar goed mensen zullen altijd proberen. Gezellige dag nog morgen. @nijntje Ach is niet erg toch, je hebt best wel wat op je bord gekregen deze week. Loop jezelf niet voorbij. Zal blij zijn als al het gedoe over kerst en nieuwjaar weer voorbij is. Het zegt me al niet veel maar man maakt er zo'n gedoe van, hij wil het allemaal voor ons zoontje maar uiteindelijk mag ik het allemaal doen en zit hij maar wat voor z'n pc. Ja daag...
We zijn er weer kerst markt idd geweest en erg veel gelopen . Rug pijn maar top dag gehad[ meer in mijn topic] Magnetron nu 5 euro op geboden lol. Terwijl er eerder eens 15/16 geboden is. We wachten even af. De kerst ballen en slingers word niks , geen idd wat ik er nu mee doe. gooi ze niet meer om hoog op mp.
Kan je de kerstversiering niet wegschenken? Tenzij ke er noh echt iets voor wil uiteraard. Scholen ofzo zijn altijd blij met de dingen die ze krijgen. Denk dat de kans ook vrij klein is dat je ze nu nog kwijt raakt... Op de rommelmarkt in oktober verlocht er ook iemand veel kerstspullen. Geen idee of dat goed verkocht, stond een eindje verder dan ons. kerstmarkten zijn zo gezellig. Wil nog eens graag naar die in Trier gaan, maar dat zal er de eerste jaren niet inzitten denk ik. Wij gingen me onze ouders altijd naar Aken. Heerlijke reibekuchen eten Vandaag eens even gaan kerstshoppen. Voor ons mama een gsm gekocht. Zoonlief was mee en had zwijgplicht, verklapt hij het toch niet?? Moest ook nog een cadeautje voor mijn zus, die was ook mee dus heb ze een pandora bedeltje laten kiezen. Manlief heeft vandaag ook al mijn kerstcadeau gekocht. Meestal is dat pas op 24/12 in de late namiddag. Zoonlief gaat ook beter. Ab slaat goed aan, is vandaag alweer koortsvrij.
We zien wel wat we doen mis dat ik het wel weg leg . Fijn dat ab aan slaat en je de kerst cadeau stres overleeft hebt. Hier geen last van dit jaar. Morgen komen mijn ouders mis kan ik daar ook nog wat aan slijten hihi.
Morgen vroeg een beetje ruimen in huis voor dat mijn ouders komen. Zodat het kerst wel leef baar is hier hihi. Nu zijn we de pc aan het op schonen .