Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahaha, super! :D

Oh zo spannend, wachten op een pakje :) Precies of Sinterklaas komt :D

Hier vanmorgen dochterlief maat 86 aangedaan: mouwen zijn gewoon goed, lengte van het shirt ook, breedte.... tja, dat buikje he :D wilde haar eerst een ander, gekregen, shirt aandoen, maar de print is helemaal uitgelopen. Waarschijnlijk strijkijzer even opgezet denk ik. Dus ook maar gelijk weggedaan.

Ondertussen al een halve zak weer met kleren die weg mogen. Moet zien of ik het laat staan tot de huis aan huis ophaling of dat ik het in de container ga gooien bij ons op straat.

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier de grote doos al in stukjes bij oud papier gedaan word dinsdag op gehaald.
    Huishouden deels aan de kant , manlief laatste hand aan laminaat mee bezig.
    Nu eerst rust ., ik werd moe snap er niets van.

Zo even kijken wat ik nog kan doen voor dat we ruimte in keuken hebben om daar te boenen,

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik moet nog een dikke week wachten voor papier, maar het komt dichterbij. Fijn als dat alweer allemaal opgeruimd is he.

Nog even en dan is de keuken en de laminaat weer helemaal in orde. ;) Wat voor kookplaat hebben jullie eigenlijk gekocht? Elektrisch?

4. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hmmm begin zo stilaan door de klusjes heen te raken en nog altijd geen pakjes. Kan enkel nog verzinnen om als een oud dametje achter het raam te staan gluren... oh wacht dat gaat niet, ik heb geen geraniums of sanseveria om me achter te verschuilen ;)

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gewoon een kookplaat op gas .
    Keuken is weer netjes , manlief morgen boven op de kasten schoonmaken .
    We hebben koffieaperaat gekregen van mijn s ouders , de onze kan ik niet mee over weg .

Die zetten we op mp.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij denken er ook over na om de senseo te verkopen. Hebben die bij de vorige keuken van de buren gekregen, maar wordt amper gebruikt. Enkel als manlief zijn oma op bezoek komt, maar vermits ze zo slecht te been is gaat dat niet meer vaak zijn.

7. p1982

p1982 Niet meer actief

elisje zijn je pakketten bezorgd en nog veel opgeruimd?

8. p1982

p1982 Niet meer actief

Nijntje dus een bol meisje. hier een heel smal meisje wat soms ook een drama

nu weer druk met de verkoop, weer wat dingen opgehaald en verkocht loopt lekker zo door. geeft heerlijk gevoel
    morgen dagje vrij. in huis bezig en boodschappen doen. oudste gaat morgen voor het eerst bij iemand spelen ben benieuwd, zaterdag weer werken

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dochter bol en zoon heel smal... Heb van elk een :)

10. p1982

p1982 Niet meer actief

ik oudste erg lang en ook dun (drama met broeken en shirt) en grote voeten
    en jongste is ook erg smal en normaal voor der leeftijd

11. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Mijn klusjes zijn allemaal gedaan en op den duur stond ik dus echt aan het raam... Niks bezorgd.

Is nog een heel gedoe ook. Track & trace van bpost zei onderweg voor uitreiking. Normaal gezien krijg ik dingen die mijn moeder opstuurt in de ochtend, rond de middag. 16 uur nog altijd niks gehad en echt zeker weten dat er niemand langs geweest is. Ik heb een bakje voor de poort staan en als iemand de poort opent dan verschuift dat bakje dus en dat heeft de hele dag op dezelfde plaats gestaan. Langs de andere kant komt enkel de postbode want je moet helemaal omlopen om aan die kant te komen en dan heb je enkel een modderpad en gras dus echt niemand die daar komt behalve de postbode omdat de gemeente de brievenbussen aan die kant heeft gezet.

Ik besluit dus om de track & trace nummers van bpost in te geven op de uk parcelforce site en ja werkt daar ook en er staat ook netjes dat de pakjes onderweg zijn. Half uur later kijk ik nog eens en er staat dat er een poging tot leveren is geweest. Nu echt niet hoor want ik was in de keuken bezig met zoontje zijn eten dus ik had de bestelwagen zeker moeten zien en als ik in de keuken zelf sta dan zie ik echt wel mensen voorbij het raam gaan.

