@Marnat Fijn dat je van je dagje kerstmarkt genoten hebt. @nijntje Ben blij dat het stukken beter gaat met je zoontje. Zal jou ook wel weer wat rust geven, zowel letterlijk als figuurlijk. Vandaag redelijk aan het schoonmaken geweest en bedden verschoond. Leuk stapeltje was dat klaarligt voor morgen.
Idd fijn en nu heel weinig gedaan vandaag . Manlief heeft de nieuwe meubels verschoven en e achter gezogen + nieuwe kabbel geplaatst oude weg gegooid. Heb de eet tafel netjes gemaakt, stond een decoratie vaas op die heb ik er af gedaan . Werd het te vol van , nu er bij passende kleuren op staan. Kleine dingen weg gegooid , mijn moeder heeft de vaas mee genomen kan ze wel wat mee. Manlief zet mij morgen de kranten dozen beneden zodat ik die dinsdag buiten kan zetten. Verder ziet ie wel wat ie doet. Nog twee werken en dan even vrij heerlijk. Voel me redelijk vandaag niet benauwd .
Grrr kan een mens ook te goed opruimen? Heb me al weken verheugd om vandaag lekker een dagje meubeltjes te gaan schilderen, kan ik de potjes verf niet meer vinden!:x Het heeft erin geresulteerd dat ik wel wat spullen recht heb gezet en op heb geborgen, maar nog altijd geen verf gevonden....
Wortel@ Sorry maar ik las je stukje en ik moest erg lachen . En manlief riep je hebt ze er bij Hier nieuwe bakvorm + kleintje gekocht . De oude gaat weg in de vuilnis zak , Verder nog beetje snotterig , komt dus goed hier . Geen dokter bezoek uit eindelijk gelukkig . Mp geen reacties op moment na de feestdagen wel weer hopelijk. Nu ruimen we niks meer op na de feestdagen wel weer .
Fijn van de magnetron! Wortel: Verf ondertussen gevonden? Ik heb ondertussen een heleboel spullen op een verkoopgroep op fb gezet. Hopelijk raak ik daar nog iets kwijt. Verder vandaag een volle pampersdoos weggebracht. Jongen van een dorp verderop had een kerstactie gedaan. Anoniem een pakje buitenzetten op kerstdag. Heeft 200 pakjes opgehaald voor de minderbeelden van onze gemeente. Heb daar dan ook maar wat aan gegeven. Had nog zeep liggen met amandelmelk, mag die niet gebruiken met mijn allergie. Boekjes van de kindjes die ik dubbehad.. Hele doos vol uiteindelijk. Zij geholpen en ik weer wat kwijt
Dat is mooi om te doen nijntje. Hier een relatief rustige kerst gehad. Op 26 december nog geen half 9 's morgens had ik de kerstboom en ballen al terug in de doos en in de berging gezet. Viel mijn man die zo om een boom zat te zeuren trouwens helemaal niet op. Pas toen ik gisteren zei dat zoontje 's ochtends naar de boom had gevraagd zag hij dat die inderdaad weg was. En gisteren een dag met 2 mannen die niet zo lekker waren. Manlief was zijn eigen schuld, die was wat te fanatiek in de rum gevlogen eergisteren dus geen medelijden daar. Zoontje werd wat hangerig rond de middag, viel zelfs in slaap op de bank. Maar toen ik hem in zijn bed legde werd hij terug wakker maar bleef gewoon liggen. Even snel zonder hem naar de winkel en toen ik terug kwam lag hij nog steeds rustig wakker. Dat is niet normaal voor hem, als hij wakker is blijft hij hooguit 5 minuten rustig. Hij is daarna op de bank gaan liggen, nog even geslapen en daarna bleef hij gewoon op de bank liggen tv kijken. Ineens wilde hij een knuffel, heb hem nog maar net vast en hij kost me onder. Daarna ging het gelukkig wel beter met hem. Hij is om normale tijd gaan slapen maar werd wel vaak wakker. Hij was ook weer wakker toen ik naar bed wilde gaan dus maar volksverhuizing gehouden (kussen, dekentje, doekje, knuffels, trein) en hem bij mij in bed genomen. Ik zag het niet zitten om elk uur eruit te moeten om even over zijn bolletje te aaien. Vandaag is hij gelukkig weer helemaal beter al vond ik het wel eens lekker rustig gisteren (schaam).
