Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

marnat je kan ook niet alles bewaren en soms moet je het gewoon weg doen

ja van een beetje doorslapen voel je je al gelijk een ander mens
    eind deze maand wordt ze 2 jaar en dan gaan we knuffel overdag op slaapkamer laten en dan later der speen. steeds een stapje

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wist niet dat dat al zo lang bestond! Die van mijn zus gaat een jaar of 25 zijn. Was altijd zo leuk :)

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Knuffel is hier altijd in bed gebleven. Die mogen ze blijven houden. Ik slaap zelf nog met mijn aapje die ik van de Sint heb gekregen toen ik 2 of 3 was... :)

4. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben een weggooier en mijn vriend niet

Alles wat geen nut meer heeft gaat weg of naar iemand die het we kan gebruiken.
    Alleen mijn vriend kan alles juist gebruiken zegt hij en houd van bewaren en ik ben van het minimalisme

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ja hoor zo lang bestaat het al , je hebt verschillende zag ik nu.
    En idd kan niet alles bewaren , en ik hoef het niet voor mijn kids te bewaren die komen er niet.

Mis komen we meer dingen tegen , als we toe zijn om de rommel kamer goed aan te pakken .
    Want nu de computer kamer klaar is , is er in de andere kamer andere troep gekomen.

Dozen volgende week eerst weg ruimt al erg op .
    Kerstboom morgen na beneden mikken en ik sleep hem na de weg.

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ooh ik had ook een modewijzer :) Moet nog bij mijn ouders op zolder liggen.
    En ja ik heb het heel erg getroffen met mijn ouders. Lief wat ze allemaal doen voor ons.

@Marnat hoop dat jullie nog wat van de verzekering horen.

@p1982 Goed dat je dochter nu doorslaapt :) Hoe oud is ze? Sorry ben soms een beetje vergeetachtig. Hier heeft onze zoon nooit een speen gewild. Zat nog geen minuut in zijn mondje en hij spuwde ze weer uit. Mijn man maar bezig blijven met ze terug te stoppen, ik gaf al op na 2 keer haha. Maar zijn knuffel is heilig. Die mag blijven hoor, vind het ook zo lief hoe hij soms die knuffel vastheeft als ik nog even bij hem ga kijken voor ik zelf naar bed ga. Hij heeft hem niet altijd vast, ligt soms ook bij zijn voeten ofzo. Hij heeft een kat die nog van mij is geweest en hij heeft hem adi gedoopt.

Mijn man zijn tante heeft een kat met de naam adia, hij noemde ze adi (nog steeds trouwens) en toen hij die katknuffel kreeg was dat gelijk adi :)

@nijntje haha wel een goeie afspraak met je zoon :)

7. p1982

p1982 Niet meer actief

ja hier knuffels altijd mee naar beneden dus straks regel in bed laten liggen. en dan mogen ze er gewoon mee slapen

marnat ja steeds een kamer doen, hier een lijst gemaakt wat ik opgeruimd wil hebben en dan maar strepen als het klaar is. maar met kids begin je dan zo weer van voor af aan hihi

8. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    @p1982 Ah op die manier met de knuffel. Had je een beetje verkeerd begrepen daar, ik dacht dat je de knuffel helemaal weg wilde, sorry hehe.

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    p1982@ We doen het nu gewoon goed , door pakken is de beste weg anders blijft het er bij.
    Manlief doet de keuken morgen verder , en ik doe een beetje in de ene kamer als ik van mijn werk kom.
    Knap verder eerst ook niks meer op hier na , alleen die kamer ook loop baar maken .
    En ik een knutsel plek heb.

Nu eerst op bed moet heledag werken .

Slaap lekker allemaal.

10. p1982

p1982 Niet meer actief

ja we pakken het nu ook goed aan, maar kleding en speelgoed meiden blijft altijd wel aan opruimen toe

zo net weer van alles opgehaald, waaronder grote dingen. heerlijk gevoel
    morgen weer wat

verder weer wat verkocht. merk dat we toch iedere avond moeten uppen op facebook en dan blijft het wel lopen

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Heerlijk he dat het zo mooi door loopt.
    Gister de mode wijzer toch verkocht , had ik niet verwacht.
    Dat mensen dat er voor over hebben om op te laten sturen .
    10 EURO vind ik veel maar jij ik blij en haar kind blij denk ik dan maar.
    Weet ook niet hoe duur ze nu zijn.

Als we er aan toe komen zetten we weer wat op mp .
    Eerst het kleine laatste laminaat stukje er in , mijn vader eerst lief aan kijken of we de decoupeerzaag mogen lenen..
    Niet bij na gedacht dat we die nodig waren anders hadden we gevraagd hem hier te houden zondag.

En dan alles schoonmaken vandaag en morgen .

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik moet ook nog een aantal dingen online zetten. Maar is toch altijd zo'n werk...

Vrijdag een me-dagje! :D Zoonlief naar school, dochter naar sm, ikke shoppen! :D Eerst even naar Maastricht, daar snak ik al zo lang naar! Zoonlief heeft een groeischeut, maat 98 heeft hij niet lang in gezeten: mouwen te kort, broeken te kort. Dus hopen dat we nog leuke in sale vinden. Anders in B maar soldenshoppen ;)
    Meisje blijft ook gaan. Vandaag weer stapel rompers uit de kast genomen.