Telkens updaten maar niks nieuws daar. Uiteindelijk track & trace van bpost nog eens bekeken en daar stond dus dat de uitreiking gefaald had wegens fout adres, maar de postcode die erbij stond was juist. (hier zijn de eerste 3 nummers en letters van de postcode voor je stad/dorp en de laatste 3 voor je straat) Nu hebben wij nummer 17. Heeft mijn moeder een foutje gemaakt daar, tja nummer 7 daar kennen ze me en nummer 71 of zelfs 117 bestaat gewoon niet.

Had via de website een berichtje achtergelaten van zodra ik zag dat ze geprobeerd hadden te leveren maar toen ik dan op bpost zag fout adres heb ik toch maar gelijk het dichtsbijzijnde depot gebeld voor ze alles gingen terugsturen naar Belgie.

Die dame daar heeft de nummers opgezocht, ze hadden ze nog volgens haar en zullen dan morgen langskomen. Heb mijn naam en adres nog eens extra doorgegeven en zij ging etiketten uitprinten dan met de gegevens op die ik telefonisch heb doorgegeven. Ze zouden op de dozen geplakt worden zodra de koerier terug binnenkwam. Dus vingers kruisen voor morgen.

12. p1982

p1982 Niet meer actief

elisje je pakketten nu bezorgd

zo rust voor deze moeder. vanmorgen boodschappen gedaan, boven alles opgeruimd, kleding allemaal in de kasten. beneden opgeruimd, gestofd en gezogen wc gedaan en nu druk met wassen draaine

jongste ligt op bed en oudste is voor het eerste spelen. ben benieuwd

nu even verder met de verkoop
    even weer alles bijwerken hihi

13. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Je blijft ook lekker bezig :)

Weer aan het wachten hier, heb er niet veel vertrouwen in. En humeur is ook al redelijk onder het vriespunt. Gisteren heel de dag niet naar de winkel kunnen gaan omdat ik thuis moest blijven. Geen limonade in huis voor man dus die heeft omdat hij daardoor uit zijn humeur was alle melk opgedronken.

Heel leuk want nu kan zoontje zijn pap niet eten en ik kan weer niet weg omdat ik nog steeds op die pakjes wacht.

14. p1982

p1982 Niet meer actief

ja blijf bezig, normaal wat ik in 3 dagen doe moet nu in vandaag.
    en even wat makkelijker met bepaalde dingen geworden

ja ook nog steeds druk met de verkoop het blijft maar doorlopen heerlijk gevoel

ow minder dat je nu ook niet weg kan

15. p1982

p1982 Niet meer actief

net een heel gaaf loopfietsje voor de jongste op de kop getikt. voor der verjaardag
    krijgt ze er gewoon wat extras bij

doen jullie dat ook weleens iets 2de hands voor verjaardag/sinterklaas?

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Al jaren. ...

17. p1982

p1982 Niet meer actief

antaras en kijkt de rest niet raar dan? en pak je het gewoon in

net ook geboden op duplo voor de jongste krijgen altijd geld van de omas en die willen allleen maar speelgoed geven (kleding is niet goed) dus als ik dit op de kop kan tikken dan restant bedrag aan kleding besteden ze hoeven niet te weten dat ik minder voor heb betaald

18. p1982

p1982 Niet meer actief

straks krijg ik de smaak nog te pakken van 2e hands kopen hihi

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Ja hoor waarom niet.
    Wij moesten nog een hang lamp in de pc kamer . kijk gewoon op mp.
    Had geboden maar geen reactie.
    Nu vanmiddag al 1 gekocht bij ikea.

Maar wij kopen en verkopen op mp waar om duur als dat niet hoeft.

Weer wat op mp gezet morgen nog wat de oude lamp denk ik.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zalig geshopt vandaag! Batterijen zijn weer opgeladen, hoewel, met 2 drukke kindjes is mijn kaars uit voor vandaag. Allemaal sale gekocht in Maastricht. Nog aardig wat bij V&D gevonden voor mezelf en zoonlief.

P1982: Wij vroegen voor samen te leggen voor en fiets met zoonlief zijn verjaardag. Toevallig op Kapaza gekeken: goede staat en nog niet 1/3 van de nieuwprijs... Tja dan is de keuze snel gemaakt. Vond het ook raar om tweedehands te kopen voor verjaardag, maar zo kan je wel duurdere dingen geven.
    De nachtlampjes ook via Kapaza gekocht: een wandlamp, 2 nachtlampjes en een waaklampje, allemaal van spiderman en op 1 nachtlampje na allemaal nieuw voor 15€. Had een waaklampje in de winkel gezien voor meer dan €40.
    Je kan er koopjes doen hoor ;)

Deel Deze Pagina