Elisje: En als ze zo rustig zijn door ziek te zijn, mis je soms toch dat ze zo heerlijk actief kunnen zijn Maar ik kan ook wel genieten van de rust hoor Ik heb zonet anderhalve mand strijk gedaan. Was hoognodig!! Nu staat er nu een mand te wachten en een droogkast maar dat zijn vooral handdoeken. Dat doe ik straks wel. Ondertussen de te kleine dingen al maar foto van genomen op de strijkplank, gaat dat straks ook op internet. Denk dat er nog wel dingen zijn die te klein zijn maar dat past ik dan nog even om zeker te zijn. Vandaag weer maat 80 die ik nog amper over haar hoofdje kreeg... Legging en bolero passen wel nog.
Hier ook weer uitzoeken wat te klein is. Ik vind het soms zo raar, truitjes die te krap/kort worden maar de mouwen zijn dan nog steeds te lang En ja ik vind het wel zielig hoor als zoontje zo rustig is omdat hij zich niet lekker voelt maar langs de andere kant ook wel een beetje genieten. Hij is dan ook amper ziek in die mate dat hij echt op de bank gaat liggen.
Ik heb het met zoon vaak andersom....broeken op hoog water en korte mouwen terwijl het zonder flink in te snoeren en bijna nog een riem nodig ook anders ligt de broek op de knieen bij een keer bukken Shirts passen vaak de hoofd opening niet meer, dit komt omdat mijn zoontje maat 86 heeft en dat is blijkbaar voor kleinere kinderhoofdjes gemaakt
dat heb ik bij ons meisje ook: te kort maar mouwen zijn nog goed. Maar zij is wel een flinke meid met een buikje Zoonlief is eerder lengte te kort en dan pas de mouwen. Maar dat is maar een smal dingske... Nog even en ze wegen evenveel Gelukkig is hij niet echt ziek ziek. Zoonlief had het vorige week flink zitten met roodvonk. Dag 4 van de incubatietijd: dochter koorts (kerstavond). Dadelijk ab van de dokter gekregen, 's avonds alweer koortsvrij gelukkig. Maar zeuren dat ze nu nog doet... Eten gaat weer vlotter. Nu even spaarpotten leegmaken. Manlief gaat het kleingeld morgen wisselen in een café in de buurt. Ze hebben dat veel nodig voor de sigarettenautomaat. Dan kan ik het daarna op de bank zetten.
Oh ja, de hoofd opening is ook vaak te smak voor allebei... Zeker voor zoonlief, die heeft nu geen drukknopjes meer. Hier ook voor zoonlief de binnenband van de broeken op het kleinste, voor ons meisje moet ik het zelden smaller maken als ze een neiuwe broek aankrijgt Soms puilt haar buikje er over uit, dan doe ik ze dat broekje ook niet meer aan dat zit niet comfortabel Dat ze toch zo kunnen verschillen
Geef het aan de derde wereld landen leger des heils of kids kleding aan de tienermoederhuis kom op mensen denk aan je medemens
Een medemens die het niet zo breed heeft, is blij om goedkopere spullen te kopen op een tweedehandssite hoor...
Gelukkig nieuwjaar meiden! Ik wens jullie een jaar boordevol opruimgenot Ik ga vanavond de kerstboom opruimen. Gisteren geen fut ervoor gehad. Manlief heeft wel al de kapotte kerstlampjes die gewoon in de kamer ophingen weggedaan. Konden 2 vuilzakken in de container van een vriend steken, dat scheelt weer voor ons (bedrijf en met de kerstvakantie was er nog heel veel plaats over in die container) Verder niks meer verkocht. Gaan vanavond misschien wel een koopje doen. Zoonlief zijn waaklampje heeft het begeven (was nog een van manlief), dus nu een bange zoon in bed... Had een leuk gevonden, 42,50 ... Nu ja, alles voor je kind uiteraard. Toch even verder op internet gekeken of ik geen tweedehands vond: hele set verlichting van spiderman gevonden. En nog allemaal helemaal nieuw. Dus als het goed zit kunnen we zoonlief vanavond dolgelukkig maken met EN een waaklampje EN een nachtlampje EN een wandlamp... En voor een leuke prijs.