Verder waarschijnlijk iets verkocht. Ze komen het zaterdag halen. Wilden morgenmiddag maar net dan moet manlief naar het zh voor zijn spuit en ik ben werken ;)
    Van het bod van het weekend heb ik niks meer gehoord, dus dat zal niks zijn.

13. p1982

p1982 Niet meer actief

Nijntje welke maat heeft je dochter nu

hier ook druk met de verkoop en het loopt, heel raar ineens maar geeft heerlijk gevoel
    morgenavond weer 2 mensen die wat ophalen

geeft me ook een beetje ontspanning de verkoop hihi.

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Rompers 86/92, broeken maat 80 gaan nog maar bloesjes moet ik maat 86 aanslepen. Haar lijfje is langer in vergelijking met haar beentjes. Ze heeft een bodywarmer maat 92 gekregen: past net. Ze eet nu iets minder dus denk/hoop dat de groeischeut even ophoudt want na elke was gaat er weer uit haar kast ;) :)

Geeft een heerlijk gevoel als iets verkocht is vind ik. Lekker opgeruimd ;)

15. p1982

p1982 Niet meer actief

zo flinke dame zeg
    hier wordt ze deze maand 2 jaar en shirts 86 soms 92 en broekjes 80/86 past
    romers 86

ja geeft echt een opgeruimd gevoel en weet precies welke doos wat zit hihi

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh ik moet even zoeken in welke doos het zit :) Ga het dadelijk doen, dan kan ik het klaarleggen.

Ja het is een hele meid... Denk dat ze kortbij de 11 kg zit en lengte geen idee eigenlijk. Heb pyjama's maat 86 van c&a, van zoonlief. Die zijn nu op het krapste. De katoenen toch, de velours zijn iets ruimer maar zitten perfect...
    Zoonlief daarentegen heeft eindelijk de 13 kg gehaald. Heel lang in maat 92 gezeten, van na de zomer in maat 98 maar nu dus een goeie scheut!

17. p1982

p1982 Niet meer actief

hier per doos per soort en het op de doos geschreven
    nu moet ik dozen bij elkaar gaan doen omdat ze half vol zitten

moet oproep van bureau nog krijgen voor 2 jaar vrijdag maar eens achter aan bellen
    oudste dochter zat met 1 jaar in 86 en zelfde tijd dus jongste dochter kan heel veel nu aan

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb na de babybeurs gewoon alles in de dozen gestoken en ze zijn in de kelder blijven staan. Met wat weg te geven met Kerstmis en het beetje dat ik verkocht had, is er wel een doos leeg. Vandaag ook nog een flesje badolie aan een collega gegeven die bijna papa wordt. Is dat hier ook weg en zij kunnen het goed gebruiken, zat nog meer dan half vol.

Ik hou ook wel spulletjes van zoonlief bij voor ons meisje. Korte broekjes kunnen nog goed dienen bij de zindelijkheidstraining als die eraan komt, zijn onderbroekjes leg ik dan ook bij de grootouders, hebben ze reserve genoeg. Gewoon rechte jeansbroekjes kan dochter ook aandoen, dus die doe ik niet weg. Alleen de echte jongensspullen die laat ik ze niet aandoen uiteraard.

19. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik heb veel dingen in unisex kleuren zeg maar. En sommige dingen in lichtblauw wat ook perfect voor een meisje zou kunnen.

Nu had ik hier een pyjamapakje, denk 6-9 maand ofzo, en het halsboordje had een beetje roze in. Mijn schoonzus en nichtje stonden gelijk te steigeren. Had gezegd, prima, volgende keer dat jullie komen stop ik hem in een roze jurk.
    Ik had vroeger de neiging als mijn moeder iets kocht voor iemand in de familie die zwanger was het in te pikken voor mijn poppen als ik het vond. Ik wist dat mijn moeder alles nog op zolder had liggen dus ik haar gevraagd of ze eens wou kijken voor een roze jurkje ertussen en dan eens mee op te sturen. Heeft mijn moeder dus gedaan en de eerstvolgende keer dat mijn schoonzus liet weten dat ze langs zou komen heb ik ons zoontje dat jurkje aangetrokken.

Ik heb hem toen in de kinderwagen gezet, aan de achterdeur gewacht tot zij binnenkwam en mijn man haar laten vertellen dat ik even naar de winkel was maar zo terug zou zijn. Ben binnengekomen met zoon in roze jurk en ze wist echt niet waar ze het had. Ging me even te keer tegen mijn man, hoe had hij me zo de deur uit laten gaan met onze zoon in een roze jurk...

20. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Net gezien op de site van bpost dat mijn paketten onderweg zijn voor uitrijking :) Kan dus niet zoveel doen want met dubbele deur hoor ik ze niet altijd kloppen. En voor je het weet zijn ze weer weg.

Ga denk ik de bak met zoontje zijn tijdschriften eens uitsorteren. Kan ik op het aanrecht doen en dan zie ik gelijk de bestelwagen van parcelforce aankomen. Is er intussen nog niks gebracht dan kan ik nog altijd de was vouwen en kan nog wel wat dingetjes verzinnen indien nodig.

Deel Deze Pagina