Gelukkig nieuwjaar! Hier is de kerstboom er al uitgegaan op 2e kerstdag. Het was nog niet eens 8.30 's ochtends en alles stond al in de berging. Mijn man had het niet eens gemerkt. Pas toen ik de volgdende dag zei dat zoontje om de boom en kerstballen gevraagd had zag mijn man dat die er dus niet meer stond. Voor vandaag de dagelijkse dingen al gedaan in het huishouden terwijl het nog gaat. Ben doodop, een megaverkoudheid. Afgelopen nacht tot rond een uur of 1 liggen hoesten. Denk ik eindelijk te gaan slapen dan weet ik niet hoe te gaan liggen en ook nog eens misselijk en knallende hoofdpijn. Dan maar naar de bank verhuisd tot een uur of 3. Toen ging het weer dus weer naar bed maar zoontje werd af en toe kuchend wakker dus meer waken dan slapen. Gelukkig heeft dat ventje er niet zo'n last van. Enkel dan die dag/nacht toen hij overgegeven had. De nacht erna werd hij huilend wakker omdat hij het te warm had en een verstopte neus waardoor hij niet direct goed kon ademen. Nadat hij bekomen was van de schrik heeft hij lekker geslapen (bij mama). Avond erna gelijk vapo spul op zijn kussen gedaan nadat hij in slaap gevallen was en geen enkel probleem meer gehad. @kleding weggeven. Ik ben momenteel mijn eigen medemens We krijgen een 2e zoontje in februari dus alles wat nog goed is wordt doorgeschoven. Eigen kleding gaat hier pas weg als het echt te erg is dus dat is dan echt wel materiaal voor poetsdoeken of vuilbak. Het schuift gewoon door. Van nette kleding naar ach kan wel om boodschappen te gaan doen naar huiskleding naar kleding voor 'vieze' klusjes en dan poetsdoek/vuilbak.
Hoop dat je je zoontje blij kan maken vanavond nijntje Hier ook eens kijken voor een soort waaklampje voor in de hal. Nu blijft het grote licht aan maar sinds zoontje zo'n pillow pets ding heeft kan het wel met wat minder. Zelfs onze hond is helemaal weg van die pillow pet haha. Die ligt in de deuropening van zoon zijn kamer naar de sterretjes te kijken en als zoon in slaap valt voor de timer afloopt dan komt de hond mij halen om dat ding weer aan te zetten...
Hahaha, die honden toch Ook zo'n beschermer zo te lezen. Ja, wij hopen het ook... Gisterenavond riep hij dat Po (van de Teletubbies, zo een plastieken ding uit mijn tijd die hij heeft geërfd en niet meer zonder kan) bang had in bed Gelukkig sliep hij vrij snel. En een nachtlampje heeft hij ook nog niet, dus komt wel goed uit. Manlief gaat het ophalen, dan kan hij ook nog kijken of het goed is. Maar op de foto's te zien wel. En de verkoper klonk ook wel eerlijk zei manlief. Is wel aan de andere kant van Limburg, maar ja.
Alles (of toch wel heel veel) voor die kleine bengels he. Ik had een pluchen kat als knuffel, mijn zoontje heeft hem nu en hij is er echt heel erg aan gehecht. Als die gewassen moet worden dan moet er ergens een radiator goed aan zodat dat beest 's avonds echt wel weer mee naar bed kan. En ja die hond hier is knettergek maar ook wel een lieverd hoor. Toen ik me niet lekker voelde afgelopen nacht was hij echt niet bij me weg te slaan. Ik had er geen last van maar mijn man dacht dat ik dat wel had en die kreeg de hond niet bij me weg. Roepen, wegslepen, in een andere kamer zetten en deur dicht het hielp allemaal niet.